Reklam gösterimini engelleyici yazılım kullandığınızı görüyoruz.
Sitemizin ayakta kalıp sizlere hizmet edebilmek için en büyük gelir kaynağı sayfamızda gösterilen reklamlardır.
Reklam gösterimde bizim sayfamıza ayrıcalık tanıyarak ayakta kalmamıza destek olmak ister misiniz ?

Takımları Kilitleme

Konu

#1
Son Düzenleme: 23-01-2019, Saat: 12:33, Düzenleyen: tepegoz.
Oyunyoneticisinde çalışacak takımları kilitleme plugini gerekiyor. Say'a /kilit yazınca takımlar kiltlenecek tekrar yazıldığında açılacak. Bilindik bazı takım kilitleme eklentileri denedim ancak çalışmadı. /kilit yazınca anında kilitlemesi gerekiyor. Yeni gelen playerlar veya spectekiler takımlara giremeyecek.


#2
Son Düzenleme: 23-01-2019, Saat: 13:09, Düzenleyen: ITenGriTR.
...
PHP Kod:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>

new bmKilit 0;
new const 
bmTag[] = "!n[ !tTakimGiris !n]";

public 
plugin_init() {
    
register_plugin
    
("Naber",
    
"1.0",
    
"Berk");
    
    
register_clcmd("say /kilit","beKilit");
    
register_clcmd("jointeam","beKontrol");
    
register_clcmd("chooseteam","beKontrol");
}
public 
beKilit(bmID){
    switch(
bmKilit){
        case 
: {
            
bmKilit 1;
            
renkli_yazi(bmID,"%s !gTakimlara giris !tkapatildi!n.",bmTag);
        }
        case 
: {
            
bmKilit 0;
            
renkli_yazi(bmID,"%s !gTakimlara giris !tacildi!n.",bmTag);
        }
    }
}
public 
beKontrol(bmID){
    if(
bmKilit == 1){
        
renkli_yazi(bmID,"%s !gTakimlara giris !tkapatilmis!n.",bmTag);
        return 
PLUGIN_HANDLED;
    }    
    return 
PLUGIN_CONTINUE;
}
stock renkli_yazi(const id, const input[], any:...){
    new 
count 1players[32];
    static 
msg[191];
    
vformat(msg190input3);
    
    
replace_all(msg190"!n""^x01"); // Default Renk(Sarı)
    
replace_all(msg190"!g""^x04"); // Yeşil Renk
    
replace_all(msg190"!t""^x03"); // Takım Renk( CT mavi , T kırmızı )
    
    
if (idplayers[0] = id; else get_players(playerscount"ch");{
        for (new 
0counti++)
        {
            if (
is_user_connected(players[i]))
            {
                
                
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLEget_user_msgid("SayText"), _players[i]);
                
write_byte(players[i]);
                
write_string(msg);
                
message_end();
            }
            
        }
    }
    





#3
Konunuz Çözülmüş İsteklere Taşınmıştır.





Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Task