Merhaba arkadaşlar. Yeni bir bf mod server yaptım yetenek menu lazım acaba yapabilecek var mı? Çok mutlu olurum Teşekkürler şimdiden
/yetenek yazarak menuyu açıyoruz
karşımıza üç seçenek çıkıyor
+40 can
hızlı kosma (1.3 kat hızlı)
yuksek zıplama (gravity 550)
çift zıplama
paraşüt açma
yetenek yok
bu yeteneklerden birini seçtikten sonra parantez içinde (seçili) yazacak menu tekrar açıldığında ve adam her doğduğunda bu yetenegi verecek
mod deathmatch tabanlı oldugu için yetenegini degisterene kadar her dogdugunda vermesi çok onemli
aynı anda 1 yetenekten fazlası seçilemeyecek
Temamızın yeni versiyonuna geçilmiştir.
Görüş & Önerileriniz için [email protected] adresine mail atabilirsiniz.
Reklam gösterimini engelleyici yazılım kullandığınızı görüyoruz.
Sitemizin ayakta kalıp sizlere hizmet edebilmek için en büyük gelir kaynağı sayfamızda gösterilen reklamlardır.
Reklam gösterimde bizim sayfamıza ayrıcalık tanıyarak ayakta kalmamıza destek olmak ister misiniz ?
Konu
Kod:
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <reapi>
#define PLUGIN "Yetenek_Menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "By.KinG"
new const TAG[] = "WebDiyo GaminG";
new Secili_Yetenek[33];
new bool: Cift_Ziplama[33];
new bool: Parasut[33];
new jumpnum[33] = 0;
new bool:dojump[33] = false;
new para_ent[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /yetenek", "Yetenek_Menu");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "CBasePlayer_Spawn", .post = true);
}
public Yetenek_Menu(id)
{
static Item[128], Text[33];
switch(Secili_Yetenek[id])
{
case 1 :
{
formatex(Text, 32, "+40 Can");
}
case 2 :
{
formatex(Text, 32, "Hizli Kosma");
}
case 3 :
{
formatex(Text, 32, "Yuksek Ziplama");
}
case 4 :
{
formatex(Text, 32, "Cift Ziplama");
}
case 5 :
{
formatex(Text, 32, "Parasut");
}
default :
{
formatex(Text, 32, "Secili Yetenek Yok");
}
}
formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yYetenek Menu \d[\ySu Anki Yetenegin \w: \r%s\d]", TAG, Text);
new Menu = menu_create(Item, "Yetenek_Menu_Handler");
formatex(Item, charsmax(Item), "\y+40 Can");
menu_additem(Menu, Item, "1");
formatex(Item, charsmax(Item), "\yHizli Kosma [1.3x Hiz]");
menu_additem(Menu, Item, "2");
formatex(Item, charsmax(Item), "\yYuksek Ziplama [500 Gravity]");
menu_additem(Menu, Item, "3");
formatex(Item, charsmax(Item), "\yCift Ziplama");
menu_additem(Menu, Item, "4");
formatex(Item, charsmax(Item), "\yParasut");
menu_additem(Menu, Item, "5");
formatex(Item, charsmax(Item), "\yYetenek Yok");
menu_additem(Menu, Item, "6");
menu_setprop(Menu, MPROP_BACKNAME, "\wGeri");
menu_setprop(Menu, MPROP_NEXTNAME, "\wIleri");
menu_setprop(Menu, MPROP_EXITNAME, "\wCikis");
menu_display(id, Menu, 0);
}
public Yetenek_Menu_Handler(id, Menu, Item)
{
if(Item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(Menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new Data[6], Name[64];
new Access, CallBack;
menu_item_getinfo(Menu, Item, Access, Data, 5, Name, 63, CallBack);
new Key = str_to_num(Data);
switch(Key)
{
case 1 :
{
Secili_Yetenek[id] = 1;
Renkli_Yazi(id, "^1[^3%s^1] ^4Yetenek Olarak ^3+40 Can ^4Aldin", TAG);
Renkli_Yazi(id, "^1[^3%s^1] ^4Yeniden ^3Dogdugunda ^4Ozelligin ^3Aktif ^4Olacak", TAG);
}
case 2 :
{
Secili_Yetenek[id] = 2;
Renkli_Yazi(id, "^1[^3%s^1] ^4Yetenek Olarak ^3Hizli Kosma ^4Aldin", TAG);
Renkli_Yazi(id, "^1[^3%s^1] ^4Yeniden ^3Dogdugunda ^4Ozelligin ^3Aktif ^4Olacak", TAG);
}
case 3 :
{
Secili_Yetenek[id] = 3;
Renkli_Yazi(id, "^1[^3%s^1] ^4Yetenek Olarak ^3Yuksek Ziplama ^4Aldin", TAG);
Renkli_Yazi(id, "^1[^3%s^1] ^4Yeniden ^3Dogdugunda ^4Ozelligin ^3Aktif ^4Olacak", TAG);
}
case 4 :
{
Secili_Yetenek[id] = 4;
Renkli_Yazi(id, "^1[^3%s^1] ^4Yetenek Olarak ^3Cift Ziplama ^4Aldin", TAG);
Renkli_Yazi(id, "^1[^3%s^1] ^4Yeniden ^3Dogdugunda ^4Ozelligin ^3Aktif ^4Olacak", TAG);
}
case 5 :
{
Secili_Yetenek[id] = 5;
Renkli_Yazi(id, "^1[^3%s^1] ^4Yetenek Olarak ^3Parasut ^4Aldin", TAG);
Renkli_Yazi(id, "^1[^3%s^1] ^4Yeniden ^3Dogdugunda ^4Ozelligin ^3Aktif ^4Olacak", TAG);
}
case 6 :
{
Secili_Yetenek[id] = 6;
Renkli_Yazi(id, "^1[^3%s^1] ^4Sahip Oldugun Yetenekleri ^3Kaybettin", TAG);
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public CBasePlayer_Spawn(id)
{
if(para_ent[id] > 0)
{
remove_entity(para_ent[id])
rg_reset_maxspeed(id);
para_ent[id] = 0
}
switch(Secili_Yetenek[id])
{
case 1 :
{
set_entvar(id, var_health, Float: get_entvar(id, var_health) + 40.0);
}
case 2 :
{
set_entvar(id, var_maxspeed, Float: 1.3);
}
case 3 :
{
set_entvar(id, var_gravity, Float: 0.5);
}
case 4 :
{
Cift_Ziplama[id] = true;
}
case 5 :
{
Parasut[id] = true;
}
}
}
public client_PreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE
if(!Cift_Ziplama[id]) return PLUGIN_CONTINUE
new Float:fallspeed = 100 * -1.0
new Float:frame
new button = get_user_button(id)
new oldbutton = get_user_oldbutton(id)
new flags = get_entity_flags(id)
if(para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND))
{
if(get_entvar(id, var_gravity) == 0.1) rg_reset_maxspeed(id)
{
if(entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2)
{
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
if(frame > 254.0)
{
remove_entity(para_ent[id])
para_ent[id] = 0
}
else
{
remove_entity(para_ent[id])
rg_reset_maxspeed(id)
para_ent[id] = 0
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
if (button & IN_USE)
{
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
if(velocity[2] < 0.0)
{
if(para_ent[id] <= 0)
{
para_ent[id] = create_entity("info_target")
if(para_ent[id] > 0)
{
entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
entity_set_model(para_ent[id], "models/JailBreaK/Parachute.mdl")
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
}
}
if(para_ent[id] > 0)
{
entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0)
entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0)
set_entvar(id, var_gravity, 0.1)
velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
if(entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0)
{
frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
if (frame > 100.0)
{
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
}
}
}
}
else if(para_ent[id] > 0)
{
remove_entity(para_ent[id])
rg_reset_maxspeed(id)
para_ent[id] = 0
}
}
else if((oldbutton & IN_USE) && para_ent[id] > 0 )
{
remove_entity(para_ent[id])
rg_reset_maxspeed(id)
para_ent[id] = 0
}
if((button& IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP))
{
if(jumpnum[id] < 1)
{
dojump[id] = true
jumpnum[id]++
return PLUGIN_CONTINUE
}
}
if((button& IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
{
jumpnum[id] = 0
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public client_PostThink(id)
{
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE
if(!Cift_Ziplama[id]) return PLUGIN_CONTINUE
if(dojump[id] == true)
{
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
velocity[2] = random_float(265.0,285.0)
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
dojump[id] = false
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
stock Renkli_Yazi(const ID, const input[], any:...)
{
new Count = 1, Players[32];
static Message[191];
vformat(Message, 190, input, 3);
/* ^1 | ^x01 --> Yellow */
/* ^4 | ^x04 --> Green */
/* ^3 | ^x03 --> Team Color */
replace_all(Message, 190, "^1", "^x01");
replace_all(Message, 190, "^4", "^x04");
replace_all(Message, 190, "^3", "^x03");
switch(AMXX_VERSION_NUM)
{
case 182 :
{
if(ID) Players[0] = ID; else get_players(Players, Count, "ch");
{
for(new i = 0; i < Count; i++)
{
if(is_user_connected(Players[i]))
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, Players[i]);
write_byte(Players[i]);
write_string(Message);
message_end();
}
}
}
}
case 183 :
{
client_print_color(ID, ID, Message);
}
default :
{
client_print(ID, print_chat, Message);
}
}
}
hocam emeğinize sağlık teşekkürler ama birçok eksik var musadenızle yazıyorum
hızlı kosma olmuyor
can da gelmiyor yani can gelme de olmuyor
çift ziplama ve gravity güzel olmus fakat aynı anda alınabiliyor, birini alınca diğeri kapanmıyor
bir de yetenek kapat deyince hiçbiri kapanmıyor aynı kalıyor
hızlı kosma olmuyor
can da gelmiyor yani can gelme de olmuyor
çift ziplama ve gravity güzel olmus fakat aynı anda alınabiliyor, birini alınca diğeri kapanmıyor
bir de yetenek kapat deyince hiçbiri kapanmıyor aynı kalıyor
güncel++
Konu "Zaman Aşımına Uğramış İsteklere" taşınmıştır.
Bize Destek Olmak İstermisin?
Bu Konuyu Sosyal Medya Hesabında Paylasarak Bize Destek Olabilirsin
[- Taha KOÇAK - Full Stack Developer -]
[- WebDiyo - Site Yardımcısı -]
[- WebDiyo - Site Yardımcısı -]
Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
Zaman Aşımına Uğradı | Hoşgeldin mesajı plugin istek | giresunlu28 | 1 | 348 |
18-09-2020, Saat: 14:38 Son Yorum: T1xLnN |
|
Zaman Aşımına Uğradı | Menü Deafult Gözükmeme Hatası | eren99 | 1 | 293 |
18-09-2020, Saat: 14:38 Son Yorum: T1xLnN |
|
Zaman Aşımına Uğradı | menu degisim | PILAVYER | 1 | 280 |
18-09-2020, Saat: 14:28 Son Yorum: T1xLnN |
|
Zaman Aşımına Uğradı | Eklenti İstek Menü | Muhammet Bulut | 5 | 335 |
18-09-2020, Saat: 14:27 Son Yorum: T1xLnN |
|
Zaman Aşımına Uğradı | Bayrak Kapmaca Menu Plugini İstek | giresunlu28 | 4 | 450 |
18-09-2020, Saat: 14:26 Son Yorum: T1xLnN |
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi