hiç bilmeyen arkadaşlarda olabilir 0 dan anlatıyorum
ilk olarak defineleri ekliyoruz
PHP Kod:
// Define level sistemi
#define gereklicephane(%1) 70*%1+10.5*%1*%1+30
#define MAXSEVIYE 100
şimdi deişkenlerimizi ekliyoruz
PHP Kod:
new seviye[33]
new reset[33]
şimdi cod mod oynayanlar bilir seviye atladıgımızda bir ses çıkıyor onu buradada yapacagız
şimdi ses deişkenini tanıtıyoruz
PHP Kod:
// Ses deişkeni
new const LevelUp[] = "zombie_plague/levelup.wav"
g_isconnected[id] = true in altına
PHP Kod:
seviye[id] = 10
g_ammopacks[id] = 100
burda oyuncu kaç seviyeyle başlasın onu ayarlıyoruz ve kaç ammoyla başlasın
evet şimdi en güzel yere geldik oyunda ekranda seviyeyi nasıl görecegiz
hudları deiştirecegiz ctrl +f // Spectating someone else? aratıyoruz bu arattıgımız kodun bi üst satırına
PHP Kod:
new wow; wow = floatround(gereklicephane(lvl[id])+10.0*reset[id]*lvl[id]) ekliyoruz sonra
PHP Kod:
// Spectating someone else?
if (id != ID_SHOWHUD)
{
set_hudmessage(255, 255, 255, HUD_SPECT_X, HUD_SPECT_Y, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "[Kullanici adi: %s]^n [Saglık: %d]^n [Zirh: %d]^n [Cephane: %d/%d]^n [Seviye: %d/%d]^n", ID_SHOWHUD, "SPECTATING", g_playername[id], pev(id, pev_health), pev(id, pev_armorvalue), g_ammopacks[id], wow, lvl[id], MAXSEVIYE)
}
else
{
set_hudmessage(red, green, blue, HUD_STATS_X, HUD_STATS_Y, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "[Kullanici adi: %s]^n [Saglik: %d]^n [Cephane: %d/%d]^n [Seviye: %d/%d]^n", g_playername[id], pev(id, pev_health), g_ammopacks[id], wow, lvl[id], MAXSEVIYE)
}
PHP Kod:
// -------------------------------------------------------------------------------------------------
// -------------------------------- Seviye sistemi -------------------------------------
// -------------------------------------------------------------------------------------------------
public update_ap(id, amount, check) // Seviye sistemi
{
if (check) goto check2
if (lvl[id] >= MAXSEVIYE)
return PLUGIN_HANDLED
g_ammopacks[id] += amount
check2:
if(amount < 0)
{
if(g_ammopacks[id] < gereklicephane(lvl[id])+10.0*reset[id]*lvl[id])
{
lvl[id]--
client_print(id, print_center, "Seviye dustun", lvl[id])
zp_colored_print(id, "^x04[CSAilesi] Su seviyeye dustun^x03 %d ^x04!!!", lvl[id])
update_ap(id, -1, 1)
}
}
else
{
if(g_ammopacks[id] >= gereklicephane(lvl[id])+10.0*reset[id]*lvl[id])
{
lvl[id]++
client_print(id, print_center, "Seviye atladin", lvl[id])
zp_colored_print(id, "^x04[CSAilesi] Su seviyeye yukseldin^x03 %d ^x04!!!", lvl[id])
update_ap(id, 0, 1)
client_cmd(id, "spk %s", LevelUp)
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
PHP Kod:
// Native: zp_set_user_ammo_packs
public native_set_user_ammo_packs(id, amount)
{
return update_ap(id, 0 - g_ammopacks[id] + amount, 0)
}
yine ctrl +f // Reward ammo packs for every [ammo damage] dealt aratıyoruz ilk çıkan kodun altında g_ammopacks[attacker]++ kodunu görüceksiniz üstüne bir üst satıra update_ap(attacker, 1, 0) yazıyoruz ve bitmiştir