Mod ÜCRETSİZ OLARAK PAYLAŞILDI !
Konu Linki ;
Merhaba arkadaşlar sizlere !berk! ila yaptığımız özel CSGO Mod sistemlerimizi tanıtcağım ve bir ücret belirliceğim .
Uzatmadan mod tanıtımına geçiyim ;
Resimler ;
Kayıtsız biri için ( /anamenu )
Hemen hesap sisteminin özelliklerine gelelim ;
Kod:
Butun Eklentilerde kayit islemini sorunsuz bir sekilde isim vb isleri gerekmeden kayit etmesine yarar calisma mantigi
kimlik sistemi gibidir kayit olan birine 6 haneli bir kimlik numarasi verir kayit sistemine tanitilicak maksimum uye sayisi 1milyondur.
1milyondan sonra sistemdeki tanitilcak hane sayisi cogaltilarak sayi katllanir.
Giriş yapmış bir kullanıcın görüntüsü ;
Seçenekler hakkında kısa bilgiler ;
- Envanter Menu ; Var olan skininizi aktif etmeye yarar örneğin siz bir skin kazandınız adam öldürerek veya parayla alarak Envanter menünüzde şöyle bir görünüm olur
Burdan var olan bir skininizin üstüne bastığınız zaman skininiz aktif olur , bir kez daha basarsanız kapancaktır ancak kapanması için o skinininiz default modellerine sahip olmalısınız.
- Pazar sistemi aralarındaki en güzel olanı demeliyim burdan ticaret yapabilirsiniz örnek şöyle düşünün bir skin çıkardınız veya kazandınız Pazar menu > Pazar islemleri ( Görüntüsünü görmek için tıkla ) girerek koyduğunuz eşyaları ve durumlarını görebilirsiniz örnek durumları şu şekilde durucaktır bu resimde gördüğünüz " MAP " sistemi mantığı çok basit koyduğunuz skin otomatik olarak 50 map sonra marketten kaldırılır ancak eşyalarında durur eşyalarından üstüne tıklıyalım
Burdaki resimde gördüğünüz gibi skinininiz yönetim paneli budur pazardaki tabiğikide , burdan satıldıysa parasını , satılmadıysa eşyanızı alabilirsiniz unutmayın PAZARA EŞYA KOYDUKTAN SONRA SERVERDEN ÇIKSANIZ BİLE EŞYANIZ PAZARDA SATIŞTA DURUR SERVERE GİRİNCE PARASI SİZE İADE EDİLİR .
Ek olarak kendi satılan skinlerinizi görüntülemek için bir menüde mevcuttur oradan bu zamana kadar sattığınız skinlerin geçmişi gözükücektir.
Pazardaki eşyaların görünüm şekli ;
- Kasa menüye sıra geldi , Kasa menü tr de ve dünyada ilk denilebilir özel bir sistemle yazılıp geliştirilmesi çok basit bir eklentidir, Kasa içeriklerine geçmeden kasa menünün resmini gösteriyim .
- Menünün 1. seçeneği kasaların olduğu bölümdür buradan belli fiyatlara bağlı editlemesi , güncellemesi basit yerden veri çeken bir sistemden tl & isim & kasa içerikleri gelir serverdeki görüntüsü şöyledir ( Tıklayın ve resmi görün )
- Menünün 2. seçeneği mantığı basit kasa içeriklerini görüntülüyebilirsiniz ve hızlı kasa açabilirsiniz örnek size hızlı kasa aç seçeneğine basınca Şöyle bir görüntü olucaktır : Hızlı kasa aç dediğiniz aman rakam sorucaktır üstteki resimdeki kasaların sıralamasına göre rakam yazarsınız ve sizden oto anahtar ve para keserek sizin yerinizi saniyede 5 kasa açar istediğiniz zaman aynı yerden durdurabilirsiniz
- Menünün 3. seçeneği mantığı bastığınız an size soru sorar kaç anahtar istersiniz ? rakam yazarsanız tanesi 10 tl olmak üzere sistem fiyatı çıkartıp adamın hesabından siler ve anahtarı teslim eder | Anahtar şu işe yarar anahtarlar kasa açarken her kasa açımında 1 defa gider yani 1 kasa 1 anahtar ila başarılı işlem yaparsınız.
WEBDiyo | CS:GO Mode
- Özel araçlar hakkında çok bilgi vermiceğim kısaca özet geçiceğim , ilk olarak ana menüsünün görünüşü şu şekilde ;
Görünüş
- Hesap durumu şu şekildedir ( Rank , EXP Gibi bilgileriniz bulunur )
- Hesap işlemleri hesaptan çıkış yapma vs. gibi işlere yaramaktadır ek olarak kupon sisteminin yönetimini sağlar bunu altta anlatcağım ;
- Yardımcı menülerin tek tek resimlerini atmıcağım anlatıp geçiyim , ilk olarak içinin resmini atıyım detayları yazalım ;
- Yönetici menüde tüm serverdeki oyuncular gözükür üstelerine basınca hesabını banla , hesabın verilerini sil , ip adresi , kullanıcı adı , Kullanıcı UID Si gibi seçenekler vardır işlevlerini tahmin edebilirsiniz.
- YoutuberEtkinliği serverimizin videosunu çek belirli ücret kazan gibi açıklamalar yapar.
- Hesap makinesi toplama , çıkarma , çarpma , bölme yapabilir.
- Para transfer Hesap geliştirme puani 20 level üzeri olanlar için para transferine yarar.
- Skin sat sadece Gereksiz 1 tl altı skinleri satıcaktır.
MawiLarq
- Hesap geliştirme sistemi , mantık basit direk resme geçelim , ancak resme geçmeden hesap geliştirme seçeneği 0-10 level arası farklı 10-20 arası farklı , 20-30 arası farkli ücret almaktadır bunlarda belli menülere erişim izni verir , ve bonuslarda özellik katlamalara.
- Görev başarım sisteminde her görevi bitirdiğiniz zaman size madolyon verir , madolyonlar killer , dolar resmi gibi vs. şeylerdir. Bir etkileri yoktur sadece görev bittiği zaman yüklü ödüller alırsınız bunlar etki eder madolyonlar görünüş içindir
Detaylara geçelim ;
UID Nedir ?
UID her hesap açtığınız zaman size 6 basamaklı verilen rasgele bir hesap etkiketidir , UID Sayesinde oyuncuların hespalarına sonradan işlem , hızlı işlem vs. yapabilirsiniz.
Görev başarımdaki madolyon nedir ?
Basit mantık buy iconun olduğu yerde 3 tane icon düşünün her görev bitince biri aktif olur hepsi biterse 3 üde aktif olur oyuncunun geliştiğini gösterir.
Hesap geliştirmedki seçenekler ne işe yarar ?
Buda basit mantık isimlerinden belli Hesap geliştirme puanı belli menülere erişim izni , kasa puanı kasa içeriklerini güzelleştirir , ganimet çoğaltıcı kill_xp ' ni 2 ye katlar
Pazardaki Map sistemi ;
Pazardaki map mantığı her map değişince - 1 değer yapar ilk item koyunca 50 map izni vardır bu gün bitince eşyan satılık eşyalarda gözükmez ancak itemin durur sen geri iade almak zorundasın.
Serverdeki skin sayısı / Detayları ;
Kod:
{ "\rAK47 | Col Isyancisi", "v_ak47_col.mdl", CSW_AK47,220 , "AK47 | Col Isyancisi" }, //1
{ "\wAK47 | Akuamarin", "v_ak47_akua.mdl", CSW_AK47,150 , "AK47 | Akuamarin" }, //2
{ "\wAK47 | Yakit Enjektoru", "v_ak47_yakit.mdl", CSW_AK47,80 , "AK47 | Yakit Enjektoru"}, //3
{ "\rAK47 | Astor", "v_ak47_astor.mdl", CSW_AK47,3600 , "AK47 | Astor" }, //4
{ "\wAK47 | EliteBuild", "v_ak47_elite.mdl", CSW_AK47,400 , "AK47 | EliteBuild" }, //5
{ "\rAK47 | RedStar", "v_ak47_redstar.mdl", CSW_AK47,3000 , "AK47 | RedStar" }, //6
{ "\rAK47 | OverLord", "v_ak47_overlord.mdl", CSW_AK47,6000 , "AK47 | OverLord" }, //7
{ "\rAK47 | FireRespect", "v_ak47_firerespect.mdl", CSW_AK47,4000 , "AK47 | FireRespect" }, //8
{ "\wM4A1 | Mermi Yagmuru", "v_m4a1_yagmur.mdl", CSW_M4A1,70 ,"M4A1 | Mermi Yagmuru"}, //9
{ "\rM4A1 | Asiimov", "v_m4a1_asiimov.mdl", CSW_M4A1,110 ,"M4A1 | Asiimov"}, //10
{ "\wM4A1 | Ejdarha Krali", "v_m4a1_ejdarha.mdl", CSW_M4A1,60 , "M4A1 | Ejdarha Krali"}, //11
{ "\rM4A1 | HyperBest", "v_m4a1_hyper.mdl", CSW_M4A1,230 , "M4A1 | HyperBest"}, //12
{ "\rM4A1 | BlueTown", "v_m4a1_bluetown.mdl", CSW_M4A1,1000 , "M4A1 | BlueTown"}, //13
{ "\wM4A1 | RedStar", "v_m4a1_redstar.mdl", CSW_M4A1,800 , "M4A1 | RedStar"}, //14
{ "\yM4A1 | DeathLife", "v_m4a1_deathlife.mdl", CSW_M4A1,1000 , "M4A1 | DeathLife"}, //15
{ "\rM4A1 | Yellowed", "v_m4a1_yellowed.mdl", CSW_M4A1,900 , "M4A1 | Yellowed"}, //16
{ "\yAWP | Asiimov", "v_awp_asiimov.mdl", CSW_AWP, 160 , "AWP | Asiimov"}, //17
{ "\wAWP | Hiper Canavar", "v_awp_hbeast.mdl", CSW_AWP, 60 , "AWP | Hiper Canavar"}, //18
{ "\wAWP | Solucan Tanrisi", "v_awp_solucan.mdl", CSW_AWP, 2 , "AWP | Solucan Tanrisi"}, //19
{ "\rAWP | Dragon Lore", "v_awp_dragonlore.mdl", CSW_AWP, 60000, "AWP | Dragon Lore"}, //20
{ "\rAWP | Oni", "v_awp_oni.mdl", CSW_AWP, 40000, "AWP | Oni"}, //21
{ "\rAWP | WildStyle", "v_awp_wildstyle.mdl", CSW_AWP, 30000, "AWP | WildStyle"}, //22
{ "\rAWP | Merta", "v_awp_merta.mdl", CSW_AWP, 40000, "AWP | Merta"}, //23
{ "\wGALIL | Eko", "v_galil_eko.mdl", CSW_GALIL, 2 , "GALIL | Eko"}, //24
{ "\wGALIL | Kerberus", "v_galil_kerberus.mdl", CSW_GALIL, 2 , "GALIL | Kerberus"}, //25
{ "\wGALIL | Mavi Yol", "v_galil_mavi.mdl", CSW_GALIL,5 , "GALIL | Mavi Yol"}, //26
{ "\rGALIL | HyperBest", "v_galil_hyper.mdl", CSW_GALIL, 2700 , "GALIL | HyperBest"}, //27
{ "\rGALIL | Blue", "v_galil_blue.mdl", CSW_GALIL, 2700 , "GALIL | Blue"}, //29
{ "\wFAMAS | Nabiz", "v_famas_nabiz.mdl", CSW_FAMAS, 2 , "FAMAS | Nabiz"}, //30
{ "\wFAMAS | Ates Puskuren", "v_famas_puskuren.mdl", CSW_FAMAS, 34 , "FAMAS | Ates Puskuren"}, //31
{ "\wFAMAS | Nukleer", "v_famas_nukleer.mdl", CSW_FAMAS, 42 , "FAMAS | Nukleer"}, //32
{ "\rDEAGLE | Alev", "v_deagle_blaze.mdl", CSW_DEAGLE , 150 , "DEAGLE | Alev"}, //33
{ "\wDEAGLE | Orman", "v_deagle_jungle.mdl", CSW_DEAGLE, 2 , "DEAGLE | Orman"}, //34
{ "\wDEAGLE | Hipnotik", "v_degale_hypnotic.mdl", CSW_DEAGLE, 10 , "DEAGLE | Hipnotik"}, //35
{ "\rDEAGLE | Sport", "v_deagle_sport.mdl", CSW_DEAGLE, 950, "DEAGLE | Sport"}, //36
{ "\wDEAGLE | DeagleKursun", "v_deagle_kursun.mdl", CSW_DEAGLE, 70, "DEAGLE | DeagleKursun"}, //37
{ "\yGLOCK | Su Elementali", "v_glock_elemental.mdl", CSW_GLOCK18, 15 , "GLOCK | Su Elementali"}, //38
{ "\wGLOCK | Elma Sekeri", "v_glock_elma.mdl", CSW_GLOCK18, 2 , "GLOCK | Elma Sekeri"}, //39
{ "\wGLOCK | YerAlti Mezarligi", "v_glock_yeralti.mdl", CSW_GLOCK18, 2 , "GLOCK | YerAlti Mezarligi"}, //40
{ "\yUSP-S | Orion", "v_usp_orion.mdl", CSW_USP, 15 , "USP-S | Orion"}, //41
{ "\wUSP-S | Paslanmaz", "v_usp_paslanmaz.mdl", CSW_USP, 2 , "USP-S | Paslanmaz"}, //42
{ "\rUSP-S | Les Onaylandi", "v_usp_kconfirm.mdl", CSW_USP, 40 , "USP-S | Les Onaylandi"}, //43
{ "\wUSP-S | Kursun", "v_usp_kursun.mdl", CSW_USP, 110, "USP-S | Kursun"}, //44
{ "\yKARAMBIT | Kizil Ag", "v_karambit_kizil.mdl", CSW_KNIFE, 8000 , "KARAMBIT | Kizil Ag"}, //45
{ "\yKELEBEK | Kizil Ag", "v_kelebek_kizil.mdl", CSW_KNIFE, 5900 , "KELEBEK | Kizil Ag"}, //46
{ "\yM9 BAYONET | Solgun", "v_m9_fade.mdl", CSW_KNIFE, 6700 , "M9 BAYONET | Solgun"}, //47
{ "\yAvci Bicagi | Katliam", "v_huntsman_katliam.mdl", CSW_KNIFE, 1500 , "Avci Bicagi | Katliam"}, //48
{ "\yKARAMBIT | Yesil", "v_karambit_yesil.mdl", CSW_KNIFE, 8000 , "KARAMBIT | Yesil"}, //49
{ "\yKELEBEK | Mawi ", "v_kelebek_mawi.mdl", CSW_KNIFE, 12000 , "KELEBEK | Mawi"}, //50
{ "\rKELEBEK | Turk ", "v_kelebek_turk.mdl", CSW_KNIFE, 20000 , "KELEBEK | Turk"}, //51
{ "\yGUT | Fade", "v_gut_fade.mdl", CSW_KNIFE, 10000 , "GUT | Fade"}, //52
{ "\yFlip | Neon", "v_flip_neon.mdl", CSW_KNIFE, 16000 , "Flip | Neon"}, //53
{ "\yDeadly | Frame", "v_deadly_frame.mdl", CSW_KNIFE, 14000 , "Deadly | Frame"}, //54
{ "\rKARAMBIT | Neon", "v_karambit_leon.mdl", CSW_KNIFE, 60000 , "KARAMBIT | Neon"}, //55
{ "\rM9 | Mercury", "v_m9_mercury.mdl", CSW_KNIFE, 30000 , "M9 | Mercury"}, //56
{ "\wMP5 | Deniz Yosunu", "v_mp5_yosun.mdl", CSW_MP5NAVY, 5 , "MP5 | Deniz Yosunu"}, //57
{ "\wMP5 | Sehir Tehlikesi", "v_mp5_sehir.mdl", CSW_MP5NAVY, 4 , "MP5 | Sehir Tehlikesi"}, //58
{ "\wMP5 | Menekse", "v_mp5_mor.mdl", CSW_MP5NAVY, 4 , "MP5 | Menekse"}, //59
{ "\wMP5 | Karbonit", "v_mp5_karbon.mdl", CSW_MP5NAVY, 3 , "MP5 | Karbonit"}, //60
{ "\dSSG | Defu", "default/csgo_scout.mdl", CSW_SCOUT, 1 , "!n(!tCop!n) SSG | Defu"}, //61
{ "\dAUG | Defu", "default/csgo_aug2.mdl", CSW_AUG, 1 , "!n(!tCop!n) AUG | Defu"}, //62
{ "\dGALIL | Defu", "default/csgo_galil.mdl", CSW_GALIL, 1 , "!n(!tCop!n) GALIL | Defu"}, //63
{ "\dFAMAS | Defu", "default/csgo_famas.mdl", CSW_FAMAS, 1 , "!n(!tCop!n) FAMAS | Defu"}, //64
{ "\dUSP | Defu", "default/csgo_usp.mdl", CSW_USP, 1 , "!n(!tCop!n) USP | Defu"}, //65
{ "\dGLOCK | Defu", "default/csgo_glock.mdl", CSW_GLOCK18, 1 , "!n(!tCop!n) GLOCK | Defu"}, //66
{ "\dAWP | Defu", "default/csgo_awp.mdl", CSW_AWP, 1 , "!n(!tCop!n) AWP | Defu"}, //67
{ "\dMP5 | Defu", "default/csgo_mp5.mdl", CSW_MP5NAVY, 1 , "!n(!tCop!n) MP5 | Defu"}, //68
{ "\dM4A4 | Defu", "default/csgo_m4a4.mdl", CSW_M4A1, 1 , "!n(!tCop!n) M4A4 | Defu"}, //69
{ "\dDEAGLE | Defu", "default/csgo_deagle.mdl", CSW_DEAGLE, 1 , "!n(!tCop!n) DEAGLE | Defu"}, //70
{ "\dSG552 | Defu", "default/csgo_sg552.mdl", CSW_SG552, 1 , "!n(!tCop!n) SG552 | Defu"}, //72
{ "\dAK47 | Defu", "default/csgo_ak47.mdl", CSW_AK47, 1 , "!n(!tCop!n) AK47 | Defu"}, //73
{ "\yP90 | Seckin", "v_p90_seckin.mdl", CSW_P90, 800, "P90 | Seckin"}, //74
{ "\wP90 | Asiimov", "v_p90_asiimow.mdl", CSW_P90, 300, "P90 | Asiimov"}, //75
{ "\yP90 | Mor", "v_p90_mor.mdl", CSW_P90, 2000, "P90 | Mor"}, //76
{ "\yScout | Glod", "v_scout_gold.mdl", CSW_SCOUT, 1000, "Scout | Glod"}, //77
{ "\rScout | Blaze", "v_scout_blaze.mdl", CSW_SCOUT, 2000, "Scout | Blaze"}, //78
{ "\rR\d|\y RedLine", "v_ak47_redline.mdl", CSW_AK47, 1, "Ozel hediye"}, //78
{ "\rR\d|\y Class", "v_ak47_class.mdl", CSW_AK47, 1, "Ozel hediye"}, //78
{ "\yOTO Pompali | Asiimov", "v_webdiyo_oto_Asiimov.mdl", CSW_XM1014, 200, "Asiimov OTO Pompali"}, //78
{ "\wOTO Pompali | Vandal", "v_webdiyo_oto_wandal.mdl", CSW_XM1014, 100, "Vandal | Oto pompali"}, //78
{ "\rNEGEV | Ozel kuvvet", "v_webdiyo_negev_v1.mdl", CSW_M249, 600, "NEGEV | Ozel kuvvet"}, //78
{ "\yUMP | Ozel kuvvet", "v_webdiyo_ump_deat.mdl", CSW_UMP45, 150, "UMP | Ozel kuvvet"}, //78
{ "\wUMP | Onur", "v_webdiyo_ump_onur.mdl", CSW_UMP45, 50, "UMP | Onur"}, //78
{ "\rUMP | KillerFrost", "v_webdiyo_ump_joh_poh.mdl", CSW_UMP45, 160, "UMP | Killer frost"}, //78
{ "\rUMP | Monster", "v_webdiyo_ump_monster.mdl", CSW_UMP45, 160, "UMP | Monster"}, //78
{ "\rAUG | Monster", "v_webdiyo_aug_monster.mdl", CSW_AUG, 160, "AUG | Monster"}, //78
{ "\rAUG | Lav", "v_webdiyo_aug_lav.mdl", CSW_AUG, 140, "AUG | Lav"}, //78
{ "\dAUG | Defu", "default/csgo_aug2.mdl", CSW_AUG, 1 , "!n(!tCop!n) AUG | Defu"}, //62
{ "\rM3 | Class", "v_webdiyo_m3_class.mdl", CSW_M3, 160, "M3 | Class"}, //78
{ "\rM3 | Blue", "v_webdiyo_m3_blue.mdl", CSW_M3, 160, "M3 | Blue"}, //78
{ "\rM3 | Monster", "v_webdiyo_ump_monster.mdl", CSW_M3, 160, "M3 | Monster"} //78
Menünün ince güçlendiren eklentiler nelerdir ?
- F Tuşu ila silah inceleme.
- Isınma turu.
- Sağ tıkla kısa mesafeye bomba bırakma.
- RunBoost sistemi.
- El başı / el sonu sesleri
- Bomba patlama / Bomba çözme sesleri .
- Silah sesleri eklentisi ( Eklenti linki )
- ve onlarca özellik daha.
Kupon sistemi panelden oluşturulan belli bir koda para yüklemedir örnek
Alıcaklara detaylı anlatcağım bir satır düşünün oraya " 4141 "," 99999999999 " yazarsam kupon kullana 4141 yazana 9999999 para verir bu kadar basit sonra bu kodu siler ilk yazan alır.
Gelişmiş Log sistemleri ;
Kayıt yaptıklarımız
- Hesap oluşturan | Kullanıcı adı |-| Kullanıcı şifresi |
- IP Adresleri
- Steam ID Leri
- UID Kayıtları
- Pazar geçmişi
- Hesabını güvene alanlar
- Topluluk sistemi
Arakdaşlar alıcaklara detaylı bilgi veririm benden bu kadar : ) anlatmaya çalıştım kısaca daha anlatamadığım bi dünya sistem var .