@!berk! anladım hocam : ilk yaptığınız herkesze zıplıyorya onun ustuden devam etseniz
Temamızın yeni versiyonuna geçilmiştir.
Görüş & Önerileriniz için [email protected] adresine mail atabilirsiniz.
Reklam gösterimini engelleyici yazılım kullandığınızı görüyoruz.
Sitemizin ayakta kalıp sizlere hizmet edebilmek için en büyük gelir kaynağı sayfamızda gösterilen reklamlardır.
Reklam gösterimde bizim sayfamıza ayrıcalık tanıyarak ayakta kalmamıza destek olmak ister misiniz ?
Konu
son..
PHP Kod:
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <zp50_gamemodes>
#include <zp50_class_nemesis>
new Float:g_LeapLastTime[33]
new cvar_leap_nemesis, cvar_leap_nemesis_force, cvar_leap_nemesis_height, cvar_leap_nemesis_cooldown
public plugin_init(){
register_plugin("[ZP] Leap/Longjump", ZP_VERSION_STRING, "ZP Dev Team")
cvar_leap_nemesis = register_cvar("zp_leap_nemesis", "1")
cvar_leap_nemesis_force = register_cvar("zp_leap_nemesis_force", "500")
cvar_leap_nemesis_height = register_cvar("zp_leap_nemesis_height", "300")
cvar_leap_nemesis_cooldown = register_cvar("zp_leap_nemesis_cooldown", "5.0")
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink")
}
public fw_PlayerPreThink(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;
if (get_user_maxspeed(id) == 1.0)
return;
static Float:cooldown, force, Float:height
if (zp_class_nemesis_get(id))
{
if (!get_pcvar_num(cvar_leap_nemesis)) return;
cooldown = get_pcvar_float(cvar_leap_nemesis_cooldown)
force = get_pcvar_num(cvar_leap_nemesis_force)
height = get_pcvar_float(cvar_leap_nemesis_height)
}
static Float:current_time
current_time = get_gametime()
if (current_time - g_LeapLastTime[id] < cooldown)
return;
if (!is_user_bot(id) && !(pev(id, pev_button) & (IN_JUMP | IN_DUCK) == (IN_JUMP | IN_DUCK)))
return;
if (!(pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND) || fm_get_speed(id) < 80)
return;
static Float:velocity[3]
velocity_by_aim(id, force, velocity)
velocity[2] = height
set_pev(id, pev_velocity, velocity)
g_LeapLastTime[id] = current_time
}
// Get entity's speed (from fakemeta_util)
stock fm_get_speed(entity)
{
static Float:velocity[3]
pev(entity, pev_velocity, velocity)
return floatround(vector_length(velocity));
}
@!berk! hocam olmadı elinize sağlık elinizden geleni yaptınız sağlık olsun :
konu silmeseniz belki bi bakan olur
konu silmeseniz belki bi bakan olur
Janus 7’de böyle bir problem mevcut değil.
Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
Silinmiş Konu | Zombie Escape Extra İtems | WX''Timer | 1 | 290 |
19-06-2019, Saat: 14:44 Son Yorum: MawiLarq |
|
Silinmiş Konu | Extra silah ( sarjor doldurmuyor ) | Groot | 3 | 453 |
20-09-2018, Saat: 18:28 Son Yorum: Centilmen |
|
Silinmiş Konu | extra weapon mermi doldurmuyor | Groot | 1 | 352 |
23-08-2018, Saat: 22:37 Son Yorum: PawNod' |
|
Silinmiş Konu | Eklenti İsmi : Extra Addon: Countdown Yapımcısı : MercedeS /EdiT/ TunnS [C] Sürüm : 2 | Pelinsu | 1 | 372 |
12-06-2018, Saat: 19:57 Son Yorum: .CrosS* |
|
thanatos7 extra weapon | beoujolf | 9 | 1,080 |
07-07-2017, Saat: 23:47 Son Yorum: Mariachi |
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi