Reklam gösterimini engelleyici yazılım kullandığınızı görüyoruz.
Sitemizin ayakta kalıp sizlere hizmet edebilmek için en büyük gelir kaynağı sayfamızda gösterilen reklamlardır.
Reklam gösterimde bizim sayfamıza ayrıcalık tanıyarak ayakta kalmamıza destek olmak ister misiniz ?

Silinmiş Konu   | Paraşüt sorunu

Konu

#1
şu paraşüt eklenti sorunsuz çalışıyor ancak model görünmüyor. kontrol edermisiniz içindeki kodlarda gizleme ile alakalı bir ayarmı var.

Kod:
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <reapi>

new const sz_model[] = "models/parasutnew3.mdl";

new g_ent[33], bool:g_alive[33], Float:g_gravity[33];
new sv_parachute, team;

public plugin_init() {
    register_plugin("ReParachute", "1.0", "PurposeLess");

    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_PreThink, "CBasePlayer_PreThink");
    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "CBasePlayer_Spawn", .post=true);
    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "CBasePlayer_Killed", .post=true);

    bind_pcvar_num(create_cvar("sv_parachute", "1", _, _, true, 0.0, true, 1.0), sv_parachute);

    team = register_cvar("sv_parachute_team", "0");
}

public plugin_precache()
{
    precache_model(sz_model);
}

public CBasePlayer_Spawn(const id)
{
    if(is_user_alive(id))
    {
        if(itsok(id))
        {
            g_alive[id] = true;
        }
        g_gravity[id] = 1.0;
    }
}

itsok(const id)
{
    new pcvar = get_pcvar_num(team);

    switch(pcvar)
    {
        case 1: {
            if(get_member(id, m_iTeam) == TEAM_TERRORIST)
            {
                return true;
            }
        }
        case 2: {
            if(get_member(id, m_iTeam) == TEAM_CT)
            {
                return true;
            }
        }
        default:{
            return true;
        }
    }
    return false;
}

public CBasePlayer_Killed(const victim, const attacker)
{
    #pragma unused attacker

    g_alive[victim] = false;

    if(g_ent[victim] > 0)
    {
        remove_entity(g_ent[victim]);
        g_ent[victim] = 0;
    }
}

public client_putinserver(id)
{
    g_gravity[id] = 1.0;
}

public client_disconnected(id)
{
    g_alive[id] = false;

    if(g_ent[id] > 0)
    {
        remove_entity(g_ent[id]);
        g_ent[id] = 0;
    }
}

public CBasePlayer_PreThink(const id)
{
    if(!(sv_parachute && g_alive[id]))
    {
        return HC_CONTINUE;
    }

    static Float:frame;
    static flags; flags = get_entvar(id, var_flags);
    static button; button = get_entvar(id, var_button);
    static oldbuttons; oldbuttons = get_entvar(id, var_oldbuttons);
    static Float:gravity; gravity = get_entvar(id, var_gravity);

    if(g_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND))
    {
        if(entity_get_int(g_ent[id], EV_INT_sequence) != 2)
        {
            entity_set_int(g_ent[id], EV_INT_sequence, 2);
            entity_set_int(g_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1);
            entity_set_float(g_ent[id], EV_FL_frame, 0.0);
            entity_set_float(g_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0);
            entity_set_float(g_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0);
            entity_set_float(g_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0);

            return HC_CONTINUE;
        }

        frame = entity_get_float(g_ent[id], EV_FL_fuser1) + 2.0;
        entity_set_float(g_ent[id], EV_FL_fuser1, frame);
        entity_set_float(g_ent[id], EV_FL_frame, frame);

        if(frame > 254.0)
        {
            remove_entity(g_ent[id]);
            g_ent[id] = 0;
        }
    }
//forum.csduragi.com
    if(gravity == 0.1)
    {
        set_entvar(id, var_gravity, g_gravity[id]);
    }
    else
    {
        g_gravity[id] = get_entvar(id, var_gravity);
    }

    if(button & IN_USE)
    {
        static Float:velocity[3];
        get_entvar(id, var_velocity, velocity);

        if(velocity[2] < 0.0)
        {
            if(g_ent[id] < 1)
            {
                g_ent[id] = create_entity("info_target");

                if(g_ent[id] > 0)
                {
                    entity_set_string(g_ent[id], EV_SZ_model, sz_model);
                    entity_set_string(g_ent[id], EV_SZ_classname, "parachute");
                    entity_set_edict(g_ent[id], EV_ENT_aiment, id);
                    entity_set_edict(g_ent[id], EV_ENT_owner, id);
                    entity_set_int(g_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW);
                    entity_set_int(g_ent[id], EV_INT_sequence, 0);
                    entity_set_int(g_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1);
                    entity_set_float(g_ent[id], EV_FL_frame, 0.0);
                    entity_set_float(g_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0);
                }
            }
            else if(g_ent[id] > 0)
            {
                velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < -100.0) ? velocity[2] + 40.0 : -100.0;

                set_entvar(id, var_gravity, 0.1);
                set_entvar(id, var_velocity, velocity);
                set_entvar(id, var_sequence, 3);
                set_entvar(id, var_gaitsequence, 1);
                set_entvar(id, var_frame, 1.0);
                set_entvar(id, var_framerate, 1.0);

                if(entity_get_int(g_ent[id], EV_INT_sequence) == 0)
                {
                    frame = entity_get_float(g_ent[id], EV_FL_fuser1) + 1.0;
                    entity_set_float(g_ent[id], EV_FL_fuser1, frame);
                    entity_set_float(g_ent[id], EV_FL_frame, frame);

                    if(frame > 100.0)
                    {
                        entity_set_int(g_ent[id], EV_INT_sequence, 1);
                        entity_set_int(g_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1);
                        entity_set_float(g_ent[id], EV_FL_frame, 0.0);
                        entity_set_float(g_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0);
                        entity_set_float(g_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0);
                        entity_set_float(g_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4);
                    }
                }
            }
        }
        else if(g_ent[id] > 0)
        {
            set_entvar(id, var_gravity, g_gravity[id]);
            remove_entity(g_ent[id]);
            g_ent[id] = 0;
        }
    }
    else if(oldbuttons & IN_USE && g_ent[id] > 0)
    {
        set_entvar(id, var_gravity, g_gravity[id]);
        remove_entity(g_ent[id]);
        g_ent[id] = 0;
    }

    return HC_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1055\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/




#2
Gizleme derken açar mısın


Boş ol , boş ol , boş ol.
#3
eklentiyi incelemedim ancak başka bir paraşut eklentisi kullanabilirsin illa bu olsun dersen gene bakarız


#4
Bu eklentiyi istememin sebebi gravity sıfirlamaması. Markette bulunan yüksek zıplama özelliğinde sorun cikarmiyor. Sizden istedigim bu eklenti icinde parasut modelinin gorunmesini engelleyen herhangi bir kod var mi onu soylemeniz.


#5
Ben görmedim ve hatta öyle bir kod yoktur mdl yüklediğiniz yerleri ve mdl dosyanızı kontrol edin orda hata vardır


Boş ol , boş ol , boş ol.
#6
new const sz_model[] = "models/parasutnew3.mdl";

Buradaki parasutnew3.mdl senin eklediğin paraşüt anlaşılan . Eklediğin modelde sorun olabilir . Başka bir paraşüt modeli ile dene veya standar modelle dene .


#7
Forum kurallarına aykırı olduğun için konunuz silinmiştir .


Bir Hata Söz Konusu Olursa Bizlere Ulaşarak Düzeltebilirsiniz.






Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Silinmiş Konu   | Acil sağlık sorunu için evedi şekilde yardım sarihanhosting 2 411 29-07-2019, Saat: 14:05
Son Yorum: Pizza
Silinmiş Konu   | Jbmenu sorunu canbeytr5 6 331 20-07-2019, Saat: 17:19
Son Yorum: ITenGriTR
Silinmiş Konu   | CS:GO Map comple sorunu yardım tuleymanbal 1 312 21-05-2019, Saat: 13:10
Son Yorum: MawiLarq
Silinmiş Konu   | BaseBuldier classmenu Sorunu semih60 8 302 02-05-2019, Saat: 11:50
Son Yorum: ITenGriTR
Silinmiş Konu   | Lr Sorunu berk11 2 310 08-04-2019, Saat: 23:21
Son Yorum: Kalipso22

Task