Reklam gösterimini engelleyici yazılım kullandığınızı görüyoruz.
Sitemizin ayakta kalıp sizlere hizmet edebilmek için en büyük gelir kaynağı sayfamızda gösterilen reklamlardır.
Reklam gösterimde bizim sayfamıza ayrıcalık tanıyarak ayakta kalmamıza destek olmak ister misiniz ?

Zaman Aşımına Uğradı   | Yetenek Menu İstek

Konu

#1
Merhaba arkadaşlar. Yeni bir bf mod server yaptım yetenek menu lazım acaba yapabilecek var mı? Çok mutlu olurum Gülücük Teşekkürler şimdiden

/yetenek yazarak menuyu açıyoruz

karşımıza üç seçenek çıkıyor

+40 can
hızlı kosma (1.3 kat hızlı)
yuksek zıplama (gravity 550)
çift zıplama
paraşüt açma
yetenek yok

bu yeteneklerden birini seçtikten sonra parantez içinde (seçili) yazacak menu tekrar açıldığında ve adam her doğduğunda bu yetenegi verecek
mod deathmatch tabanlı oldugu için yetenegini degisterene kadar her dogdugunda vermesi çok onemli
aynı anda 1 yetenekten fazlası seçilemeyecek


#2
Kod:
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <reapi>

#define PLUGIN "Yetenek_Menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "By.KinG"

new const TAG[] = "WebDiyo GaminG";

new Secili_Yetenek[33];
new bool: Cift_Ziplama[33];
new bool: Parasut[33];

new jumpnum[33] = 0;
new bool:dojump[33] = false;

new para_ent[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
    register_clcmd("say /yetenek", "Yetenek_Menu");
    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "CBasePlayer_Spawn", .post = true);
}

public Yetenek_Menu(id)
{
    static Item[128], Text[33];
    
    switch(Secili_Yetenek[id])
    {
        case 1 :
        {
            formatex(Text, 32, "+40 Can");
        }
        case 2 :
        {
            formatex(Text, 32, "Hizli Kosma");
        }
        case 3 :
        {
            formatex(Text, 32, "Yuksek Ziplama");
        }
        case 4 :
        {
            formatex(Text, 32, "Cift Ziplama");
        }
        case 5 :
        {
            formatex(Text, 32, "Parasut");
        }
        default :
        {
            formatex(Text, 32, "Secili Yetenek Yok");
        }
    }
    
    formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yYetenek Menu \d[\ySu Anki Yetenegin \w: \r%s\d]", TAG, Text);
    new Menu = menu_create(Item, "Yetenek_Menu_Handler");
    
    formatex(Item, charsmax(Item), "\y+40 Can");
    menu_additem(Menu, Item, "1");
    formatex(Item, charsmax(Item), "\yHizli Kosma [1.3x Hiz]");
    menu_additem(Menu, Item, "2");
    formatex(Item, charsmax(Item), "\yYuksek Ziplama [500 Gravity]");
    menu_additem(Menu, Item, "3");
    formatex(Item, charsmax(Item), "\yCift Ziplama");
    menu_additem(Menu, Item, "4");
    formatex(Item, charsmax(Item), "\yParasut");
    menu_additem(Menu, Item, "5");
    formatex(Item, charsmax(Item), "\yYetenek Yok");
    menu_additem(Menu, Item, "6");
    
    menu_setprop(Menu, MPROP_BACKNAME, "\wGeri");
    menu_setprop(Menu, MPROP_NEXTNAME, "\wIleri");
    menu_setprop(Menu, MPROP_EXITNAME, "\wCikis");
    menu_display(id, Menu, 0);
}

public Yetenek_Menu_Handler(id, Menu, Item)
{
    if(Item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(Menu);
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    
    new Data[6], Name[64];
    new Access, CallBack;
    menu_item_getinfo(Menu, Item, Access, Data, 5, Name, 63, CallBack);
    
    new Key = str_to_num(Data);
    
    switch(Key)
    {
        case 1 :
        {
            Secili_Yetenek[id] = 1;
            Renkli_Yazi(id, "^1[^3%s^1] ^4Yetenek Olarak ^3+40 Can ^4Aldin", TAG);
            Renkli_Yazi(id, "^1[^3%s^1] ^4Yeniden ^3Dogdugunda ^4Ozelligin ^3Aktif ^4Olacak", TAG);
        }
        case 2 :
        {
            Secili_Yetenek[id] = 2;
            Renkli_Yazi(id, "^1[^3%s^1] ^4Yetenek Olarak ^3Hizli Kosma ^4Aldin", TAG);
            Renkli_Yazi(id, "^1[^3%s^1] ^4Yeniden ^3Dogdugunda ^4Ozelligin ^3Aktif ^4Olacak", TAG);
        }
        case 3 :
        {
            Secili_Yetenek[id] = 3;
            Renkli_Yazi(id, "^1[^3%s^1] ^4Yetenek Olarak ^3Yuksek Ziplama ^4Aldin", TAG);
            Renkli_Yazi(id, "^1[^3%s^1] ^4Yeniden ^3Dogdugunda ^4Ozelligin ^3Aktif ^4Olacak", TAG);
        }
        case 4 :
        {
            Secili_Yetenek[id] = 4;
            Renkli_Yazi(id, "^1[^3%s^1] ^4Yetenek Olarak ^3Cift Ziplama ^4Aldin", TAG);
            Renkli_Yazi(id, "^1[^3%s^1] ^4Yeniden ^3Dogdugunda ^4Ozelligin ^3Aktif ^4Olacak", TAG);
        }
        case 5 :
        {
            Secili_Yetenek[id] = 5;
            Renkli_Yazi(id, "^1[^3%s^1] ^4Yetenek Olarak ^3Parasut ^4Aldin", TAG);
            Renkli_Yazi(id, "^1[^3%s^1] ^4Yeniden ^3Dogdugunda ^4Ozelligin ^3Aktif ^4Olacak", TAG);
        }
        case 6 :
        {
            Secili_Yetenek[id] = 6;
            Renkli_Yazi(id, "^1[^3%s^1] ^4Sahip Oldugun Yetenekleri ^3Kaybettin", TAG);
        }
    }
    return PLUGIN_HANDLED;
}

public CBasePlayer_Spawn(id)
{
    if(para_ent[id] > 0)
    {
        remove_entity(para_ent[id])
        rg_reset_maxspeed(id);
        para_ent[id] = 0
    }
    
    switch(Secili_Yetenek[id])
    {
        case 1 :
        {
            set_entvar(id, var_health, Float: get_entvar(id, var_health) + 40.0);
        }
        case 2 :
        {
            set_entvar(id, var_maxspeed, Float: 1.3);
        }
        case 3 :
        {
            set_entvar(id, var_gravity, Float: 0.5);
        }
        case 4 :
        {
            Cift_Ziplama[id] = true;
        }
        case 5 :
        {
            Parasut[id] = true;
        }
    }
}

public client_PreThink(id)
{
    if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE
    if(!Cift_Ziplama[id]) return PLUGIN_CONTINUE
    
    new Float:fallspeed = 100 * -1.0
    new Float:frame
    new button = get_user_button(id)
    new oldbutton = get_user_oldbutton(id)
    new flags = get_entity_flags(id)
    
    if(para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND))
    {
        if(get_entvar(id, var_gravity) == 0.1) rg_reset_maxspeed(id)
        {
            if(entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2)
            {
                entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2)
                entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
                entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
                entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
                entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
                entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0)
                return PLUGIN_CONTINUE;
            }
            frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0
            entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
            entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
            if(frame > 254.0)
            {
                remove_entity(para_ent[id])
                para_ent[id] = 0
            }
            else
            {
                remove_entity(para_ent[id])
                rg_reset_maxspeed(id)
                para_ent[id] = 0
            }
            return PLUGIN_CONTINUE;
        }
    }
    if (button & IN_USE)
    {
        new Float:velocity[3]
        entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
        if(velocity[2] < 0.0)
        {
            if(para_ent[id] <= 0)
            {
                para_ent[id] = create_entity("info_target")
                if(para_ent[id] > 0)
                {
                    entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")
                    entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)
                    entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id)
                    entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
                    entity_set_model(para_ent[id], "models/JailBreaK/Parachute.mdl")
                    entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0)
                    entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
                    entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
                    entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
                }
            }
            if(para_ent[id] > 0)
            {
                entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3)
                entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1)
                entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0)
                entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0)
                set_entvar(id, var_gravity, 0.1)
                velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed
                entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
                if(entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0)
                {
                    frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0
                    entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
                    entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
                    if (frame > 100.0)
                    {
                        entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
                        entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4)
                        entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1)
                        entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
                        entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
                        entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
                    }
                }
            }
        }
        else if(para_ent[id] > 0)
        {
            remove_entity(para_ent[id])
            rg_reset_maxspeed(id)
            para_ent[id] = 0
        }
    }
    else if((oldbutton & IN_USE) && para_ent[id] > 0 )
    {
        remove_entity(para_ent[id])
        rg_reset_maxspeed(id)
        para_ent[id] = 0
    }
    
    if((button& IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP))
    {
        if(jumpnum[id] < 1)
        {
            dojump[id] = true
            jumpnum[id]++
            return PLUGIN_CONTINUE
        }
    }
    if((button& IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
    {
        jumpnum[id] = 0
        return PLUGIN_CONTINUE
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_PostThink(id)
{
    if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE
    if(!Cift_Ziplama[id]) return PLUGIN_CONTINUE
    if(dojump[id] == true)
    {
        new Float:velocity[3]    
        entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0)
        entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
        dojump[id] = false
        return PLUGIN_CONTINUE
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

stock Renkli_Yazi(const ID, const input[], any:...)
{
    new Count = 1, Players[32];
    static Message[191];
    vformat(Message, 190, input, 3);
    
    /* ^1 | ^x01 --> Yellow */
    /* ^4 | ^x04 --> Green */
    /* ^3 | ^x03 --> Team Color */
        
    replace_all(Message, 190, "^1", "^x01");
    replace_all(Message, 190, "^4", "^x04");
    replace_all(Message, 190, "^3", "^x03");
    
    switch(AMXX_VERSION_NUM)
    {
        case 182 :
        {
            if(ID) Players[0] = ID; else get_players(Players, Count, "ch");
            {
                for(new i = 0; i < Count; i++)
                {
                    if(is_user_connected(Players[i]))
                    {
                        message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, Players[i]);
                        write_byte(Players[i]);
                        write_string(Message);
                        message_end();
                    }
                }
            }
        }
        case 183 :
        {    
            client_print_color(ID, ID, Message);
        }
        default :
        {
            client_print(ID, print_chat, Message);
        }
    }
}





#3
hocam emeğinize sağlık teşekkürler ama birçok eksik var musadenızle yazıyorum

hızlı kosma olmuyor
can da gelmiyor yani can gelme de olmuyor
çift ziplama ve gravity güzel olmus fakat aynı anda alınabiliyor, birini alınca diğeri kapanmıyor
bir de yetenek kapat deyince hiçbiri kapanmıyor aynı kalıyor


#4
güncel++


#5
Konu "Zaman Aşımına Uğramış İsteklere" taşınmıştır.


Bize Destek Olmak İstermisin?
Bu Konuyu Sosyal Medya Hesabında Paylasarak Bize Destek Olabilirsin
[Resim: 1JbAVp.png]



[- Taha KOÇAK - Full Stack Developer -]
[- WebDiyo - Site Yardımcısı -]


Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Zaman Aşımına Uğradı   | Hoşgeldin mesajı plugin istek giresunlu28 1 347 18-09-2020, Saat: 14:38
Son Yorum: T1xLnN
Zaman Aşımına Uğradı   | Menü Deafult Gözükmeme Hatası eren99 1 292 18-09-2020, Saat: 14:38
Son Yorum: T1xLnN
Zaman Aşımına Uğradı   | menu degisim PILAVYER 1 279 18-09-2020, Saat: 14:28
Son Yorum: T1xLnN
Zaman Aşımına Uğradı   | Eklenti İstek Menü Muhammet Bulut 5 334 18-09-2020, Saat: 14:27
Son Yorum: T1xLnN
Zaman Aşımına Uğradı   | Bayrak Kapmaca Menu Plugini İstek giresunlu28 4 449 18-09-2020, Saat: 14:26
Son Yorum: T1xLnN

Task