Kolay gelsin arkadaşlar ssurf dm modumuz var şöyle bi fikir geldi aklıma örneğin +25 fragin olursa paraşüt basabilsin gibi böyle bişey yapabilirmisiniz ?
Temamızın yeni versiyonuna geçilmiştir.
Görüş & Önerileriniz için [email protected] adresine mail atabilirsiniz.
Reklam gösterimini engelleyici yazılım kullandığınızı görüyoruz.
Sitemizin ayakta kalıp sizlere hizmet edebilmek için en büyük gelir kaynağı sayfamızda gösterilen reklamlardır.
Reklam gösterimde bizim sayfamıza ayrıcalık tanıyarak ayakta kalmamıza destek olmak ister misiniz ?
Konu
Paraşüt plugini biraz farklı olduğu için çökme yaratabilir . Eğer istersen yaparım . Fakat server çökerse düzeltmesi zor oluyor .(nedenini bilmiyorum.) Sıfırlaman gerekebilir serverini .
deneyelim zaten yeni server ayarları yapma aşamasındayım
Son Düzenleme: 24-10-2018, Saat: 15:46, Düzenleyen: Kalipso22.
PHP Kod:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
new para_ent[33],frag[33]
public plugin_init()
{
register_plugin("Parachute", "1.3 Fixed", "KRoT@L/JTP10181 & Fixed sector & fraga gore Kalipso22")
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "adamoldurdu")
register_event("ResetHUD", "newSpawn", "be")
register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
}
public plugin_natives()
{
set_native_filter("native_filter")
}
public native_filter(const name[], index, trap)
{
if (!trap) return PLUGIN_HANDLED
return PLUGIN_CONTINUE
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/parachute.mdl")
}
public client_connect(id)
{
parachute_reset(id)
}
public client_disconnect(id)
{
parachute_reset(id)
}
public adamoldurdu(id){
frag[id] += 1
}
public death_event()
{
new id = read_data(2)
parachute_reset(id)
}
parachute_reset(id)
{
if(para_ent[id] > 0 && frag[id] > 25)
{
if (is_valid_ent(para_ent[id]))
{
remove_entity(para_ent[id])
}
}
if(is_user_alive(id)) set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
public newSpawn(id)
{
if(para_ent[id] > 0 && frag[id] < 25)
{
remove_entity(para_ent[id])
set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
else{
renkli_yazi(0,"!n[!t PARASUT !n] !gkullanabilmek icin !n[!t+25 KILL!n] !galman gerekiyor.")
}
}
public client_PreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id) && frag[id] > 25) return
new Float:fallspeed = 100 * -1.0
new Float:frame
new button = get_user_button(id)
new oldbutton = get_user_oldbutton(id)
new flags = get_entity_flags(id)
if(para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND))
{
if(get_user_gravity(id) == 0.1) set_user_gravity(id, 1.0)
{
if(entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2)
{
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0)
return
}
frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
if(frame > 254.0)
{
remove_entity(para_ent[id])
para_ent[id] = 0
}
else
{
remove_entity(para_ent[id])
set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
renkli_yazi(0,"!n[!t PARASUT !n] !gkullanabilmek icin !n[!t+25 KILL!n] !galman gerekiyor.")
}
return
}
}
if (button & IN_USE)
{
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
if(velocity[2] < 0.0)
{
if(para_ent[id] <= 0)
{
para_ent[id] = create_entity("info_target")
if(para_ent[id] > 0)
{
entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl")
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
}
}
if(para_ent[id] > 0)
{
entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0)
entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0)
set_user_gravity(id, 0.1)
velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
if(entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0)
{
frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
if (frame > 100.0)
{
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
}
}
}
}
else if(para_ent[id] > 0)
{
remove_entity(para_ent[id])
set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
}
else if((oldbutton & IN_USE) && para_ent[id] > 0 )
{
remove_entity(para_ent[id])
set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
}
/*============================================================
Stocks!
============================================================*/
stock renkli_yazi(const id, const input[], any:...)
{
new count = 1, players[32];
static msg[191];
vformat(msg, 190, input, 3);
replace_all(msg, 190, "!n", "^x01"); // Default Renk(Sarı)
replace_all(msg, 190, "!g", "^x04"); // Yeşil Renk
replace_all(msg, 190, "!t", "^x03"); // Takım Renk( CT mavi , T kırmızı )
if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");
{
for (new i = 0; i < count; i++)
{
if (is_user_connected(players[i]))
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
write_byte(players[i]);
write_string(msg);
message_end();
}
}
}
}
Son Düzenleme: 24-10-2018, Saat: 15:49, Düzenleyen: necromancer123.
deneyelm
dostm kurdum ama paraşüt 25 kill olmadan basabiliyoruz bide 5 6 sanyede bir 10 defa sayda paraşüt için 25 kill alman gerkeiyor yazısı cok geliyor
Normal paraşüt eklentisi kapalı demi ?
Eklentiler'den ve güvenlik ayarlarından kapatmayı unutma .
Eklentiler'den ve güvenlik ayarlarından kapatmayı unutma .
Oyunyneticisi kullanıyorum kapatıp denedım paraşütü basılıyo
Son Düzenleme: 24-10-2018, Saat: 16:14, Düzenleyen: Kalipso22.
PHP Kod:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
new para_ent[33],frag[33]
public plugin_init()
{
register_plugin("Parachute", "1.3 Fixed", "KRoT@L/JTP10181 & Fixed sector & fraga gore Kalipso22")
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "adamoldurdu")
register_event("ResetHUD", "newSpawn", "be")
register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
}
public plugin_natives()
{
set_native_filter("native_filter")
}
public native_filter(const name[], index, trap)
{
if (!trap) return PLUGIN_HANDLED
return PLUGIN_CONTINUE
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/parachute.mdl")
}
public client_connect(id)
{
parachute_reset(id)
}
public client_disconnect(id)
{
parachute_reset(id)
}
public adamoldurdu(id){
frag[id] += 1
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Sahip olduğun kill [%d]",frag)
}
public death_event()
{
new id = read_data(2)
parachute_reset(id)
}
parachute_reset(id)
{
if(para_ent[id] > 0 && frag[id] > 25)
{
if (is_valid_ent(para_ent[id]))
{
remove_entity(para_ent[id])
}
}
if(is_user_alive(id) && frag[id] < 25) set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
public newSpawn(id)
{
if(para_ent[id] > 0 && frag[id] < 25)
{
remove_entity(para_ent[id])
set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
else{
renkli_yazi(0,"!n[!t PARASUT !n] !gkullanabilmek icin !n[!t+25 KILL!n] !galman gerekiyor.")
}
}
public client_PreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id) && frag[id] > 25) return
new Float:fallspeed = 100 * -1.0
new Float:frame
new button = get_user_button(id)
new oldbutton = get_user_oldbutton(id)
new flags = get_entity_flags(id)
if(para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND) && frag[id] < 25)
{
if(get_user_gravity(id) == 0.1) set_user_gravity(id, 1.0)
{
if(entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2)
{
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0)
return
}
frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
if(frame > 254.0)
{
remove_entity(para_ent[id])
para_ent[id] = 0
}
else
{
remove_entity(para_ent[id])
set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
renkli_yazi(0,"!n[!t PARASUT !n] !gkullanabilmek icin !n[!t+25 KILL!n] !galman gerekiyor.")
}
return
}
}
if (button & IN_USE && frag[id] < 25)
{
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
if(velocity[2] < 0.0)
{
if(para_ent[id] <= 0)
{
para_ent[id] = create_entity("info_target")
if(para_ent[id] > 0)
{
entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl")
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
}
}
if(para_ent[id] > 0)
{
entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0)
entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0)
set_user_gravity(id, 0.1)
velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
if(entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0)
{
frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
if (frame > 100.0)
{
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
}
}
}
}
else if(para_ent[id] > 0 && frag[id] < 25)
{
remove_entity(para_ent[id])
set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
}
else if((oldbutton & IN_USE) && para_ent[id] > 0 && frag[id] < 25)
{
remove_entity(para_ent[id])
set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
}
/*============================================================
Stocks!
============================================================*/
stock renkli_yazi(const id, const input[], any:...)
{
new count = 1, players[32];
static msg[191];
vformat(msg, 190, input, 3);
replace_all(msg, 190, "!n", "^x01"); // Default Renk(Sarı)
replace_all(msg, 190, "!g", "^x04"); // Yeşil Renk
replace_all(msg, 190, "!t", "^x03"); // Takım Renk( CT mavi , T kırmızı )
if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");
{
for (new i = 0; i < count; i++)
{
if (is_user_connected(players[i]))
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
write_byte(players[i]);
write_string(msg);
message_end();
}
}
}
}
paraşütü aktif ediyor yine aynı
Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
Silinmiş Konu | Paraşüt sorunu | SeptMonster | 6 | 480 |
05-02-2019, Saat: 09:52 Son Yorum: Kalipso22 |
|
Silinmiş Konu | fraglı parasut | Sammy35 | 4 | 400 |
25-10-2018, Saat: 19:00 Son Yorum: ITenGriTR |
|
JB Bahisli LR'ye Paraşüt ve Redbull kapama | muzaffer22 | 4 | 1,253 |
07-07-2017, Saat: 23:47 Son Yorum: Mariachi |
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi