Reklam gösterimini engelleyici yazılım kullandığınızı görüyoruz.
Sitemizin ayakta kalıp sizlere hizmet edebilmek için en büyük gelir kaynağı sayfamızda gösterilen reklamlardır.
Reklam gösterimde bizim sayfamıza ayrıcalık tanıyarak ayakta kalmamıza destek olmak ister misiniz ?

Silinmiş Konu   | Kırılabilen Nesneleri Dokunarak Kırmak

Konu

#1
Silah veya bomba ile kırılabilen cam,boru kapakları gibi nesneleri temas edilince veya dokunulunca kırılmasını istiyorum.

func_breakable ile ilgili olduğunu düşünüyorum yardımcı olabilecek var mı ?


#2
Son Düzenleme: 16-09-2018, Saat: 12:33, Düzenleyen: ITenGriTR.
Dene bakalim.
PHP Kod:
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>

public plugin_init() {
    
register_plugin
    
(
    
"Naber",
    
"1.0",
    
"Berk"
    
)
    
    
register_touch("func_breakable","*","beDokundu")
    
register_logevent("beRS"2"1=Round_Start")
}
public 
beDokundu(entid){
    if (
is_valid_ent(ent))
    {
        new 
clss[10];
        
entity_get_string(entEV_SZ_classnameclss9);
        if(
equal(clss"func_breakable"))
        {
            
set_pev(ent,pev_solid,SOLID_NOT)
            
set_pev(ent,pev_effects,pev(ent,pev_effects) | EF_NODRAW);  
        
}
    }

public 
beRS(){
    for (new 
ent 33ent 1024ent++)
    {
        if (
is_valid_ent(ent))
        {
            new 
clss[10], trgt[7];
            
entity_get_string(entEV_SZ_classnameclss9);
            
entity_get_string(entEV_SZ_targetnametrgt6);
            if(!
equal(trgt"ignore") && equal(clss"func_breakable"))
            {
                
set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BSP)
                
set_pev(ent,pev_effects,pev(ent,pev_effects) & ~ EF_NODRAW);                      
            
}
        }
    }





#3
(16-09-2018, Saat: 12:33)ITenGriTR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Dene bakalim.
PHP Kod:
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>

public plugin_init() {
    
register_plugin
    
(
    
"Naber",
    
"1.0",
    
"Berk"
    
)
    
    
register_touch("func_breakable","*","beDokundu")
    
register_logevent("beRS"2"1=Round_Start")
}
public 
beDokundu(entid){
    if (
is_valid_ent(ent))
    {
        new 
clss[10];
        
entity_get_string(entEV_SZ_classnameclss9);
        if(
equal(clss"func_breakable"))
        {
            
set_pev(ent,pev_solid,SOLID_NOT)
            
set_pev(ent,pev_effects,pev(ent,pev_effects) | EF_NODRAW);  
        
}
    }

public 
beRS(){
    for (new 
ent 33ent 1024ent++)
    {
        if (
is_valid_ent(ent))
        {
            new 
clss[10], trgt[7];
            
entity_get_string(entEV_SZ_classnameclss9);
            
entity_get_string(entEV_SZ_targetnametrgt6);
            if(!
equal(trgt"ignore") && equal(clss"func_breakable"))
            {
                
set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BSP)
                
set_pev(ent,pev_effects,pev(ent,pev_effects) & ~ EF_NODRAW);                      
            
}
        }
    }

etkisiz


#4
Bir saçmalık yapmışım birdaha denermisin
PHP Kod:
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>

public plugin_init() {
    
register_plugin
    
(
    
"Naber",
    
"1.0",
    
"Berk"
    
)
    
    
register_touch("func_breakable","*","beDokundu")
    
register_logevent("beRS"2"1=Round_Start")
}
public 
beDokundu(entid){
    
set_pev(ent,pev_solid,SOLID_NOT)
    
set_pev(ent,pev_effects,pev(ent,pev_effects) | EF_NODRAW);  

public 
beRS(){
    for (new 
ent 33ent 1024ent++)
    {
        if (
is_valid_ent(ent))
        {
            new 
clss[10], trgt[7];
            
entity_get_string(entEV_SZ_classnameclss9);
            
entity_get_string(entEV_SZ_targetnametrgt6);
            if(!
equal(trgt"ignore") && equal(clss"func_breakable"))
            {
                
set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BSP)
                
set_pev(ent,pev_effects,pev(ent,pev_effects) & ~ EF_NODRAW);                      
            }
        }
    }





#5
(16-09-2018, Saat: 20:26)ITenGriTR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bir saçmalık yapmışım birdaha denermisin
PHP Kod:
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>

public plugin_init() {
    
register_plugin
    
(
    
"Naber",
    
"1.0",
    
"Berk"
    
)
    
    
register_touch("func_breakable","*","beDokundu")
    
register_logevent("beRS"2"1=Round_Start")
}
public 
beDokundu(entid){
    
set_pev(ent,pev_solid,SOLID_NOT)
    
set_pev(ent,pev_effects,pev(ent,pev_effects) | EF_NODRAW);  

public 
beRS(){
    for (new 
ent 33ent 1024ent++)
    {
        if (
is_valid_ent(ent))
        {
            new 
clss[10], trgt[7];
            
entity_get_string(entEV_SZ_classnameclss9);
            
entity_get_string(entEV_SZ_targetnametrgt6);
            if(!
equal(trgt"ignore") && equal(clss"func_breakable"))
            {
                
set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BSP)
                
set_pev(ent,pev_effects,pev(ent,pev_effects) & ~ EF_NODRAW);                      
            
}
        }
    }

işe yarıyor dokununca cam ve kapaklar yok oluyor ancak ses çıkmıyor. Cam kırılınca ve kapak kırılınca sesi çıksa iyi olurdu. Yapabilirseniz sevinirim.


#6
Ses dosyasını yolunu bulabilirmisin şuan mesşgulüm ?



#7
(16-09-2018, Saat: 21:06)ITenGriTR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ses dosyasını yolunu bulabilirmisin  şuan mesşgulüm ?
half life sound>debris klasöründe dosyalar


#8
Tek bir tanesini seçebilirmisin ?



#9
bustglass1.wav


#10
Okuldan geliyim yardim edicem.





Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Silinmiş Konu   | Kırılabilen Nesneleri Dokunarak Kırmak tepegoz 5 623 19-05-2018, Saat: 22:12
Son Yorum: ITenGriTR

Task