Reklam gösterimini engelleyici yazılım kullandığınızı görüyoruz.
Sitemizin ayakta kalıp sizlere hizmet edebilmek için en büyük gelir kaynağı sayfamızda gösterilen reklamlardır.
Reklam gösterimde bizim sayfamıza ayrıcalık tanıyarak ayakta kalmamıza destek olmak ister misiniz ?

Silinmiş Konu   | Silah Getir

Konu

#1
Merhaba Aklımda 1 Fikir Var Onu Yapabilirseniz İyi Olur ornek /getir yazınca silah menusu karşısına çıkacak ordan Ornek ; 1.) Ak47 Başınca Kaç Mermi Olsun Olacak En Fazla 90 Mermi Alabilirsiniz Ama Silah Ucretide Olacak Örnek Ak = 20 MG 20 Mermi 50 MG Olacak Oyle Bi Mantık Olacak Yapabiliecek Varsa Yaparsa İyi Olur.


 NE YAZSAM BİLEMEDİM ŞUAN SEN SOYLE YAZALIM . : ) xd
#2
Tam ayrıntılı yazarsanız eklentiyi yazabilirim


Boş ol , boş ol , boş ol.
#3
diyorum /getir Yazınca Menu Açılsın Önüne
1.) Ak47
2.) AWP
3.) USP
Gibi
1 Bastı Ak47 Almak İstiyor Ama Bastıgınıda Menu Gelsin 10 Tane = XX MG Veya 90 Tane Mermi Almak İstiyor = XXMG Fln Olacak


 NE YAZSAM BİLEMEDİM ŞUAN SEN SOYLE YAZALIM . : ) xd
#4
Gibi kelimesini çok sevmiyorum ayrıntılı olarak belirtin
1) ak47 90 mermi 10 jb
gibi hepsini sıralayın


Boş ol , boş ol , boş ol.
#5
Mermileri kendileri belirlesin diyor

Söyle yapacaksın @ Smash bir menüde 5-6 dilah olacak bunlardan birine basınca
yeni bie menü açılacak burda mermi sayısını belirliycez ve bu mermi ve silahin ücreti karşılığı silah alicaz



#6
Ayn Berkin Dedigi Gibi Olacak.


 NE YAZSAM BİLEMEDİM ŞUAN SEN SOYLE YAZALIM . : ) xd
#7
PHP Kod:
#include < amxmodx >
#include < cstrike >
#include <fun>
#include <jail>

new acAltMenuTag[32],acUstMenuTag[32];
//new bool:secti1[32],secti2[32],secti3[32],secti4[32],secti5[32],secti6[32],secti7[32];

public plugin_init(){
    
register_plugin("New Plug-In","1.0","author");
    
    
register_clcmd("say /getir","aeGetirMenu");
    
    new 
acMenuTag register_cvar("ac_MenuTag","\w[\rwD\w]");
    
get_pcvar_string(acMenuTag,acAltMenuTag,charsmax(acAltMenuTag));
    
    new 
acUstTag register_cvar("ac_UstMenuTag","WEBDiyo");
    
get_pcvar_string(acUstTag,acUstMenuTag,charsmax(acUstMenuTag));
}
public 
aeGetirMenu(acID){
    new 
acMenu acMenuOlustur("Silah Seciniz","aeGetirMenu_devam");
    
acMenuSecenekEkle(acMenu,"AK-47","1");
    
acMenuSecenekEkle(acMenu,"M4A1","2");
    
acMenuSecenekEkle(acMenu,"AWP","3");
    
acMenuSecenekEkle(acMenu,"DEAGLE","4");
    
acMenuSecenekEkle(acMenu,"GLOCK","5");
    
acMenuSecenekEkle(acMenu,"USP","6");
    
acMenuSecenekEkle(acMenu,"AUG","7");
    
acMenuBitir(acID,acMenu);
}
public 
aeGetirMenu_devam(acID,acMenu,acMEsya){
    if(
acMEsya == MENU_EXIT){ menu_destroy(acMenu); return PLUGIN_HANDLED; }
    new 
acMVeri[6],acBos;
    
menu_item_getinfo(acMenu,acMEsya,acBos,acMVeri,5,_,_,acBos);
    new 
acKey str_to_num(acMVeri);
    switch(
acKey){
        case 
: { 
            if(
jb_get_user_packs(acID) >= 20){
                
give_item(acID"weapon_ak47")
                
mermi_ver(acID)
                
jb_set_user_packs(acID,jb_get_user_packs(acID) - 20)
            }
        }
        case 
: { 
            if(
jb_get_user_packs(acID) >= 20){
                
give_item(acID"weapon_m4a1")
                
mermi_ver(acID)
                
jb_set_user_packs(acID,jb_get_user_packs(acID) - 20)
            }
        }
        case 
: { 
            if(
jb_get_user_packs(acID) >= 20){
                
give_item(acID"weapon_awp")
                
mermi_ver(acID)
                
jb_set_user_packs(acID,jb_get_user_packs(acID) - 20)
            }
        }
        case 
: { 
            if(
jb_get_user_packs(acID) >= 20){
                
give_item(acID"weapon_deagle")
                
mermi_ver(acID)
                
jb_set_user_packs(acID,jb_get_user_packs(acID) - 20)
            }
        }
        case 
: { 
            if(
jb_get_user_packs(acID) >= 20){
                
give_item(acID"weapon_glock")
                
mermi_ver(acID)
                
jb_set_user_packs(acID,jb_get_user_packs(acID) - 20)
            }
        }
        case 
: { 
            if(
jb_get_user_packs(acID) >= 20){
                
give_item(acID"weapon_usp")
                
mermi_ver(acID)
                
jb_set_user_packs(acID,jb_get_user_packs(acID) - 20)
            }
        }
        case 
: { 
            if(
jb_get_user_packs(acID) >= 20){
                
give_item(acID"weapon_aug")
                
mermi_ver(acID)
                
jb_set_user_packs(acID,jb_get_user_packs(acID) - 20)
            }
        }
    }
    
menu_destroy(acMenu);
    return 
PLUGIN_HANDLED;
}
public 
mermi_ver(acID) {
{
    
client_cmd(acID"messagemode mermi")
    new 
sayy[300]
    
read_args(sayycharsmax(sayy))
    
remove_quotes(sayy)
    if(!
is_str_num(sayy) || equal(sayy""))
        return 
PLUGIN_HANDLED 
    mermi
(acIDsayy
    return 
PLUGIN_CONTINUE
}
}
mermi(acIDsayy[]) {
    new 
amount str_to_num(sayy)
    new 
szWeapon20 ];
    
get_weaponnameget_user_weaponacID ) , szWeapon 19 );
    if(
jb_get_user_packs(acID) < amount){
        
renkli_yazi(acID,("!nMermi Alabilmek Icin Yeteri Kadar !tJB'n Yok.!y!"))
    }
    else{
        
cs_set_user_bpammo(acID,szWeapon],amount)
        
jb_set_user_packs(acID,jb_get_user_packs(acID) - amount)
        
renkli_yazi(acID,("!nBasarili Bir Sekilde %d !nAdet Mermi Satin ALDIN."),amount)
    }
    return 
PLUGIN_HANDLED


stock acMenuOlustur(const acBaslik[],const acDevam[], any:...){
    new 
acYeniBaslik[256],acDuzeltBaslik[256];
    
vformat(acDuzeltBaslik,charsmax(acDuzeltBaslik),acBaslik,3);
    
formatex(acYeniBaslik,charsmax(acYeniBaslik),"\r( \w%s \r~\w> \ySilah Menu \r) \y>> \r( \w%s \r)",acUstMenuTag,acDuzeltBaslik);
    new 
acMenu menu_create(acYeniBaslik,acDevam);
    return 
acMenu;
}
stock acMenuSecenekEkle(acMenuID,const acSecenekBaslik[],const acBilgi[],acTag 1any:...){
    new 
acYeniSecenekBaslik[256],acSecenekDuzelt[256];
    
vformat(acSecenekDuzelt,charsmax(acSecenekDuzelt),acSecenekBaslik,5);
    if(
acTag == 1){
        
formatex(acYeniSecenekBaslik,charsmax(acYeniSecenekBaslik),"%s \w~\r> \w%s",acAltMenuTag,acSecenekDuzelt);
        } else {
        
formatex(acYeniSecenekBaslik,charsmax(acYeniSecenekBaslik),"%s",acSecenekDuzelt);
    }
    
menu_additem(acMenuID,acYeniSecenekBaslik,acBilgi);
}
stock acMenuBitir(acID,acMenuID,acSecenek 1,acCikis 1,acSayfa 0){
    
menu_setprop(acMenuID,MPROP_EXITNAME,"\rCikis");
    
menu_setprop(acMenuID,MPROP_PERPAGEacSecenek 7:); 
    
menu_setprop(acMenuID,MPROP_EXIT,acCikis MEXIT_ALL:MEXIT_NEVER);
    
menu_display(acID,acMenuID,acSayfa);
}
#if AMXX_VERSION_NUM < 183
stock renkli_yazi(const id, const input[], any:...){
    new 
count 1players[32];
    static 
msg[191];
    
vformat(msg190input3);
    
replace_all(msg190"!g""^x01"); // Default Renk(Sarı)
    
replace_all(msg190"!n""^x04"); // Yeşil Renk
    
replace_all(msg190"!t""^x03"); // Takım Renk( CT mavi , T kırmızı )
    
if (idplayers[0] = id; else get_players(playerscount"ch");{
        for (new 
0counti++){
            if (
is_user_connected(players[i])){
                
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLEget_user_msgid("SayText"), _players[i]);
                
write_byte(players[i]),write_string(msg),message_end();
            }
        }
    }
}
#else
stock renkli_yazi(const id, const input[], any:...){
    static 
msg[191];
    
vformat(msg190input3);
    
replace_all(msg190"!g""^x01"); 
    
replace_all(msg190"!n""^x04"); 
    
replace_all(msg190"!t""^x03"); 
    
client_print_color(ididmsg);
}
#endif 
Şunu yapabildim. Uzun süredir buralarda olamadığım için bilgiler uçtu Gülmekten Ölüyorum Tek yapılması gereken girilen tutarı okuyup oyuncuya ona göre mermi vermek. Hepsini yaptım fakat yazdığı sayıyı değil kaçıncı silahı seçtiyse onu veriyor. Bi arkadaş onu halledip yardımcı olabilir.



#8
Kalipso Biraz Yapmış Gerisini Siz Yaparsınız Artık Gel len buraya


 NE YAZSAM BİLEMEDİM ŞUAN SEN SOYLE YAZALIM . : ) xd
#9
Son Düzenleme: 24-06-2019, Saat: 00:32, Düzenleyen: Smash.
İstek bölümünde aktif olarak sadece bir adet konunuz bulunabilir aksi takdirde konunuz itinasız bir şekilde silinir!

Forum kurallarına aykırı olduğun için konunuz silinmiştir .


Bir Hata Söz Konusu Olursa Bizlere Ulaşarak Düzeltebilirsiniz.



Boş ol , boş ol , boş ol.


Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Silinmiş Konu   | Cs 1.6 Silah Menüsü MuptezeLBeyS .^^ 2 323 18-09-2020, Saat: 13:10
Son Yorum: JwG
Silinmiş Konu   | Furien Yerden Silah Almayı Engelleme Fuvetzkertz 1 347 10-12-2019, Saat: 10:29
Son Yorum: By.KinG
Silinmiş Konu   | csgo skinli silah menü mehmed654 3 357 25-09-2019, Saat: 23:51
Son Yorum: ITenGriTR
Silinmiş Konu   | T'nin elinde silah varken gömülmeme realgaming 2 318 05-09-2019, Saat: 14:35
Son Yorum: Smash
Silinmiş Konu   | Cs 1.6 CSGO Silah Inceleme Plugini [ F Tusu ] SwindLer 15 3,847 04-09-2019, Saat: 13:15
Son Yorum: ITenGriTR

Task