HAKKINDA
Plugin Adı: Ultimate Lasermine [Sxe Garantili]
Plugin Versiyon: 2.8.3
Plugin Author: SandStriker
Plugin Edit/Remake: Crunch98/PowereXe
Eklenti Tüm Modlarda Çalışır. Kullanım Alanı Genellikle Zombi Modlarıdır.
Eklentinin Geliştirilmesi ve Anlatım Tamamen Bana Aittir. Hiçbir Şekilde, Hiçbir Site ve/veya Forumda Paylaşılmasına, Alıntı Dahi Yapılmasına Müsaade Etmiyorum.
Eklentinin Remaked/Geliştirilmiş Versiyonu İlerleyen Zamanlarda Telif Hakkına Tabii Olacaktır.
AÇIKLAMA
sXe - Lazer Çakışması:
Yaklaşık 2 Senedir Lazerler İle Sxe Çakışmasına Çözüm Arıyordum. Tam Anlamıyla Bulamıyordum. Hatta Neden Hata Verdiği Hakkında En Ufak Fikrim Yoktu. Oradan Buradan Lazer Eklentileri İndirip Deniyordum.
Biraz Araştırdım ve Yeni Gelen Sxe Güncellemesinin Neden Olduğuna Kanaat Getirdim.
İşin İğrenç Kısmı Tam Olarak Burada Başladı. Sxe Güncellemesini 0'a Getirip Eski Sürümüyle Değiştirdim.
Lakin DLL/SO Dosyası Kendini Zorla Güncelledi. Her Lazer Kurduğumda "write_byte" Hatasıyla Sunucum Çöküyordu. Sonra Bir Çakallık Yaparak Sxe Metamodunu Kilitledim ve Güncellemesini Engelledim. Aradan Uzun Bir Süre Geçince Svc_Bad Hatası Aldığımı, Sxe Sürümümüm Çok Eski Olduğunu Farkettim. Ben 5.0.2 Kullanırken 9 Küsür Çıkmış. Döndük Başa.
- Sxe 9.6.1.6 Sürümü Lazer Plugini İle En Uyumlu Çalışan VE sXe Oto Opsiyonel Atma Sorunu Yaşatmayan Son Versiyondur. Lakin Hosting Firmaları (Başta Oynucaz Olmak Üzere) Sxe 8.0.2.8 Versiyonuyla Yerinde Saymakta. Sxe İle Çakışmayan Lazerin Dahi Bu Sürümde Arıza Çıkarması Muhtemeldir.
- İşe Lasermine_023 Eklentisinden Başladım. Kutu Modelini Kaldırıp O Üçgenimsi Yuvarlak Lazer Modelini Koydum. Işın ve Glow Rengini En İyi Şekilde Ayarladım (Videoda Görebilirsiniz).
- Sxe İle Çakışmasına Neden Olan write_byte( ) Kodlarının Tamamını Kaldırıp Delete_Task(id) İle Aynı İşlevi Sağladım. Böylece Sadece sXe 9.6.1.6 İle Değil Tüm Sürümlerle Uyumlu Oldu.
- Biohazard Supportunu Keserek Eklentinin Respawnlı/Respawnsız Durumlarda Düzgün Davranmasını Sağladım. (Respawn Kapalıyken Ölen Kişinin Lazeri, Respawn Açıkken İse Enfeksiyon Kapan Kişinin Lazeri Siliniyordu.)
- Lazer'in Config Ayarları 2'ye Ayrılıyor. Biohazard Modda bh_ltm_cvars.cfg Dosyasını, Diğer Modlarda Sizin Ayarladığınız cfg Dosyasını Kullanır. Sma'dan Editleyebilirsiniz.
- Eğer Lazerde Bir Gariplik Olduğunu Düşünürseniz. Sma'yı Açın ve En Baştaki #define BIOHAZARD_SUPPORT Yazan Kısmın Başındaki // Sembolünü Silin ve Derleyip Kullanın.
- Lazerde Kurulum ve Geri Alma Barı Yoktu g_msgid_bartime İle Ekledim.
- El Sonu Takım Arkadaşı Öldürüyordu. Sorunu Hallettim, Lakin Yeni El Başladığında Önceki El Spawn Noktasına Denk Gelen Lazer Kurulduysa Bir Kaç Kişiyi Öldürebiliyor. Onu Halen Çözemedim. El Sonu Lazerlerin Kapanması Üzerinde Uğraşıyorum.
- Yukarıdaki Sorun Tamamen Çözüldü. El Bittiği An Tüm Lazerler "RemoveAllTripmines(id) / DeleteTask(id)" Komutuyla Yok Oluyor.
- Lazerler Aktif Değil, Sadece Duvara Kurabilirsin, XX Saniye Sonra Lazer Kurabilirsin, Lazerin Kalmadı Gibi Uyarılarda Her Denemede Red Sesi Verir.
- Kurma/Geri Alma İşlemi Yapılmaya Uygunsa Onay Sesi Verir.
- ColorChat (Renkli Yazı) Desteği Olan İlk ve Tek Lazerdir. Lang (.txt) Dosyası Kullanmaz. Herşey SMA'dan Ayarlanır
- Eğer Ölen Kişinin Lazerinin El Sonuna Kadar Durmasını (Yok Olmamasını) İstiyorsanız Aşağıdaki Kısımları SMA'dan Kaldırın.
- 1.8.3+ / 1.8.3 Beta / 1.8.2 Sürümlerinde Sorunsuz Çalışır.
Sma Edit:
PHP Kod:
Satır 303
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_PlayerKilled");
Satır 399
public fw_PlayerKilled(id)
{
RemoveAllTripmines(id);
DeleteTask(id);
}
GÖRÜNTÜ
Rar Şifresi