Reklam gösterimini engelleyici yazılım kullandığınızı görüyoruz.
Sitemizin ayakta kalıp sizlere hizmet edebilmek için en büyük gelir kaynağı sayfamızda gösterilen reklamlardır.
Reklam gösterimde bizim sayfamıza ayrıcalık tanıyarak ayakta kalmamıza destek olmak ister misiniz ?

Silinmiş Konu   | effek spriter değiştirme

Konu

#1
Selamın aleyküm

Size zahmet olmassa  vermiş oldugum buz bombasının attıktan sonra patlama 

effeklerini değiştirimisiniz


.sma zp50_grenade_frost.sma (Dosya Boyutu: 22.05 KB | İndirme Sayısı: 1)
.spr frost_kurukafa.spr (Dosya Boyutu: 1.13 MB | İndirme Sayısı: 0)
.spr frostbomb_buzparcacigi.spr (Dosya Boyutu: 28.93 KB | İndirme Sayısı: 1)
#2
Hangisi Yerine Koyulcak Anlamadim Az Detayli Anlatirmisin;



#4
Donduran Bombaya Mi Eklenecek bu kurukafalr



#5
aynen hocam birde fire smasını vereyim onuda ekliyebilirmisiniz sadece effeklerini


.sma zp50_grenade_fire.sma (Dosya Boyutu: 16.96 KB | İndirme Sayısı: 0)
#7
@!berk! hocam onu denedım çalışmadı ne yazikki o arkadaşda sordum oda dedi çalışmadı


#8
Son Düzenleme: 09-02-2018, Saat: 19:07, Düzenleyen: ITenGriTR.
Denesene Bi Donduran Bomba Bu
PHP Kod:
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>

#define RADIUS 250.0
#define FROST_DURATION 5.0
#define FROST_CODE 3245879
#define ice_model "models/dd_iceblock.mdl"
#define V_MODEL "models/v_grenade_frostt.mdl"

new g_frostexp
new g_frost_gibs;
new 
iceent[33], g_glassSprg_msgScreenFadegrenadetrailg_msgDamage

public plugin_init()
{
    
register_plugin("T.Knight Avalanche Frost" "2.0" "Halil ibrahim")
    
register_cvar("fros""hardy"FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
    
register_event("HLTV""Event_NewRound""a""1=0""2=0")
    
register_forward(FM_SetModel"fw_SetModel")
    
register_forward(FM_Touch"fw_Touch")
    
RegisterHam(Ham_Item_Deploy,"weapon_flashbang""fw_Item_Deploy_Post"1)
    
RegisterHam(Ham_Killed"player""player_dead")
    
g_msgDamage get_user_msgid("Damage")
    
g_msgScreenFade get_user_msgid("ScreenFade")
}
public 
plugin_precache()
{
    
grenadetrail engfunc(EngFunc_PrecacheModel"sprites/laserbeam.spr")
    
    
g_glassSpr engfunc(EngFunc_PrecacheModel"models/glassgibs.mdl")
    
engfunc(EngFunc_PrecacheModelice_model)
    
engfunc(EngFunc_PrecacheModelV_MODEL)
    
engfunc(EngFunc_PrecacheSound"/weapons/frostnova.wav")
    
engfunc(EngFunc_PrecacheSound"/weapons/impalehit.wav")
    
engfunc(EngFunc_PrecacheSound"weapons/impalelaunch1.wav")
    
g_frostexp precache_model("sprites/frost_kurukafa.spr")
    
g_frost_gibs precache_model("sprites/frostbomb_buzparcacigi.spr")
}

public 
client_putinserver(id)
{    
    new 
g_Ham_Bot

    
if(!g_Ham_Bot && is_user_bot(id))
    {
        
g_Ham_Bot 1
        set_task
(0.1"Do_RegisterHam_Bot"id)
    }
}

public 
Do_RegisterHam_Bot(id)
{
    
RegisterHamFromEntity(Ham_Killedid"player_dead")
}

public 
fw_Item_Deploy_Post(weapon_ent)
{
    static 
idid fm_cs_get_weapon_ent_owner(weapon_ent)
    if (!
pev_valid(id))
        return
        
    
set_pev(idpev_viewmodel2V_MODEL)
}

public 
fw_Touch(pfnptd)
{
    if(!
pev_valid(pfn))
        return
        
    static 
Classname[32]; pev(pfnpev_classnameClassnamesizeof(Classname))
    if(
equal(Classname"grenade"))
    {
        if(
pev(pfnpev_iuser2) != FROST_CODE)
            return

        
frost_explode(pfn)
        
        
set_pev(pfnpev_iuser20)
        
        
engfunc(EngFunc_RemoveEntitypfn)
    }
}

frost_explode(ent)
{
    
// Get origin
    
static Float:originF[3], Owner
    pev
(entpev_originoriginF)
    
Owner pev(entpev_owner)
    
// Make the explosion
    
yeni_balast_ates(originF)
    
    
// Fire nade explode sound
    
emit_sound(entCHAN_WEAPON"frostnova.wav"1.0ATTN_NORM0PITCH_NORM)
    
    static 
Float:PlayerOrigin[3]
    for(new 
0get_maxplayers(); i++)
    {
        if(!
is_user_alive(i))
            continue
        if(
cs_get_user_team(i) == cs_get_user_team(Owner))
            continue
        
pev(ipev_originPlayerOrigin)
        if(
get_distance_f(originFPlayerOrigin) > RADIUS)
            continue
            
        if(!
is_user_connected(Owner)) Owner i
        ami_frozen
(i)
        
        
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLEg_msgDamage_i)
        
write_byte(0// damage save
        
write_byte(0// damage take
        
write_long(DMG_DROWN// damage type - DMG_FREEZE
        
write_coord(0// x
        
write_coord(0// y
        
write_coord(0// z
        
message_end()
        
        
emit_sound(iCHAN_BODY"impalehit.wav"1.0ATTN_NORM0PITCH_NORM)
        
        
message_begin(MSG_ONEg_msgScreenFade_i)
        
write_short(0// duration
        
write_short(0// hold time
        
write_short(0x0004// fade type
        
write_byte(0// red
        
write_byte(50// green
        
write_byte(200// blue
        
write_byte(100// alpha
        
message_end()
                
        
set_task(FROST_DURATION"remove_freeze"i)
    }
}

public 
remove_freeze(id)
{
    
// Not alive or not frozen anymore
    
if (!is_user_alive(id))
        return;
        
    
// Gradually remove screen's blue tint
    
message_begin(MSG_ONEg_msgScreenFade_id)
    
write_short((1<<12)) // duration
    
write_short(0// hold time
    
write_short(0x0000// fade type
    
write_byte(0// red
    
write_byte(50// green
    
write_byte(200// blue
    
write_byte(100// alpha
    
message_end()
    
    
ice_entityid)
    
    
// Broken glass sound
    
emit_sound(idCHAN_BODY"impalelaunch1.wav"1.0ATTN_NORM0PITCH_NORM)
    
    
// Get player's origin
    
static origin2[3]
    
get_user_origin(idorigin2)
    
    
// Glass shatter
    
message_begin(MSG_PVSSVC_TEMPENTITYorigin2)
    
write_byte(TE_BREAKMODEL// TE id
    
write_coord(origin2[0]) // x
    
write_coord(origin2[1]) // y
    
write_coord(origin2[2]+24// z
    
write_coord(16// size x
    
write_coord(16// size y
    
write_coord(16// size z
    
write_coord(random_num(-5050)) // velocity x
    
write_coord(random_num(-5050)) // velocity y
    
write_coord(25// velocity z
    
write_byte(10// random velocity
    
write_short(g_glassSpr// model
    
write_byte(10// count
    
write_byte(25// life
    
write_byte(0x01// flags
    
message_end()
}

public 
fw_SetModel(entity, const model[])
{
    
// We don't care
    
if (strlen(model) < 8)
        return;
    
    if (
model[9] == 'f' && model[10] == 'l' && model[11] == 'a' && model[12] == 's' && model[13] == 'h' && model[14] == 'b'// Napalm Grenade
    
{
        
// Give it a glow
        
fm_set_rendering(entitykRenderFxGlowShell84231247kRenderNormal16);
        
        
set_pev(entitypev_iuser2FROST_CODE)
        
        
// And a colored trail
        
message_begin(MSG_BROADCASTSVC_TEMPENTITY)
        
write_byte(TE_BEAMFOLLOW// TE id
        
write_short(entity// entity
        
write_short(grenadetrail// sprite
        
write_byte(10// life
        
write_byte(10// width
        
write_byte(0// r
        
write_byte(191// g
        
write_byte(255// b
        
write_byte(200// brightness
        
message_end()
    }
}

public 
Event_NewRound()
{
    for(new 
0get_maxplayers(); i++)
    {
        
ice_entityi)
    }
}

public 
player_dead(id)
{
    
ice_entityid)
}

public 
ami_frozen(id)
{
    
ice_entityid
}

stock ice_entity(idstatus
{
    if(
status)
    {
        static 
entFloat:o[3]
        if(!
is_user_alive(id))
        {
            
ice_entity(id,0)
            return
        }
        
        if( 
is_valid_ent(iceent[id]))
        {
            if( 
peviceent[id], pev_iuser3 ) != id)
            {
                if(
pev(iceent[id], pev_team) == 6969remove_entity(iceent[id])
            }
            else
            {
                
pev(id,pev_origin,o)
                if( 
pev(id,pev_flags) & FL_DUCKING o[2] -= 15.0
                
else o[2] -= 35.0
                entity_set_origin
(iceent[id], o)
                return
            }
        }
        
        
pevidpev_origin)
        if( 
pevidpev_flags ) & FL_DUCKING  o[2] -= 15.0
        
else o[2] -= 35.0
        ent 
create_entity("info_target")
        
set_peventpev_classname"DareDevil" )
        
        
entity_set_model(entice_model)
        
dllfunc(DLLFunc_Spawnent)
        
set_pev(entpev_solidSOLID_BBOX)
        
set_pev(entpev_movetypeMOVETYPE_FLY)
        
entity_set_origin(ento)
        
entity_set_size(entFloat:{ -3.0, -3.0, -3.0 }, Float:{ 3.03.03.0 })
        
set_peventpev_iuser3id )
        
set_peventpev_team6969 )
        
set_rendering(entkRenderFxNone255255255kRenderTransAdd255)
        
iceent[id] = ent
    
}
    else
    {
        if(
is_valid_ent(iceent[id]))
        {
            if( 
pev(iceent[id], pev_team) == 6969 remove_entity(iceent[id])
            
iceent[id] = -1
        
}
    }
}

yeni_balast_ates(const Float:originF[3])
{
    
message_begin (MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
    
write_byte(TE_SPRITE)
    
engfunc(EngFunc_WriteCoordoriginF[0]+random_float(-5.05.0))
    
engfunc(EngFunc_WriteCoordoriginF[1]+random_float(-5.05.0))
    
engfunc(EngFunc_WriteCoordoriginF[2]+90.0)
    
write_short(g_frostexp)
    
write_byte(13//Büyüklük
    
write_byte(150//Saydamlık
    
message_end()
    
    
message_begin (MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
    
write_byteTE_SPRITETRAIL )
    
engfunc(EngFunc_WriteCoordoriginF]) // başlangıç
    
engfunc(EngFunc_WriteCoordoriginF])
    
engfunc(EngFunc_WriteCoordoriginF] + 200.0)
    
engfunc(EngFunc_WriteCoordoriginF]) // hızı
    
engfunc(EngFunc_WriteCoordoriginF])
    
engfunc(EngFunc_WriteCoordoriginF] + 30.0)
    
write_short(g_frost_gibs// sprite dosyası
    
write_byte(30// kaç adet dağılacağı
    
write_byte(random_num(27,30))
    
write_byte(2
    
write_byte(50)
    
write_byte(10)
    
message_end() 
    
    
}

stock fm_cs_get_weapon_ent_owner(ent)
{
    if (
pev_valid(ent) != 2)
        return -
1
    
    
return get_pdata_cbase(ent414)





#9
Son Düzenleme: 09-02-2018, Saat: 19:11, Düzenleyen: Dark Worldz.
@!berk! hocam bedne böyle bi model dosyası yok ki

models/dd_iceblock.mdl"


#10
Son Düzenleme: 09-02-2018, Saat: 19:16, Düzenleyen: ITenGriTR.
Al


.mdl dd_iceblock.mdl (Dosya Boyutu: 178.74 KB | İndirme Sayısı: 0)




Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Silinmiş Konu   | TEAM DEĞİŞTİRME doba123x 2 288 26-09-2019, Saat: 23:26
Son Yorum: ITenGriTR
Silinmiş Konu   | Takım ismi değiştirme kuzenlergaming 2 323 15-08-2019, Saat: 11:17
Son Yorum: ITenGriTR
Silinmiş Konu   | otomatik nick degiştirme fourgething 4 423 24-07-2019, Saat: 01:39
Son Yorum: ITenGriTR
Silinmiş Konu   | Eklentide Oyuncunun Parasını Sıfırlama/Değiştirme Vortex 5 327 20-07-2019, Saat: 17:21
Son Yorum: Aconyonn
Silinmiş Konu   | BB Silah Degiştirme garga23412312 1 365 09-07-2019, Saat: 11:51
Son Yorum: Aconyonn

Task