Reklam gösterimini engelleyici yazılım kullandığınızı görüyoruz.
Sitemizin ayakta kalıp sizlere hizmet edebilmek için en büyük gelir kaynağı sayfamızda gösterilen reklamlardır.
Reklam gösterimde bizim sayfamıza ayrıcalık tanıyarak ayakta kalmamıza destek olmak ister misiniz ?

Silinmiş Konu   | extra item Janus 7

Konu

#1
Son Düzenleme: 22-02-2018, Saat: 22:17, Düzenleyen: akrep133.
iyi geceler arkadaşlar daha once böyle bir konu açmıştım sorun çözüldü fakat iş yoğunlugundan vakit bulamadım
sonra gayet skntısız bir plugin buyrun

 plugin :   https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=427881


eklentiyi kurduktan sonra farkettim
Nemesis Uzun zıpalam özelliğini kaybediyor yani devre dışı kaliyor
arkadaşım zp50_leap.sma  içerisinde zp_leap_nemesis 1  aktif edersen olucak dedi fakat olmadı 
alliedmodels paylaştığı painshockfree plugini devre dışı yapınca gayet nemesis uzun zıplama özelliğini kullanabiliyor ama tekrardan eklentiyi painshockfree aktif edince tekrar nemesis özelliğini kullanamiyor 
sorunu çözerseniz çok sevinirim Gülücük


.sma zp50_leap.sma (Dosya Boyutu: 5.26 KB | İndirme Sayısı: 3)
.sma ze_janu7_v2.sma (Dosya Boyutu: 21.93 KB | İndirme Sayısı: 1)
#2
Beyin Isinmaya Başladi Gülücük



#3
@!berk! kaynamamasına dikkat edelim :Gülücük :Gülücük :Gülücük Gülücük


#4
@akrep133
Buyuk ihtimal ziplamayi
janusdaki gibi tutma olarak görüyor ve engelliyor



#5
@!berk! Hocam peki soyle yapsak alliedmodeders pluginin icine eklesek zp nemesis uzun ziplama zp50.leap pluginin icindeki nemesis uzun ziplama kodunu alip alliedmodderse eklesek olurmu


#6
Denereiz Yarin



#7
Tamam hocam iyi geceler


#8
Çalişmaz Büyük Ihtimal Ama
....
PHP Kod:
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <zp50_gamemodes>
#define LIBRARY_NEMESIS "zp50_class_nemesis"
#include <zp50_class_nemesis>
#define LIBRARY_SURVIVOR "zp50_class_survivor"
#include <zp50_class_survivor>

#define MAXPLAYERS 32

new g_GameModeInfectionID
new Float:g_LeapLastTime[MAXPLAYERS+1]

new 
bool:g_bRestoreVel
new Float:g_vecVel[3]
new 
g_cvarPainShockFree
new g_fmPlayerPreThink
new g_fmPlayerPreThink_Post

new cvar_leap_zombiecvar_leap_zombie_forcecvar_leap_zombie_heightcvar_leap_zombie_cooldown
new cvar_leap_nemesiscvar_leap_nemesis_forcecvar_leap_nemesis_heightcvar_leap_nemesis_cooldown
new cvar_leap_survivorcvar_leap_survivor_forcecvar_leap_survivor_heightcvar_leap_survivor_cooldown

public plugin_init()
{
    
register_plugin("[ZP] Leap/Longjump"ZP_VERSION_STRING"ZP Dev Team")
    
    
cvar_leap_zombie register_cvar("zp_leap_zombie""3"// 1-all // 2-first only // 3-last only
    
cvar_leap_zombie_force register_cvar("zp_leap_zombie_force""500")
    
cvar_leap_zombie_height register_cvar("zp_leap_zombie_height""300")
    
cvar_leap_zombie_cooldown register_cvar("zp_leap_zombie_cooldown""10.0")

    
g_cvarPainShockFree register_cvar("amx_painshockfree""1"FCVAR_SERVER)
    
g_fmPlayerPreThink register_forward(FM_PlayerPreThink"onPlayerPreThink")
    
g_fmPlayerPreThink_Post register_forward(FM_PlayerPreThink"onPlayerPreThink_Post"1)
    
    
// Nemesis Class loaded?
    
if (LibraryExists(LIBRARY_NEMESISLibType_Library))
    {
        
cvar_leap_nemesis register_cvar("zp_leap_nemesis""1")
        
cvar_leap_nemesis_force register_cvar("zp_leap_nemesis_force""500")
        
cvar_leap_nemesis_height register_cvar("zp_leap_nemesis_height""300")
        
cvar_leap_nemesis_cooldown register_cvar("zp_leap_nemesis_cooldown""5.0")
    }
    
    
// Survivor Class loaded?
    
if (LibraryExists(LIBRARY_SURVIVORLibType_Library))
    {
        
cvar_leap_survivor register_cvar("zp_leap_survivor""0")
        
cvar_leap_survivor_force register_cvar("zp_leap_survivor_force""500")
        
cvar_leap_survivor_height register_cvar("zp_leap_survivor_height""300")
        
cvar_leap_survivor_cooldown register_cvar("zp_leap_survivor_cooldown""5.0")
    }
    
    
register_forward(FM_PlayerPreThink"fw_PlayerPreThink")
}
public 
plugin_end()
{
    if(
g_fmPlayerPreThink)
        
unregister_forward(FM_PlayerPreThinkg_fmPlayerPreThink)
    if(
g_fmPlayerPreThink_Post)
        
unregister_forward(FM_PlayerPreThinkg_fmPlayerPreThink_Post1)
}
public 
onPlayerPreThink_Post(id)
{
    if(
g_bRestoreVel)
    {
        
g_bRestoreVel false

        
if(!(FL_ONTRAIN pev(idpev_flags)))
        {
            
// NOTE: within DLL PlayerPreThink Jump() function is called;
            // there is a conveyor velocity addiction we should care of

            
static iGEnt
            
            iGEnt 
pev(idpev_groundentity)
            if(
pev_valid(iGEnt) && (FL_CONVEYOR pev(iGEntpev_flags)))
            {
                static 
Float:vecTemp[3]
                
                
pev(idpev_basevelocityvecTemp)
                
                
g_vecVel[0] += vecTemp[0]
                
g_vecVel[1] += vecTemp[1]
                
g_vecVel[2] += vecTemp[2]
            }                

            
set_pev(idpev_velocityg_vecVel)
            
            return 
FMRES_HANDLED
        
}
    }

    return 
FMRES_IGNORED
}
public 
onPlayerPreThink(id)
{
    if(
get_pcvar_num(g_cvarPainShockFree))
    {
        if(
pev_valid(id) && is_user_alive(id
        && (
FL_ONGROUND pev(idpev_flags)))
        {
            
pev(idpev_velocityg_vecVel)
            
g_bRestoreVel true
        
}
        
        return 
FMRES_HANDLED
    
}
    
    return 
FMRES_IGNORED
}
public 
plugin_natives()
{
    
set_module_filter("module_filter")
    
set_native_filter("native_filter")
}
public 
module_filter(const module[])
{
    if (
equal(moduleLIBRARY_NEMESIS) || equal(moduleLIBRARY_SURVIVOR))
        return 
PLUGIN_HANDLED;
    
    return 
PLUGIN_CONTINUE;
}
public 
native_filter(const name[], indextrap)
{
    if (!
trap)
        return 
PLUGIN_HANDLED;
        
    return 
PLUGIN_CONTINUE;
}

public 
plugin_cfg()
{
    
g_GameModeInfectionID zp_gamemodes_get_id("Infection Mode")
}

// Forward Player PreThink
public fw_PlayerPreThink(id)
{
    
// Not alive
    
if (!is_user_alive(id))
        return;
    
    
// Don't allow leap if player is frozen (e.g. freezetime)
    
if (get_user_maxspeed(id) == 1.0)
        return;
    
    static 
Float:cooldownforceFloat:height
    
    
// Nemesis Class loaded?
    
if (LibraryExists(LIBRARY_NEMESISLibType_Library) && zp_class_nemesis_get(id))
    {
        
// Check if nemesis should leap
        
if (!get_pcvar_num(cvar_leap_nemesis)) return;
        
cooldown get_pcvar_float(cvar_leap_nemesis_cooldown)
        
force get_pcvar_num(cvar_leap_nemesis_force)
        
height get_pcvar_float(cvar_leap_nemesis_height)
    }
    
// Survivor Class loaded?
    
else if (LibraryExists(LIBRARY_SURVIVORLibType_Library) && zp_class_survivor_get(id))
    {
        
// Check if survivor should leap
        
if (!get_pcvar_num(cvar_leap_survivor)) return;
        
cooldown get_pcvar_float(cvar_leap_survivor_cooldown)
        
force get_pcvar_num(cvar_leap_survivor_force)
        
height get_pcvar_float(cvar_leap_survivor_height)
    }
    else
    {
        
// Not a zombie
        
if (!zp_core_is_zombie(id))
            return;
        
        
// Check if zombie should leap
        
switch (get_pcvar_num(cvar_leap_zombie))
        {
            
// Disabled
            
case 0: return;
            
// First zombie (only on infection rounds)
            
case 2: if (!zp_core_is_first_zombie(id) || (zp_gamemodes_get_current() != g_GameModeInfectionID)) return;
            
// Last zombie
            
case 3: if (!zp_core_is_last_zombie(id)) return;
        }
        
cooldown get_pcvar_float(cvar_leap_zombie_cooldown)
        
force get_pcvar_num(cvar_leap_zombie_force)
        
height get_pcvar_float(cvar_leap_zombie_height)
    }
    
    static 
Float:current_time
    current_time 
get_gametime()
    
    
// Cooldown not over yet
    
if (current_time g_LeapLastTime[id] < cooldown)
        return;
    
    
// Not doing a longjump (don't perform check for bots, they leap automatically)
    
if (!is_user_bot(id) && !(pev(idpev_button) & (IN_JUMP IN_DUCK) == (IN_JUMP IN_DUCK)))
        return;
    
    
// Not on ground or not enough speed
    
if (!(pev(idpev_flags) & FL_ONGROUND) || fm_get_speed(id) < 80)
        return;
    
    static 
Float:velocity[3]
    
    
// Make velocity vector
    
velocity_by_aim(idforcevelocity)
    
    
// Set custom height
    
velocity[2] = height
    
    
// Apply the new velocity
    
set_pev(idpev_velocityvelocity)
    
    
// Update last leap time
    
g_LeapLastTime[id] = current_time
}

// Get entity's speed (from fakemeta_util)
stock fm_get_speed(entity)
{
    static 
Float:velocity[3]
    
pev(entitypev_velocityvelocity)
    
    return 
floatround(vector_length(velocity));

Hem LongJump // PainShock



#9
@!berk! hocam painshock olmuş fakat nemesis çift zıplama olmamış yani leap özelliği Üzüldüm


#10
Uğraşacaz biraz bunla
...
PHP Kod:
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <zp50_gamemodes>
#define LIBRARY_NEMESIS "zp50_class_nemesis"
#include <zp50_class_nemesis>
#define LIBRARY_SURVIVOR "zp50_class_survivor"
#include <zp50_class_survivor>

#define MAXPLAYERS 32

new g_GameModeInfectionID
new Float:g_LeapLastTime[MAXPLAYERS+1]

new 
bool:g_bRestoreVel
new Float:g_vecVel[3]
new 
g_fmPlayerPreThink
new g_fmPlayerPreThink_Post

new cvar_leap_zombiecvar_leap_zombie_forcecvar_leap_zombie_heightcvar_leap_zombie_cooldown
new cvar_leap_nemesiscvar_leap_nemesis_forcecvar_leap_nemesis_heightcvar_leap_nemesis_cooldown
new cvar_leap_survivorcvar_leap_survivor_forcecvar_leap_survivor_heightcvar_leap_survivor_cooldown

public plugin_init()
{
    
register_plugin("[ZP] Leap/Longjump"ZP_VERSION_STRING"ZP Dev Team")
    
    
cvar_leap_zombie register_cvar("zp_leap_zombie""3"// 1-all // 2-first only // 3-last only
    
cvar_leap_zombie_force register_cvar("zp_leap_zombie_force""500")
    
cvar_leap_zombie_height register_cvar("zp_leap_zombie_height""300")
    
cvar_leap_zombie_cooldown register_cvar("zp_leap_zombie_cooldown""10.0")
    
    
g_fmPlayerPreThink register_forward(FM_PlayerPreThink"onPlayerPreThink")
    
g_fmPlayerPreThink_Post register_forward(FM_PlayerPreThink"onPlayerPreThink_Post"1)
    
    
// Nemesis Class loaded?
    
if (LibraryExists(LIBRARY_NEMESISLibType_Library))
    {
        
cvar_leap_nemesis register_cvar("zp_leap_nemesis""1")
        
cvar_leap_nemesis_force register_cvar("zp_leap_nemesis_force""500")
        
cvar_leap_nemesis_height register_cvar("zp_leap_nemesis_height""300")
        
cvar_leap_nemesis_cooldown register_cvar("zp_leap_nemesis_cooldown""5.0")
    }
    
    
// Survivor Class loaded?
    
if (LibraryExists(LIBRARY_SURVIVORLibType_Library))
    {
        
cvar_leap_survivor register_cvar("zp_leap_survivor""0")
        
cvar_leap_survivor_force register_cvar("zp_leap_survivor_force""500")
        
cvar_leap_survivor_height register_cvar("zp_leap_survivor_height""300")
        
cvar_leap_survivor_cooldown register_cvar("zp_leap_survivor_cooldown""5.0")
    }
    
    
register_forward(FM_PlayerPreThink"fw_PlayerPreThink")
}
public 
plugin_end()
{
    if(
g_fmPlayerPreThink)
        
unregister_forward(FM_PlayerPreThinkg_fmPlayerPreThink)
    if(
g_fmPlayerPreThink_Post)
        
unregister_forward(FM_PlayerPreThinkg_fmPlayerPreThink_Post1)
}
public 
onPlayerPreThink_Post(id)
{
    if(
g_bRestoreVel && get_user_team(id) != 2)
    {
        
g_bRestoreVel false

        
if(!(FL_ONTRAIN pev(idpev_flags)))
        {
            
// NOTE: within DLL PlayerPreThink Jump() function is called;
            // there is a conveyor velocity addiction we should care of

            
static iGEnt
            
            iGEnt 
pev(idpev_groundentity)
            if(
pev_valid(iGEnt) && (FL_CONVEYOR pev(iGEntpev_flags)))
            {
                static 
Float:vecTemp[3]
                
                
pev(idpev_basevelocityvecTemp)
                
                
g_vecVel[0] += vecTemp[0]
                
g_vecVel[1] += vecTemp[1]
                
g_vecVel[2] += vecTemp[2]
            }                

            
set_pev(idpev_velocityg_vecVel)
            
            return 
FMRES_HANDLED
        
}
    }

    return 
FMRES_IGNORED
}
public 
onPlayerPreThink(id)
{
    if(
get_user_team(id) != 2)
    {
        if(
pev_valid(id) && is_user_alive(id
        && (
FL_ONGROUND pev(idpev_flags)))
        {
            
pev(idpev_velocityg_vecVel)
            
g_bRestoreVel true
        
}
        
        return 
FMRES_HANDLED
    
}
    
    return 
FMRES_IGNORED
}
public 
plugin_natives()
{
    
set_module_filter("module_filter")
    
set_native_filter("native_filter")
}
public 
module_filter(const module[])
{
    if (
equal(moduleLIBRARY_NEMESIS) || equal(moduleLIBRARY_SURVIVOR))
        return 
PLUGIN_HANDLED;
    
    return 
PLUGIN_CONTINUE;
}
public 
native_filter(const name[], indextrap)
{
    if (!
trap)
        return 
PLUGIN_HANDLED;
        
    return 
PLUGIN_CONTINUE;
}

public 
plugin_cfg()
{
    
g_GameModeInfectionID zp_gamemodes_get_id("Infection Mode")
}

// Forward Player PreThink
public fw_PlayerPreThink(id)
{
    
// Not alive
    
if (!is_user_alive(id))
        return;
    
    
// Don't allow leap if player is frozen (e.g. freezetime)
    
if (get_user_maxspeed(id) == 1.0)
        return;
    
    static 
Float:cooldownforceFloat:height
    
    
// Nemesis Class loaded?
    
if (LibraryExists(LIBRARY_NEMESISLibType_Library) && zp_class_nemesis_get(id))
    {
        
// Check if nemesis should leap
        
if (!get_pcvar_num(cvar_leap_nemesis)) return;
        
cooldown get_pcvar_float(cvar_leap_nemesis_cooldown)
        
force get_pcvar_num(cvar_leap_nemesis_force)
        
height get_pcvar_float(cvar_leap_nemesis_height)
    }
    
// Survivor Class loaded?
    
else if (LibraryExists(LIBRARY_SURVIVORLibType_Library) && zp_class_survivor_get(id))
    {
        
// Check if survivor should leap
        
if (!get_pcvar_num(cvar_leap_survivor)) return;
        
cooldown get_pcvar_float(cvar_leap_survivor_cooldown)
        
force get_pcvar_num(cvar_leap_survivor_force)
        
height get_pcvar_float(cvar_leap_survivor_height)
    }
    else
    {
        
// Not a zombie
        
if (!zp_core_is_zombie(id))
            return;
        
        
// Check if zombie should leap
        
switch (get_pcvar_num(cvar_leap_zombie))
        {
            
// Disabled
            
case 0: return;
            
// First zombie (only on infection rounds)
            
case 2: if (!zp_core_is_first_zombie(id) || (zp_gamemodes_get_current() != g_GameModeInfectionID)) return;
            
// Last zombie
            
case 3: if (!zp_core_is_last_zombie(id)) return;
        }
        
cooldown get_pcvar_float(cvar_leap_zombie_cooldown)
        
force get_pcvar_num(cvar_leap_zombie_force)
        
height get_pcvar_float(cvar_leap_zombie_height)
    }
    
    static 
Float:current_time
    current_time 
get_gametime()
    
    
// Cooldown not over yet
    
if (current_time g_LeapLastTime[id] < cooldown)
        return;
    
    
// Not doing a longjump (don't perform check for bots, they leap automatically)
    
if (!is_user_bot(id) && !(pev(idpev_button) & (IN_JUMP IN_DUCK) == (IN_JUMP IN_DUCK)))
        return;
    
    
// Not on ground or not enough speed
    
if (!(pev(idpev_flags) & FL_ONGROUND) || fm_get_speed(id) < 80)
        return;
    
    static 
Float:velocity[3]
    
    
// Make velocity vector
    
velocity_by_aim(idforcevelocity)
    
    
// Set custom height
    
velocity[2] = height
    
    
// Apply the new velocity
    
set_pev(idpev_velocityvelocity)
    
    
// Update last leap time
    
g_LeapLastTime[id] = current_time
}

// Get entity's speed (from fakemeta_util)
stock fm_get_speed(entity)
{
    static 
Float:velocity[3]
    
pev(entitypev_velocityvelocity)
    
    return 
floatround(vector_length(velocity));







Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Silinmiş Konu   | Zombie Escape Extra İtems WX''Timer 1 290 19-06-2019, Saat: 14:44
Son Yorum: MawiLarq
Silinmiş Konu   | Extra silah ( sarjor doldurmuyor ) Groot 3 453 20-09-2018, Saat: 18:28
Son Yorum: Centilmen
Silinmiş Konu   | extra weapon mermi doldurmuyor Groot 1 352 23-08-2018, Saat: 22:37
Son Yorum: PawNod'
Silinmiş Konu   | Eklenti İsmi : Extra Addon: Countdown Yapımcısı : MercedeS /EdiT/ TunnS [C] Sürüm : 2 Pelinsu 1 372 12-06-2018, Saat: 19:57
Son Yorum: .CrosS*
thanatos7 extra weapon beoujolf 9 1,080 07-07-2017, Saat: 23:47
Son Yorum: Mariachi

Task