Bugün sizlere belki ilk defa duyacağınız %c fonksiyonunun kullanımı göstereceğim iyi okumalar.
%c fonksiyonu client_printc ve sayıların harflerin yerine geçer yani örnekle;
NOT: client_printc haric harf ve sayılar sadece 1 kere yazılır yani
Sayının yerine geçimi;
Kod:
client_printc(id, "%c Gun hava durumu kotu",'1')
[b]şeklinde gosterilir bunun ozelligi 'xxx' içinde gosterilmesidir.[/b]
sonuna '1' yazdık eğer '1111' yazarsak hata verecekdir sadece 1 harf ve sayı yazılır.
Eğer renklerin yerine geçirmek istiyorsanız ilk client_printc stockuna bakalım.
Kod:
stock client_printc(const id, const input[], any:...)
{
new count = 1, players[32];
static msg[191];
vformat(msg, 190, input, 3);
replace_all(msg, 190, "!n", "^x01"); // Default Renk(Sarı)
replace_all(msg, 190, "!g", "^x04"); // Yeşil Renk
replace_all(msg, 190, "!t", "^x03"); // Takım Renk( CT mavi , T kırmızı )
if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");
for (new i = 0; i < count; i++)
{
if (is_user_connected(players[i]))
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
write_byte(players[i]);
write_string(msg);
message_end();
}
}
}
^ koymaz iseniz çalışmayacaktır.
ORNEK;
Kod:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /ahmet","ahmet")
}
public ahmet(id)
{
client_printc(id, "%c3 Gun hava yagmurlu olacak",'^x04')
}
stock client_printc(const id, const input[], any:...)
{
new count = 1, players[32];
static msg[191];
vformat(msg, 190, input, 3);
replace_all(msg, 190, "!n", "^x01"); // Default Renk(Sarı)
replace_all(msg, 190, "!g", "^x04"); // Yeşil Renk
replace_all(msg, 190, "!t", "^x03"); // Takım Renk( CT mavi , T kırmızı )
if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");
for (new i = 0; i < count; i++)
{
if (is_user_connected(players[i]))
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
write_byte(players[i]);
write_string(msg);
message_end();
}
}
}