Reklam gösterimini engelleyici yazılım kullandığınızı görüyoruz.
Sitemizin ayakta kalıp sizlere hizmet edebilmek için en büyük gelir kaynağı sayfamızda gösterilen reklamlardır.
Reklam gösterimde bizim sayfamıza ayrıcalık tanıyarak ayakta kalmamıza destek olmak ister misiniz ?

Eklenti değişiklik yapılcak

Konu

#1
Son Düzenleme: 28-06-2019, Saat: 17:44, Düzenleyen: ` White*.
Ek'e verdiğim eklentide flash yiyince ekran sallanıyor. Badaim gibi. Bunu kapatırmısınız ? sadece cınlama istiyorum.


.sma Realistic_FlashBang.sma (Dosya Boyutu: 3.68 KB | İndirme Sayısı: 2)
DeѕтαɴTR ♛ [ Surf - DeathMatch ] Gaming [ #HepBeraber? ]
#2
PHP Kod:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

new const Version[] = "1.0.1"

new MsgScreenFadeMsgScreenShake 
new FLenableFLcolorFLradiusFLlightcolorFLsound

new const Sound[] = "sound/ultrasound.mp3"

public plugin_precache() {
    
FLsound register_cvar("amx_rfl_sound""1")
    
    if(
get_pcvar_num(FLsound))
        
precache_generic(Sound)
}

public 
plugin_init()
{
    
register_plugin("Realistic FlashBang"Version"GlaDiuS")
    
    
FLenable register_cvar("amx_rfl_enable""1")
    
FLcolor register_cvar("amx_rfl_color""128 128 128")
    
FLradius register_cvar("amx_rfl_radius","50")
    
FLlightcolor register_cvar("amx_rfl_lightcolor","255 255 255")
    
    
register_event("ScreenFade","FlashEvent","b","4=255","5=255","6=255","7>199")
    
register_forward(FM_EmitSound,"fw_emitsound")
    
    
MsgScreenFade get_user_msgid("ScreenFade")
    
MsgScreenShake get_user_msgid("ScreenShake");
}

public 
FlashEvent(id)
{    
    if(!
get_pcvar_num(FLenable)) 
        return
    
    
// get color
    
new Colores[12], rgb[3][4], RedGreenBlue
    get_pcvar_string
(FLcolorColorescharsmax(Colores))
    
parse(Coloresrgb[0], 3rgb[1], 3rgb[2], 3)
    
Red clamp(str_to_num(rgb[0]), 0255)
    
Green clamp(str_to_num(rgb[1]), 0255)
    
Blue clamp(str_to_num(rgb[2]), 0255)
    
    new 
DurationHoldTimeFadeAlpha
    Duration 
read_data(1)
    
HoldTime read_data(2)
    
Fade read_data(3)
    
Alpha read_data(7)
    
    
message_begin(MSG_ONEMsgScreenFade, {0,0,0}, id)
    
write_short(Duration)    // Duration
    
write_short(HoldTime)    // Hold time
    
write_short(Fade)    // Fade type
    
write_byte(Red)        // Red
    
write_byte(Green)        // Green
    
write_byte(Blue)        // Blue
    
write_byte(Alpha)    // Alpha
    
message_end()
    
    
//set_pev(id, pev_punchangle, Float:{125.0, 125.0, 125.0})
    
    
if(get_pcvar_num(FLsound)) {
        
client_cmd(id"mp3 play %s"Sound)
        
set_task(8.0"stoppedsound"id)
    }
    
    
set_task(3.0"Shake"id)
}

//public Shake(id)
//{
    //new Dura = UTIL_FixedUnsigned16(4.0, 1 << 12)
    //new Freq = UTIL_FixedUnsigned16(0.7 , 1 << 8)
    //new Ampl = UTIL_FixedUnsigned16(20.0, 1 << 12)
    
    //message_begin(MSG_ONE , MsgScreenShake , {0,0,0} ,id)
    //write_short( Ampl ) // --| Shake amount.
    //write_short( Dura ) // --| Shake lasts this long.
    //write_short( Freq ) // --| Shake noise frequency.
    //message_end ()
//}

public stoppedsound(id)
    
client_cmd(id"mp3 stop %s"Sound)

public 
fw_emitsound(entity,channel,const sample[],Float:volume,Float:attenuation,fFlags,pitch)
{
    if(!
get_pcvar_num(FLenable))
        return 
FMRES_IGNORED
    
    
// not a flashbang exploding
    
if(!equali(sample,"weapons/flashbang-1.wav") && !equali(sample,"weapons/flashbang-2.wav"))
        return 
FMRES_IGNORED
    
    
// light effect
    
flashbang_explode(entity)
    
    return 
FMRES_IGNORED
}

public 
flashbang_explode(greindex)
{
    if(!
pev_valid(greindex)) 
        return
    
    
// get origin of explosion
    
new Float:origin[3]
    
pev(greindexpev_originorigin)
    
    
// get color
    
new Colores[12], rgb[3][4], RedGreenBlue
    get_pcvar_string
(FLlightcolorColorescharsmax(Colores))
    
parse(Coloresrgb[0], 3rgb[1], 3rgb[2], 3)
    
Red clamp(str_to_num(rgb[0]), 0255)
    
Green clamp(str_to_num(rgb[1]), 0255)
    
Blue clamp(str_to_num(rgb[2]), 0255)
    
    
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
    
write_byte(TE_DLIGHT// 27
    
write_coord(floatround(origin[0])) // x
    
write_coord(floatround(origin[1])) // y
    
write_coord(floatround(origin[2])) // z
    
write_byte(get_pcvar_num(FLradius)) // radius
    
write_byte(Red// Red
    
write_byte(Green// Green
    
write_byte(Blue// Blue
    
write_byte(8// life
    
write_byte(60// decay rate
    
message_end()
}

UTIL_FixedUnsigned16 ( const Float:Value, const Scale ) {
    return 
clampfloatroundValue Scale ), 00xFFFF );

Umarım sadece sallanmayı kapatmışımdır. Gülmekten Ölüyorum



#3
get_user_msgid("ScreenShake") fonksiyonundaki tanımlanan değişkeni kaldırdım ve yönlendirilen publici temizledim. 
PHP Kod:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

new const Version[] = "1.0.1"

new MsgScreenFade;
new 
FLenableFLcolorFLradiusFLlightcolorFLsound

new const Sound[] = "sound/ultrasound.mp3"

public plugin_precache() {
    
FLsound register_cvar("amx_rfl_sound""1")
    
    if(
get_pcvar_num(FLsound))
        
precache_generic(Sound)
}

public 
plugin_init()
{
    
register_plugin("Realistic FlashBang"Version"GlaDiuS")
    
    
FLenable register_cvar("amx_rfl_enable""1")
    
FLcolor register_cvar("amx_rfl_color""128 128 128")
    
FLradius register_cvar("amx_rfl_radius","50")
    
FLlightcolor register_cvar("amx_rfl_lightcolor","255 255 255")
    
    
register_event("ScreenFade","FlashEvent","b","4=255","5=255","6=255","7>199")
    
register_forward(FM_EmitSound,"fw_emitsound")
    
    
MsgScreenFade get_user_msgid("ScreenFade")
}

public 
FlashEvent(id)
{
    
    
if(!get_pcvar_num(FLenable)) 
        return
    
    
// get color
    
new Colores[12], rgb[3][4], RedGreenBlue
    get_pcvar_string
(FLcolorColorescharsmax(Colores))
    
parse(Coloresrgb[0], 3rgb[1], 3rgb[2], 3)
    
Red clamp(str_to_num(rgb[0]), 0255)
    
Green clamp(str_to_num(rgb[1]), 0255)
    
Blue clamp(str_to_num(rgb[2]), 0255)
    
    new 
DurationHoldTimeFadeAlpha
    Duration 
read_data(1)
    
HoldTime read_data(2)
    
Fade read_data(3)
    
Alpha read_data(7)
    
    
message_begin(MSG_ONEMsgScreenFade, {0,0,0}, id)
    
write_short(Duration)    // Duration
    
write_short(HoldTime)    // Hold time
    
write_short(Fade)    // Fade type
    
write_byte(Red)        // Red
    
write_byte(Green)        // Green
    
write_byte(Blue)        // Blue
    
write_byte(Alpha)    // Alpha
    
message_end()
    
    
//set_pev(id, pev_punchangle, Float:{125.0, 125.0, 125.0})
    
    
if(get_pcvar_num(FLsound)) {
        
client_cmd(id"mp3 play %s"Sound)
        
set_task(8.0"stoppedsound"id)
    }
}

public 
stoppedsound(id)
    
client_cmd(id"mp3 stop %s"Sound)

public 
fw_emitsound(entity,channel,const sample[],Float:volume,Float:attenuation,fFlags,pitch)
{
    if(!
get_pcvar_num(FLenable))
        return 
FMRES_IGNORED
    
    
// not a flashbang exploding
    
if(!equali(sample,"weapons/flashbang-1.wav") && !equali(sample,"weapons/flashbang-2.wav"))
        return 
FMRES_IGNORED
    
    
// light effect
    
flashbang_explode(entity)
    
    return 
FMRES_IGNORED
}

public 
flashbang_explode(greindex)
{
    if(!
pev_valid(greindex)) 
        return
    
    
// get origin of explosion
    
new Float:origin[3]
    
pev(greindexpev_originorigin)
    
    
// get color
    
new Colores[12], rgb[3][4], RedGreenBlue
    get_pcvar_string
(FLlightcolorColorescharsmax(Colores))
    
parse(Coloresrgb[0], 3rgb[1], 3rgb[2], 3)
    
Red clamp(str_to_num(rgb[0]), 0255)
    
Green clamp(str_to_num(rgb[1]), 0255)
    
Blue clamp(str_to_num(rgb[2]), 0255)
    
    
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
    
write_byte(TE_DLIGHT// 27
    
write_coord(floatround(origin[0])) // x
    
write_coord(floatround(origin[1])) // y
    
write_coord(floatround(origin[2])) // z
    
write_byte(get_pcvar_num(FLradius)) // radius
    
write_byte(Red// Red
    
write_byte(Green// Green
    
write_byte(Blue// Blue
    
write_byte(8// life
    
write_byte(60// decay rate
    
message_end()
}

UTIL_FixedUnsigned16 ( const Float:Value, const Scale ) {
    return 
clampfloatroundValue Scale ), 00xFFFF );




Pouex(Görkem Bacısısikişenoğlu)'in anasını götünden sikeyim.
Emirhan SkürtSkürt seninde ananı sikicem sıradasın.
Dediğim gibi ferudun ve berke lafım yok.
forum.csduragi.com
#4
Son Düzenleme: 28-06-2019, Saat: 18:09, Düzenleyen: ` White*.
hemen deniyorum.

elinde çınlama sesi olan var mı ?


DeѕтαɴTR ♛ [ Surf - DeathMatch ] Gaming [ #HepBeraber? ]
#5
Konu çözüldü @Aconyonn


DeѕтαɴTR ♛ [ Surf - DeathMatch ] Gaming [ #HepBeraber? ]
#6
Konunuz Çözülmüş İsteklere Taşınmıştır.


Pouex(Görkem Bacısısikişenoğlu)'in anasını götünden sikeyim.
Emirhan SkürtSkürt seninde ananı sikicem sıradasın.
Dediğim gibi ferudun ve berke lafım yok.
forum.csduragi.com


Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Eklenti Rica vagnessi 9 496 12-12-2019, Saat: 06:59
Son Yorum: By.KinG
Eklenti Hata Düzeltme Talebi MertS. 2 375 10-12-2019, Saat: 19:29
Son Yorum: By.KinG
Eklenti istek cebo00 5 464 10-12-2019, Saat: 19:29
Son Yorum: By.KinG
Eklenti Hatali Yiğidolar 9 415 03-12-2019, Saat: 13:06
Son Yorum: By.KinG
Eklenti hataları realgaming 11 548 30-11-2019, Saat: 12:36
Son Yorum: By.KinG

Task