Mod ÜCRETSİZ OLARAK PAYLAŞILDI !
Konu Linki ;
Merhaba arkadaşlar sizlere !berk! ila yaptığımız özel CSGO Mod sistemlerimizi tanıtcağım ve bir ücret belirliceğim .
Uzatmadan mod tanıtımına geçiyim ;
Resimler ;
Kayıtsız biri için ( /anamenu )
![[Resim: 1EPWDA.png]](https://i.hizliresim.com/1EPWDA.png)
Hemen hesap sisteminin özelliklerine gelelim ;
Kod:
Butun Eklentilerde kayit islemini sorunsuz bir sekilde isim vb isleri gerekmeden kayit etmesine yarar calisma mantigi
kimlik sistemi gibidir kayit olan birine 6 haneli bir kimlik numarasi verir kayit sistemine tanitilicak maksimum uye sayisi 1milyondur.
1milyondan sonra sistemdeki tanitilcak hane sayisi cogaltilarak sayi katllanir.
Giriş yapmış bir kullanıcın görüntüsü ;
![[Resim: WD2v18.png]](https://i.hizliresim.com/WD2v18.png)
Seçenekler hakkında kısa bilgiler ;
- Envanter Menu ; Var olan skininizi aktif etmeye yarar örneğin siz bir skin kazandınız adam öldürerek veya parayla alarak Envanter menünüzde şöyle bir görünüm olur
![[Resim: zMRk5j.png]](https://i.hizliresim.com/zMRk5j.png)
Burdan var olan bir skininizin üstüne bastığınız zaman skininiz aktif olur , bir kez daha basarsanız kapancaktır ancak kapanması için o skinininiz default modellerine sahip olmalısınız.
- Pazar sistemi aralarındaki en güzel olanı demeliyim burdan ticaret yapabilirsiniz örnek şöyle düşünün bir skin çıkardınız veya kazandınız Pazar menu > Pazar islemleri ( Görüntüsünü görmek için tıkla ) girerek koyduğunuz eşyaları ve durumlarını görebilirsiniz örnek durumları şu şekilde durucaktır bu resimde gördüğünüz " MAP " sistemi mantığı çok basit koyduğunuz skin otomatik olarak 50 map sonra marketten kaldırılır ancak eşyalarında durur eşyalarından üstüne tıklıyalım
![[Resim: Y6PLq2.png]](https://i.hizliresim.com/Y6PLq2.png)
Burdaki resimde gördüğünüz gibi skinininiz yönetim paneli budur pazardaki tabiğikide , burdan satıldıysa parasını , satılmadıysa eşyanızı alabilirsiniz unutmayın PAZARA EŞYA KOYDUKTAN SONRA SERVERDEN ÇIKSANIZ BİLE EŞYANIZ PAZARDA SATIŞTA DURUR SERVERE GİRİNCE PARASI SİZE İADE EDİLİR .
Ek olarak kendi satılan skinlerinizi görüntülemek için bir menüde mevcuttur oradan bu zamana kadar sattığınız skinlerin geçmişi gözükücektir.
Pazardaki eşyaların görünüm şekli ;
![[Resim: nO1lnR.png]](https://i.hizliresim.com/nO1lnR.png)
- Kasa menüye sıra geldi , Kasa menü tr de ve dünyada ilk denilebilir özel bir sistemle yazılıp geliştirilmesi çok basit bir eklentidir, Kasa içeriklerine geçmeden kasa menünün resmini gösteriyim .
![[Resim: 2a739E.png]](https://i.hizliresim.com/2a739E.png)
- Menünün 1. seçeneği kasaların olduğu bölümdür buradan belli fiyatlara bağlı editlemesi , güncellemesi basit yerden veri çeken bir sistemden tl & isim & kasa içerikleri gelir serverdeki görüntüsü şöyledir ( Tıklayın ve resmi görün )
- Menünün 2. seçeneği mantığı basit kasa içeriklerini görüntülüyebilirsiniz ve hızlı kasa açabilirsiniz örnek size hızlı kasa aç seçeneğine basınca Şöyle bir görüntü olucaktır : Hızlı kasa aç dediğiniz aman rakam sorucaktır üstteki resimdeki kasaların sıralamasına göre rakam yazarsınız ve sizden oto anahtar ve para keserek sizin yerinizi saniyede 5 kasa açar istediğiniz zaman aynı yerden durdurabilirsiniz
- Menünün 3. seçeneği mantığı bastığınız an size soru sorar kaç anahtar istersiniz ? rakam yazarsanız tanesi 10 tl olmak üzere sistem fiyatı çıkartıp adamın hesabından siler ve anahtarı teslim eder | Anahtar şu işe yarar anahtarlar kasa açarken her kasa açımında 1 defa gider yani 1 kasa 1 anahtar ila başarılı işlem yaparsınız.
WEBDiyo | CS:GO Mode
- Özel araçlar hakkında çok bilgi vermiceğim kısaca özet geçiceğim , ilk olarak ana menüsünün görünüşü şu şekilde ;
Görünüş
![[Resim: VDpnQy.png]](https://i.hizliresim.com/VDpnQy.png)
- Hesap durumu şu şekildedir ( Rank , EXP Gibi bilgileriniz bulunur )
![[Resim: 0zV60o.png]](https://i.hizliresim.com/0zV60o.png)
- Hesap işlemleri hesaptan çıkış yapma vs. gibi işlere yaramaktadır ek olarak kupon sisteminin yönetimini sağlar bunu altta anlatcağım ;
![[Resim: molyRP.png]](https://i.hizliresim.com/molyRP.png)
- Yardımcı menülerin tek tek resimlerini atmıcağım anlatıp geçiyim , ilk olarak içinin resmini atıyım detayları yazalım ;
![[Resim: Z3NBzk.png]](https://i.hizliresim.com/Z3NBzk.png)
- Yönetici menüde tüm serverdeki oyuncular gözükür üstelerine basınca hesabını banla , hesabın verilerini sil , ip adresi , kullanıcı adı , Kullanıcı UID Si gibi seçenekler vardır işlevlerini tahmin edebilirsiniz.
- YoutuberEtkinliği serverimizin videosunu çek belirli ücret kazan gibi açıklamalar yapar.
- Hesap makinesi toplama , çıkarma , çarpma , bölme yapabilir.
- Para transfer Hesap geliştirme puani 20 level üzeri olanlar için para transferine yarar.
- Skin sat sadece Gereksiz 1 tl altı skinleri satıcaktır.
MawiLarq
- Hesap geliştirme sistemi , mantık basit direk resme geçelim , ancak resme geçmeden hesap geliştirme seçeneği 0-10 level arası farklı 10-20 arası farklı , 20-30 arası farkli ücret almaktadır bunlarda belli menülere erişim izni verir , ve bonuslarda özellik katlamalara.
![[Resim: LDPz8z.png]](https://i.hizliresim.com/LDPz8z.png)
- Görev başarım sisteminde her görevi bitirdiğiniz zaman size madolyon verir , madolyonlar killer , dolar resmi gibi vs. şeylerdir. Bir etkileri yoktur sadece görev bittiği zaman yüklü ödüller alırsınız bunlar etki eder madolyonlar görünüş içindir
![[Resim: JDLJNE.png]](https://i.hizliresim.com/JDLJNE.png)
Detaylara geçelim ;
UID Nedir ?
UID her hesap açtığınız zaman size 6 basamaklı verilen rasgele bir hesap etkiketidir , UID Sayesinde oyuncuların hespalarına sonradan işlem , hızlı işlem vs. yapabilirsiniz.
Görev başarımdaki madolyon nedir ?
Basit mantık buy iconun olduğu yerde 3 tane icon düşünün her görev bitince biri aktif olur hepsi biterse 3 üde aktif olur oyuncunun geliştiğini gösterir.
Hesap geliştirmedki seçenekler ne işe yarar ?
Buda basit mantık isimlerinden belli Hesap geliştirme puanı belli menülere erişim izni , kasa puanı kasa içeriklerini güzelleştirir , ganimet çoğaltıcı kill_xp ' ni 2 ye katlar
Pazardaki Map sistemi ;
Pazardaki map mantığı her map değişince - 1 değer yapar ilk item koyunca 50 map izni vardır bu gün bitince eşyan satılık eşyalarda gözükmez ancak itemin durur sen geri iade almak zorundasın.
Serverdeki skin sayısı / Detayları ;
Kod:
{ "\rAK47 | Col Isyancisi", "v_ak47_col.mdl", CSW_AK47,220 , "AK47 | Col Isyancisi" }, //1
{ "\wAK47 | Akuamarin", "v_ak47_akua.mdl", CSW_AK47,150 , "AK47 | Akuamarin" }, //2
{ "\wAK47 | Yakit Enjektoru", "v_ak47_yakit.mdl", CSW_AK47,80 , "AK47 | Yakit Enjektoru"}, //3
{ "\rAK47 | Astor", "v_ak47_astor.mdl", CSW_AK47,3600 , "AK47 | Astor" }, //4
{ "\wAK47 | EliteBuild", "v_ak47_elite.mdl", CSW_AK47,400 , "AK47 | EliteBuild" }, //5
{ "\rAK47 | RedStar", "v_ak47_redstar.mdl", CSW_AK47,3000 , "AK47 | RedStar" }, //6
{ "\rAK47 | OverLord", "v_ak47_overlord.mdl", CSW_AK47,6000 , "AK47 | OverLord" }, //7
{ "\rAK47 | FireRespect", "v_ak47_firerespect.mdl", CSW_AK47,4000 , "AK47 | FireRespect" }, //8
{ "\wM4A1 | Mermi Yagmuru", "v_m4a1_yagmur.mdl", CSW_M4A1,70 ,"M4A1 | Mermi Yagmuru"}, //9
{ "\rM4A1 | Asiimov", "v_m4a1_asiimov.mdl", CSW_M4A1,110 ,"M4A1 | Asiimov"}, //10
{ "\wM4A1 | Ejdarha Krali", "v_m4a1_ejdarha.mdl", CSW_M4A1,60 , "M4A1 | Ejdarha Krali"}, //11
{ "\rM4A1 | HyperBest", "v_m4a1_hyper.mdl", CSW_M4A1,230 , "M4A1 | HyperBest"}, //12
{ "\rM4A1 | BlueTown", "v_m4a1_bluetown.mdl", CSW_M4A1,1000 , "M4A1 | BlueTown"}, //13
{ "\wM4A1 | RedStar", "v_m4a1_redstar.mdl", CSW_M4A1,800 , "M4A1 | RedStar"}, //14
{ "\yM4A1 | DeathLife", "v_m4a1_deathlife.mdl", CSW_M4A1,1000 , "M4A1 | DeathLife"}, //15
{ "\rM4A1 | Yellowed", "v_m4a1_yellowed.mdl", CSW_M4A1,900 , "M4A1 | Yellowed"}, //16
{ "\yAWP | Asiimov", "v_awp_asiimov.mdl", CSW_AWP, 160 , "AWP | Asiimov"}, //17
{ "\wAWP | Hiper Canavar", "v_awp_hbeast.mdl", CSW_AWP, 60 , "AWP | Hiper Canavar"}, //18
{ "\wAWP | Solucan Tanrisi", "v_awp_solucan.mdl", CSW_AWP, 2 , "AWP | Solucan Tanrisi"}, //19
{ "\rAWP | Dragon Lore", "v_awp_dragonlore.mdl", CSW_AWP, 60000, "AWP | Dragon Lore"}, //20
{ "\rAWP | Oni", "v_awp_oni.mdl", CSW_AWP, 40000, "AWP | Oni"}, //21
{ "\rAWP | WildStyle", "v_awp_wildstyle.mdl", CSW_AWP, 30000, "AWP | WildStyle"}, //22
{ "\rAWP | Merta", "v_awp_merta.mdl", CSW_AWP, 40000, "AWP | Merta"}, //23
{ "\wGALIL | Eko", "v_galil_eko.mdl", CSW_GALIL, 2 , "GALIL | Eko"}, //24
{ "\wGALIL | Kerberus", "v_galil_kerberus.mdl", CSW_GALIL, 2 , "GALIL | Kerberus"}, //25
{ "\wGALIL | Mavi Yol", "v_galil_mavi.mdl", CSW_GALIL,5 , "GALIL | Mavi Yol"}, //26
{ "\rGALIL | HyperBest", "v_galil_hyper.mdl", CSW_GALIL, 2700 , "GALIL | HyperBest"}, //27
{ "\rGALIL | Blue", "v_galil_blue.mdl", CSW_GALIL, 2700 , "GALIL | Blue"}, //29
{ "\wFAMAS | Nabiz", "v_famas_nabiz.mdl", CSW_FAMAS, 2 , "FAMAS | Nabiz"}, //30
{ "\wFAMAS | Ates Puskuren", "v_famas_puskuren.mdl", CSW_FAMAS, 34 , "FAMAS | Ates Puskuren"}, //31
{ "\wFAMAS | Nukleer", "v_famas_nukleer.mdl", CSW_FAMAS, 42 , "FAMAS | Nukleer"}, //32
{ "\rDEAGLE | Alev", "v_deagle_blaze.mdl", CSW_DEAGLE , 150 , "DEAGLE | Alev"}, //33
{ "\wDEAGLE | Orman", "v_deagle_jungle.mdl", CSW_DEAGLE, 2 , "DEAGLE | Orman"}, //34
{ "\wDEAGLE | Hipnotik", "v_degale_hypnotic.mdl", CSW_DEAGLE, 10 , "DEAGLE | Hipnotik"}, //35
{ "\rDEAGLE | Sport", "v_deagle_sport.mdl", CSW_DEAGLE, 950, "DEAGLE | Sport"}, //36
{ "\wDEAGLE | DeagleKursun", "v_deagle_kursun.mdl", CSW_DEAGLE, 70, "DEAGLE | DeagleKursun"}, //37
{ "\yGLOCK | Su Elementali", "v_glock_elemental.mdl", CSW_GLOCK18, 15 , "GLOCK | Su Elementali"}, //38
{ "\wGLOCK | Elma Sekeri", "v_glock_elma.mdl", CSW_GLOCK18, 2 , "GLOCK | Elma Sekeri"}, //39
{ "\wGLOCK | YerAlti Mezarligi", "v_glock_yeralti.mdl", CSW_GLOCK18, 2 , "GLOCK | YerAlti Mezarligi"}, //40
{ "\yUSP-S | Orion", "v_usp_orion.mdl", CSW_USP, 15 , "USP-S | Orion"}, //41
{ "\wUSP-S | Paslanmaz", "v_usp_paslanmaz.mdl", CSW_USP, 2 , "USP-S | Paslanmaz"}, //42
{ "\rUSP-S | Les Onaylandi", "v_usp_kconfirm.mdl", CSW_USP, 40 , "USP-S | Les Onaylandi"}, //43
{ "\wUSP-S | Kursun", "v_usp_kursun.mdl", CSW_USP, 110, "USP-S | Kursun"}, //44
{ "\yKARAMBIT | Kizil Ag", "v_karambit_kizil.mdl", CSW_KNIFE, 8000 , "KARAMBIT | Kizil Ag"}, //45
{ "\yKELEBEK | Kizil Ag", "v_kelebek_kizil.mdl", CSW_KNIFE, 5900 , "KELEBEK | Kizil Ag"}, //46
{ "\yM9 BAYONET | Solgun", "v_m9_fade.mdl", CSW_KNIFE, 6700 , "M9 BAYONET | Solgun"}, //47
{ "\yAvci Bicagi | Katliam", "v_huntsman_katliam.mdl", CSW_KNIFE, 1500 , "Avci Bicagi | Katliam"}, //48
{ "\yKARAMBIT | Yesil", "v_karambit_yesil.mdl", CSW_KNIFE, 8000 , "KARAMBIT | Yesil"}, //49
{ "\yKELEBEK | Mawi ", "v_kelebek_mawi.mdl", CSW_KNIFE, 12000 , "KELEBEK | Mawi"}, //50
{ "\rKELEBEK | Turk ", "v_kelebek_turk.mdl", CSW_KNIFE, 20000 , "KELEBEK | Turk"}, //51
{ "\yGUT | Fade", "v_gut_fade.mdl", CSW_KNIFE, 10000 , "GUT | Fade"}, //52
{ "\yFlip | Neon", "v_flip_neon.mdl", CSW_KNIFE, 16000 , "Flip | Neon"}, //53
{ "\yDeadly | Frame", "v_deadly_frame.mdl", CSW_KNIFE, 14000 , "Deadly | Frame"}, //54
{ "\rKARAMBIT | Neon", "v_karambit_leon.mdl", CSW_KNIFE, 60000 , "KARAMBIT | Neon"}, //55
{ "\rM9 | Mercury", "v_m9_mercury.mdl", CSW_KNIFE, 30000 , "M9 | Mercury"}, //56
{ "\wMP5 | Deniz Yosunu", "v_mp5_yosun.mdl", CSW_MP5NAVY, 5 , "MP5 | Deniz Yosunu"}, //57
{ "\wMP5 | Sehir Tehlikesi", "v_mp5_sehir.mdl", CSW_MP5NAVY, 4 , "MP5 | Sehir Tehlikesi"}, //58
{ "\wMP5 | Menekse", "v_mp5_mor.mdl", CSW_MP5NAVY, 4 , "MP5 | Menekse"}, //59
{ "\wMP5 | Karbonit", "v_mp5_karbon.mdl", CSW_MP5NAVY, 3 , "MP5 | Karbonit"}, //60
{ "\dSSG | Defu", "default/csgo_scout.mdl", CSW_SCOUT, 1 , "!n(!tCop!n) SSG | Defu"}, //61
{ "\dAUG | Defu", "default/csgo_aug2.mdl", CSW_AUG, 1 , "!n(!tCop!n) AUG | Defu"}, //62
{ "\dGALIL | Defu", "default/csgo_galil.mdl", CSW_GALIL, 1 , "!n(!tCop!n) GALIL | Defu"}, //63
{ "\dFAMAS | Defu", "default/csgo_famas.mdl", CSW_FAMAS, 1 , "!n(!tCop!n) FAMAS | Defu"}, //64
{ "\dUSP | Defu", "default/csgo_usp.mdl", CSW_USP, 1 , "!n(!tCop!n) USP | Defu"}, //65
{ "\dGLOCK | Defu", "default/csgo_glock.mdl", CSW_GLOCK18, 1 , "!n(!tCop!n) GLOCK | Defu"}, //66
{ "\dAWP | Defu", "default/csgo_awp.mdl", CSW_AWP, 1 , "!n(!tCop!n) AWP | Defu"}, //67
{ "\dMP5 | Defu", "default/csgo_mp5.mdl", CSW_MP5NAVY, 1 , "!n(!tCop!n) MP5 | Defu"}, //68
{ "\dM4A4 | Defu", "default/csgo_m4a4.mdl", CSW_M4A1, 1 , "!n(!tCop!n) M4A4 | Defu"}, //69
{ "\dDEAGLE | Defu", "default/csgo_deagle.mdl", CSW_DEAGLE, 1 , "!n(!tCop!n) DEAGLE | Defu"}, //70
{ "\dSG552 | Defu", "default/csgo_sg552.mdl", CSW_SG552, 1 , "!n(!tCop!n) SG552 | Defu"}, //72
{ "\dAK47 | Defu", "default/csgo_ak47.mdl", CSW_AK47, 1 , "!n(!tCop!n) AK47 | Defu"}, //73
{ "\yP90 | Seckin", "v_p90_seckin.mdl", CSW_P90, 800, "P90 | Seckin"}, //74
{ "\wP90 | Asiimov", "v_p90_asiimow.mdl", CSW_P90, 300, "P90 | Asiimov"}, //75
{ "\yP90 | Mor", "v_p90_mor.mdl", CSW_P90, 2000, "P90 | Mor"}, //76
{ "\yScout | Glod", "v_scout_gold.mdl", CSW_SCOUT, 1000, "Scout | Glod"}, //77
{ "\rScout | Blaze", "v_scout_blaze.mdl", CSW_SCOUT, 2000, "Scout | Blaze"}, //78
{ "\rR\d|\y RedLine", "v_ak47_redline.mdl", CSW_AK47, 1, "Ozel hediye"}, //78
{ "\rR\d|\y Class", "v_ak47_class.mdl", CSW_AK47, 1, "Ozel hediye"}, //78
{ "\yOTO Pompali | Asiimov", "v_webdiyo_oto_Asiimov.mdl", CSW_XM1014, 200, "Asiimov OTO Pompali"}, //78
{ "\wOTO Pompali | Vandal", "v_webdiyo_oto_wandal.mdl", CSW_XM1014, 100, "Vandal | Oto pompali"}, //78
{ "\rNEGEV | Ozel kuvvet", "v_webdiyo_negev_v1.mdl", CSW_M249, 600, "NEGEV | Ozel kuvvet"}, //78
{ "\yUMP | Ozel kuvvet", "v_webdiyo_ump_deat.mdl", CSW_UMP45, 150, "UMP | Ozel kuvvet"}, //78
{ "\wUMP | Onur", "v_webdiyo_ump_onur.mdl", CSW_UMP45, 50, "UMP | Onur"}, //78
{ "\rUMP | KillerFrost", "v_webdiyo_ump_joh_poh.mdl", CSW_UMP45, 160, "UMP | Killer frost"}, //78
{ "\rUMP | Monster", "v_webdiyo_ump_monster.mdl", CSW_UMP45, 160, "UMP | Monster"}, //78
{ "\rAUG | Monster", "v_webdiyo_aug_monster.mdl", CSW_AUG, 160, "AUG | Monster"}, //78
{ "\rAUG | Lav", "v_webdiyo_aug_lav.mdl", CSW_AUG, 140, "AUG | Lav"}, //78
{ "\dAUG | Defu", "default/csgo_aug2.mdl", CSW_AUG, 1 , "!n(!tCop!n) AUG | Defu"}, //62
{ "\rM3 | Class", "v_webdiyo_m3_class.mdl", CSW_M3, 160, "M3 | Class"}, //78
{ "\rM3 | Blue", "v_webdiyo_m3_blue.mdl", CSW_M3, 160, "M3 | Blue"}, //78
{ "\rM3 | Monster", "v_webdiyo_ump_monster.mdl", CSW_M3, 160, "M3 | Monster"} //78
Menünün ince güçlendiren eklentiler nelerdir ?
- F Tuşu ila silah inceleme.
- Isınma turu.
- Sağ tıkla kısa mesafeye bomba bırakma.
- RunBoost sistemi.
- El başı / el sonu sesleri
- Bomba patlama / Bomba çözme sesleri .
- Silah sesleri eklentisi ( Eklenti linki )
- ve onlarca özellik daha.
Kupon sistemi panelden oluşturulan belli bir koda para yüklemedir örnek
Alıcaklara detaylı anlatcağım bir satır düşünün oraya " 4141 "," 99999999999 " yazarsam kupon kullana 4141 yazana 9999999 para verir bu kadar basit sonra bu kodu siler ilk yazan alır.
Gelişmiş Log sistemleri ;
Kayıt yaptıklarımız
- Hesap oluşturan | Kullanıcı adı |-| Kullanıcı şifresi |
- IP Adresleri
- Steam ID Leri
- UID Kayıtları
- Pazar geçmişi
- Hesabını güvene alanlar
- Topluluk sistemi
Arakdaşlar alıcaklara detaylı bilgi veririm benden bu kadar : ) anlatmaya çalıştım kısaca daha anlatamadığım bi dünya sistem var .