*dhudmessage
1.8.2'de dhudmessage'ı kullanmamız için include olarak tanıtmamız gerekiyordu. 1.8.3 sürümünde ise bu include 1.8.3'ün içinde geliyor. Bu sebep ile #include olarak tanıtmaya gerek yok. Doğrudan dhudmessage komutunu kullanacaksınız.
*client_disconnected
1.8.2'de oyuncunun çıktığını algılamak için client_disconnect kullanıyorduk, 1.8.3'de client_disconnected olarak kullanıyoruz.
*client_print_color
Bu hata colorchat kütüphanesinin hatasıdır. 1.8.3 te sorunlu çalışır bu yüzden derler iken hata verir. Size tavsiyem bu kütüphaneyi silin ve aşağıda kod içerisinde verdiğim satırları kütüphanelerden(#include..) sonraki satıra yazıp kaydedin.
Kod:
enum Renk
{
NORMAL = 1, // clients scr_concolor cvar color
GREEN, // Green Color
TEAM_COLOR, // Red, grey, blue
GREY, // grey
RED, // Red
BLUE, // Blue
}
stock ColorChat(const id, Renk:type,const input[], any:...)
{
new count = 1, players[32]
static msg[191]
vformat(msg, 190, input, 3)
switch(type)
{
case NORMAL: // clients scr_concolor cvar color
{
format(msg, sizeof(msg), "^1%s", msg)
}
case GREEN: // Green
{
format(msg, sizeof(msg), "^4%s", msg)
}
default: // White, Red, Blue
{
format(msg, sizeof(msg), "^3%s", msg)
}
}
replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
{
for (new i = 0; i < count; i++)
{
if (is_user_connected(players[i]))
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
write_byte(players[i]);
write_string(msg);
message_end();
}
}
}
}