Arkadaşlar Aşağıda Verdiğim Silahlara Parlama Effect'i Yapabilecek Var mı ?
Temamızın yeni versiyonuna geçilmiştir.
Görüş & Önerileriniz için [email protected] adresine mail atabilirsiniz.
Reklam gösterimini engelleyici yazılım kullandığınızı görüyoruz.
Sitemizin ayakta kalıp sizlere hizmet edebilmek için en büyük gelir kaynağı sayfamızda gösterilen reklamlardır.
Reklam gösterimde bizim sayfamıza ayrıcalık tanıyarak ayakta kalmamıza destek olmak ister misiniz ?
Konu
güncel
Union CSGO Mode
@SuskunHatun
İstediğin olay burda anlatılmış yapıcak arkadaş burdan bakabilir Tıkla
@EmirhanKURT
nasıl bir düzenleme
İstediğin olay burda anlatılmış yapıcak arkadaş burdan bakabilir Tıkla
@EmirhanKURT
nasıl bir düzenleme
(22-06-2019, Saat: 23:37)Zeze.Stained Adlı Kullanıcıdan Alıntı: @SuskunHatunÖrnek textureleri bir pluginle modele kod ile yollama şansımız varmı parçalarını modelin yani
İstediğin olay burda anlatılmış yapıcak arkadaş burdan bakabilir Tıkla
@EmirhanKURT
nasıl bir düzenleme
Son Düzenleme: 23-06-2019, Saat: 00:15, Düzenleyen: Zeze.Stained.
(22-06-2019, Saat: 23:44)EmirhanKURT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Dediğin olay cs:nz de var modellerine baktığında elleri siyah şekilde yani tüm silahlardaki eller için tek texture kullanılıyor 1.6 ya nasıl uyarlanır bilmiyorum, araştırmak lazım(22-06-2019, Saat: 23:37)Zeze.Stained Adlı Kullanıcıdan Alıntı: @SuskunHatunÖrnek textureleri bir pluginle modele kod ile yollama şansımız varmı parçalarını modelin yani
İstediğin olay burda anlatılmış yapıcak arkadaş burdan bakabilir Tıkla
@EmirhanKURT
nasıl bir düzenleme
@ SkullHD
Soyadımı biliyorsun
(22-06-2019, Saat: 23:37)Zeze.Stained Adlı Kullanıcıdan Alıntı: @SuskunHatunokuyarak pek anlamadımda acaba burdan yazarak anlatabilir misin ?
İstediğin olay burda anlatılmış yapıcak arkadaş burdan bakabilir Tıkla
@EmirhanKURT
nasıl bir düzenleme
İlk olarak modeli milkshape'te (tools/karisto..) decompile et
Model de parlatmak istediğin kısımları (.smd) kopyala/yapıştır ve isimlerini değiştir (örn. chrome_1, chro.. )
İsmini değiştiğin .smd dosyalarını sırayla milkshape'te açıp sağ üst taraftaki materials kısmında orda kendi dokusunun önizlemesinin altında ismi yazar oraya basıp chrome texture'unu seç ve değiştir daha sonra file/export/.smd olarak aynı isimde kaydet her silah parçası için milkshape'i yenilemeyi unutma.
İsmini değiştirdiğin dosyaların adını .qc dosyasınada ekle
($body ''studio'' ''chorme_1'')
Modeli compile ettikten sonra jed's view'de texture kısmında chrome texture'run chorme ve additive seçeneklerine tik at ve farklı kaydet
Bu kadar yazının üstüne birde modelleri yapıp atardım da mobildeyim k.b
Model de parlatmak istediğin kısımları (.smd) kopyala/yapıştır ve isimlerini değiştir (örn. chrome_1, chro.. )
İsmini değiştiğin .smd dosyalarını sırayla milkshape'te açıp sağ üst taraftaki materials kısmında orda kendi dokusunun önizlemesinin altında ismi yazar oraya basıp chrome texture'unu seç ve değiştir daha sonra file/export/.smd olarak aynı isimde kaydet her silah parçası için milkshape'i yenilemeyi unutma.
İsmini değiştirdiğin dosyaların adını .qc dosyasınada ekle
($body ''studio'' ''chorme_1'')
Modeli compile ettikten sonra jed's view'de texture kısmında chrome texture'run chorme ve additive seçeneklerine tik at ve farklı kaydet
Bu kadar yazının üstüne birde modelleri yapıp atardım da mobildeyim k.b
Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
Silahlara Parlatma Efekti | By Hazard | 1 | 335 |
21-07-2019, Saat: 19:30 Son Yorum: By Hazard |
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi