- 20 ila 120 level oyuncular girebilirler.
- Bu zindana tek başına veya 8 oyuncuya kadar grup halinde girilebilir.
- 40 Kat: Her kat için 10 dakikanız, bonus katlar içinse sadece 5 dakikanız var.
- Sizi 12 yeni patron canavar bekliyor. Her katta birden fazla patron canavar belirebilir.
- 5 farklı harita mevcut.
- Her gün başka bir zindana girebilirsiniz. Pazar günü TÜM zindanlar mevcuttur.
- Girmek için animasfere ihtiyacınız var. Bunlardan günde maksimum 3 adet alabilirsiniz.
- Ölen bir grup üyesi canlandırmak için 1 dakikanız var Aksi takdirde ölen parti üyesi Zodyak Tapınağı haritasına taşınacaktır.
- Grup lideri ölür ve bir dakika sonra canlanmazsa, bir başka parti üyesi grup liderliğine terfi edilir.
- Uyanış prizmaları ile zindanlar dahilindeki karakterler diriltilebilir.
- Solo ve grup oyunu arasında fark yoktur.
- Yeterli animasferiniz olduğu sürece zindana istediğiniz sıklıkta girebilirsiniz.
- Canavarların gücü oyun seviyesine uyarlanır.
- Yeni haritalarla birlikte yeni bonuslar da dahil olacak: Direnç ve hasar
- Tılsımlar için 6 yeni sihir mevcut.
- Tılsımlar ayrı bir slota takılabilir ve +200 seviyesine kadar yükseltilebilir.
- "Efsun nesnesi" ve "arttırma kağıdı" eşyaları tılsımlar için de kullanılabilir.
- Bir tılsımı bir üst seviyeye yükseltebilmeniz, karakterinizin seviyesine bağlıdır.
- Sağdaki karakter penceresinde artık tüm donatılmış eşyaların bonuslarını gösteren bir buton var:
- Büyü dayanıklılığı (BD) ve sınıf dayanıklılığının hesaplanması hasar bağışıklığını önlemek için değiştirildi.
- Büyü bozma (BB) etkisi düşürüldü.
- Suralar için AMR sınırı kaldırıldı.
- Yeni bir dayanıklılık türü eklendi: Yarı insanlara karşı dayanıklılık
- Büyü dayanıklılığı (BD) ve sınıf dayanıklılığının hesaplanması hasar bağışıklığını önlemek için değiştirildi.
- Temel bonuslar
- Sınıf bonusları
- Silah bonusları
- Diğer bonuslar
- Özel bonuslar
- Dengeleme geliştirmeleri
Büyü bozma ve diğer dayanıklılıklar
Delici İsabet Şansı
- Bu bonus şu andan itibaren hedefin her türlü savunmasını yok sayar ve dayanıklılıklarını değil sadece savunmasını yok sayar!
- Delici isabet için %100 şanstan fazla hasar bonusu ciddi oranda düşürüldü.
- PvP'de normal saldırı ile kritik isabet şansı düşürüldü.
- PvP'de beceri ile kritik isabet şansı düşürüldü.
- PvP'de ek kritik isabet hasarı düzenlendi. Hasar artık ikiye katlanmayacak ancak silah hasarı ve silah geliştirme seviyesi bazında hesaplanacak. Bu değişiklik PvP'deki kritik isabet hasarını %40 ila %60 arası düşürecek.
- Bu bonus gelecekte karakterin toplam savunma değerini dikkate alır.
- "Bloker" artık büyülü kaynakların baygınlık süresini yükseltmiyor.
- Temel saldırı değeri artık güç yerine çeviklikten etkileniyor.
- Temel hasar artık zekâ ve çeviklik üzerinden hesaplanıyor.
Sınıflara özel değişiklikler
Lycan
- Saldırılan etkisi düşürüldü.
- Kırmızı kurt ruhu
- Soğuma süresi artırıldı.
- Beceri artık savunmayı düşürmüyor.
- Delici isabet şansı ciddi oranda düşürüldü.
- "Kusursuz Usta" için buff süresi 120 saniyeye düşürüldü.
- Saldırı hasarı düşürüldü: 90 zekâ artık 473 saldırı sağlıyor.
- Soğuma süresi artırıldı.
- Kurt nefesi
- Bayılma olasılığı %20'ye düşürüldü.
- Becerinin düşmanı devirme şansı artık %100.
- Bayılma olasılığı %20'ye düşürüldü.
Ninja
Becerilerde değişiklikler - Uzak Dövüş Ninjası
- Tekrarlanan atış
- Soğuma süresi düşürüldü.
- SP bedeli artırıldı.
- Hasar, çeviklik ve zekâ ile artıyor.
- "Geri tepme" eklendi.
- Soğuma süresi düşürüldü.
- Ok yağmuru
- Soğuma süresi düşürüldü.
- SP bedeli artırıldı.
- Hasar, çeviklik ve zekâ ile artıyor.
- Artık alan hasarı veriyor.
- Başarılı bir saldırıda düşmanları yavaşlatıyor.
- Soğuma süresi düşürüldü.
- Ateşli ok
- Soğuma süresi düşürüldü.
- SP bedeli artırıldı.
- Hasar artık zekâ ile de artıyor.
- Alan hasarı yarıçapı artırıldı.
- "Sürekli ateş" etkisi eklendi.
- Soğuma süresi düşürüldü.
- Hafif adım
- Soğuma süresi düşürüldü.
- Buff süresi düşürüldü. Zekâ ile hafif oranda artırılabilir.
- Ninja koştuğu esnada her saniyede, tüm düşmanlara küçük bir yarıçapta isabet eden bir bomba atar.
- Hasar artık zekâ ile de artıyor.
- Bu beceri, Ninja bir ok, iki yay veya bir kılıç kuşanmışsa kullanılabilir.
- Soğuma süresi düşürüldü.
- Zehirli ok
- Soğuma süresi düşürüldü.
- Hasar artık zekâ ile de artıyor.
- Zehirlenme olasılığı artık çeviklikten etkileniyor.
- Alan hasarı yarıçapı artırıldı.
- Soğuma süresi düşürüldü.
- Kıvılcım vuruşu
- Ninja becerisini kullandıktan sonra kendini kamufle ediyor (kamuflaj gibi).
- Hasar artık zekâ ile de artıyor.
- Zehirlenme olasılığı artık çeviklikten etkileniyor.
- Alan hasarı yarıçapı artırıldı.
- Bu beceri, Ninja bir ok, iki yay veya bir kılıç kuşanmışsa kullanılabilir.
- Ninja becerisini kullandıktan sonra kendini kamufle ediyor (kamuflaj gibi).