Plugin Adı : zombie escape mod
Plugin Yapımcısı : Dias
Plugin Vesion : 2.2
- Bu, "Zombie Escape" adı verilen ve büyük bir oyunda oynanan bir oyundur. Yuvarlak başlama sırasındaki sistem 20 saniyeliğine geri sayım yapacak ve insan sayımı yaparken sayım yapacak: (Silah Seçme Menüsü için Cheap_Suit şükür) insan seçebilir ve 20 saniye sonra insan zombi 7 saniye boyunca dondurulur, 7 saniye sonra zombi serbest bırakılacak ve yakalanmaya başlanacak ve insana bulaşmaya başlanacaktır ... İnsanın hedefe doğru koşması ve hala hayatta olması.
Zombiler yüksek sağlığa sahipti, ancak insanların Silahları da yüksek devrildi.
- Harita ışığı karanlıktı (d) çünkü Zombilerin Gece Görüşü (Yeni ve Hayır Gecikmesi) vardı
- İnsanlar tüm zombilerin hedefine ulaştıysa öldü -> Kaçış Başarı, eğer tüm insanlar öldüyse / Zaman Aşımında -> Kaçış Başarısızlığı
- Oynarken,
Oyuncu Ekstra Ürünü satın alabilir ve - Ve Statatics: Yani herkes en hızlı kim olduğunu bilecek ve uzun süre hayatta kalacak
2.Video Tanıtım :
3.Tanıtım :
- GamePlay: Oynatmak İçin Min Oynatan / Işık / Zombi, İnsan FreezeTime
- Hava: Sis / Gökyüzü
- Zombi ve İnsan: Sağlık / Hız / Yerçekimi / Zırh
- Model: İnsan / Ev Sahibi İçin Oyuncu Modeli Zombi / Kökeni Zombie / Zombie Claw
- Ses: Attack / Hit / Miss / Ambience / Hazır, Ses Çalıştır / Zombi İnfekte Ses / Ağrı Sesi / Geri Sayım Sesi ...
4.Modelİndeksi :
- ModelIndex Hakkında:
+ Modellerin doğru isabet kutularına sahip olmasını istiyorsanız, bunu etkinleştirmeyi deneyin.
+ Not: modellerinizin hit kutularını karıştırmadığından emin olun aksi takdirde
+ bu ayar sunucunuza cansız CPU kullanımına ve gecikmesine neden olabilir
- Bunu nasıl etkinleştirebilirsiniz:
1. Sma'yı açın Bu satırı bulun: (Near Lines 22)
PHP Kodu:
//#define SET_MODELINDEX_OFFSET
Değişmek
PHP Kodu:
#define SET_MODELINDEX_OFFSET
2. Eklentiyi Derleyin ve Sunucuyu Yeniden Başlatın
5.Eklentiler API / Yerliler
PHP Kodu:
forward ze_user_infected(id, infector) // Call when zombie get infect (if First Zombie, infector return 0)
forward ze_user_humanized(id) // Call when human spawn
forward ze_gamestart(starttype) // Call when gamestart (0 = New Round / 1 = Zombie Appear (Freezing) / 2 = Zombie Release)
forward ze_roundend(winteam) // Call when round end (1 = Team Zombie / 2 = Team Human)
native ze_is_user_zombie(id) // Check if user is zombie
native ze_get_zombie_type(id) // Get zombie type (Host (0) = Normal Zombie / Origin (1) = Boss of First Zombie)
native ze_set_user_zombie(id, zombietype) // Set user into zombie (zombie_type just like ze_get_zombie_type native)
native ze_set_user_human(id) // Set user into human)
native ze_set_stopgame(stop_type, onoff) // On/Off Part in game to make custom game play (stop_type is the part of game to stop: 1 = Stop in New round, 2 = Stop in Zombie Appear, 3 = Stop in Zombie Release)
native ze_reset_gameplay(restart) // Reset Gameplay (Solve the ze_set_stopgame)
NOT : +Rep Vermeyi Unutmayın beyler fakirlikten ölücem yoksa
LİNK :
Son Düzenleme: 05-08-2017, Saat: 18:46, Düzenleyen: Epslion.