merhabalar benim sizden bi ricam var damage eklentisini biliyorsunuz kaç vurdugunuzu gösteriyor benim istedigim bunun duvar ve kapı arkalarından kaç vurdugunu göstermemesi normal de göstersin ama kapı yada duvardan ısabet eden vuruşları göstermesin yapabilen olursa şimdiden teşekkürler eklentiyi ek'e ekliyorum bölüm yöneticilerindende ricam konumu silip durmayın bahsettiklerinizi kullanamiyoruz istedigimiz gibi degil lütfen müdahalede bulunmayın artık oyunyöneticisi müşterisi olarak oyunyöneticisi forumundan sogutmayın rica ediyorum sizden
Temamızın yeni versiyonuna geçilmiştir.
Görüş & Önerileriniz için [email protected] adresine mail atabilirsiniz.
Reklam gösterimini engelleyici yazılım kullandığınızı görüyoruz.
Sitemizin ayakta kalıp sizlere hizmet edebilmek için en büyük gelir kaynağı sayfamızda gösterilen reklamlardır.
Reklam gösterimde bizim sayfamıza ayrıcalık tanıyarak ayakta kalmamıza destek olmak ister misiniz ?
Konu
amx_cvar amx_bulletdamage 2 yapıp map değişin olmadı eklentiye ayar çekelim
(07-08-2019, Saat: 19:00)ITenGriTR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: amx_cvar amx_bulletdamage 2 yapıp map değişin olmadı eklentiye ayar çekelimyaptım ama çalışmadı o yuzden sizden yardim istedim bide oyunyöneticisi paneldeki damage eklentisi serverde lag yapıyor sanırım bundada onuda kontrol etme şansınız varmıdır
dene bakalaım bunu
PHP Kod:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <xs>
#define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
new g_hudmsg1, g_hudmsg2
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()
g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
}
public on_damage(id)
{
static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
static damage; damage = read_data(2)
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)
if(is_visible(attacker,id)){
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
}
}
Son Düzenleme: 07-08-2019, Saat: 19:22, Düzenleyen: oxy.
(07-08-2019, Saat: 19:15)ITenGriTR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: dene bakalaım bunu
PHP Kod:#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <xs>
#define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
new g_hudmsg1, g_hudmsg2
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()
g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
}
public on_damage(id)
{
static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
static damage; damage = read_data(2)
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)
if(is_visible(attacker,id)){
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
}
}
derleme hatasi verdi
https://i.hizliresim.com/jqQZng.png
buyrun hata bu
op bi an görmedim derlemeden attım kütüphaneyi ekledim al bakalım
PHP Kod:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
new g_hudmsg1, g_hudmsg2
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()
g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
}
public on_damage(id)
{
static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
static damage; damage = read_data(2)
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)
if(is_visible(attacker,id)){
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
}
}
eklentı calıstı duvar arkası gostermıyor engellıyor guzel ama bıseyı duzeltme sansınız varmı adam oldukten sonra kac vurdugunu gosterıyor olmeden gosterme sansı varmı duvar arkası olmus sadece oldukten sonra degılde olmeden kac vurduysa gosterse
al
PHP Kod:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
new g_hudmsg1, g_hudmsg2
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()
g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
}
public on_damage(id)
{
static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
static damage; damage = read_data(2)
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)
if(is_visible(attacker,id) && is_user_alive(attacker)){
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
}
}
Konunuz Çözülmüş İsteklere Taşınmıştır.
Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
Damage ayarı | K0gamer | 3 | 312 |
28-11-2019, Saat: 20:21 Son Yorum: By.KinG |
|
Bullet Damage | erdolierdem06 | 3 | 279 |
23-08-2019, Saat: 18:10 Son Yorum: Smash |
|
Admin Double Damage | MertS. | 2 | 309 |
30-05-2019, Saat: 17:11 Son Yorum: Aconyonn |
|
Özel Bullet Damage (Edit) | MertS. | 5 | 454 |
16-05-2019, Saat: 22:55 Son Yorum: ITenGriTR |
|
Özel Bullet Damage | MertS. | 3 | 395 |
11-05-2019, Saat: 00:06 Son Yorum: ITenGriTR |
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi