Reklam gösterimini engelleyici yazılım kullandığınızı görüyoruz.
Sitemizin ayakta kalıp sizlere hizmet edebilmek için en büyük gelir kaynağı sayfamızda gösterilen reklamlardır.
Reklam gösterimde bizim sayfamıza ayrıcalık tanıyarak ayakta kalmamıza destek olmak ister misiniz ?

destek sistemi yeni tasarım ve özellikler

Konu

#1
Merhaba,

Destek sistemimizde tasarım ve özellik güncellemesi yapıyoruz bunun için ek istediğiniz özellikler vb. varsa bunlarıda göz önünde bulundurmak isteriz.

temanın üst kısmı henüz tamamlanmadı öncelikle logo ve yönetici durumu ayrıca ayarlanacak tekrardan.

[Resim: d8ad8destek_giris.png]

[Resim: c3df5destek_sunucubilgi1.png]

[Resim: 0712cdestek_sunucular.png]

[Resim: 44734destek_ticket1.png]
[Resim: e2d3adestek_ticket2.png]


Cevapla
#2
mesela alt panel sıfrelerını bız kendımız degıstırebılelım


Cevapla
#3
Sunucu Son Ödeme Tarihini Görmemiz Güzel Olmuş


Cevapla
#4
(18-01-2019, Saat: 16:27)Tekken Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sunucu Son Ödeme Tarihini Görmemiz Güzel Olmuş
normalde zaten gozukuyor tıcketta


Cevapla
#5
[Resim: f927aheader.png]

İşaretlediğim kısımdaki ikonlar oturmamış .




  • E-Posta güncelle seçeneği aktif olmalı mail adresleri değişebiliyor ve güncellenmesi gerekebiliyor.
  • Uyarıcı birşey olmak zorunda örn: mesajına cevap gelince sms , mail vb. mantıklar kullanılabilir.
  • Buradaki resimde olan eklenti ticketlerie gizle seçeneği ve diğer seçenek en alta taşınıp bir butona basınca açılabilir üstte durmasına ne gerek var?
  • Hazır cevaplar eklenebilir eminim sabit bir soru kalıbı vardır örn: eklenti nasıl yüklerim , eklentilerimizi nasıl silebilirim , nasıl arkadaşımı tickete eklerim gibi buna benzer sorular vardır bunları bir kısma " Yardım bulutu " başlığı altında koyabilirsiniz .
  • Alt panel sistemi gibi alt ticket hesabıda olursa tadından yenmez .
  • Mesaj yazma kısmına araçlar gibi birşey eklenebilir.
  • Destek sisteminde olucak bir bölmede profili gizli değilse müşterinin bir sayfada tüm serverler listenelip bunların özel bilgileri gösterilebilir özelden kastım iletişim için mail , telefon ve bu bilgiler müşterinin profilinden ayarlanabilmesi.
  • Bakiye transfer seçeneğide olabilir.
Burda belirttiğim fikirler sadece kendimin fark ettiği eksikler hatalı veyatta yanlış bir mantık yürütmüşde olabilirim.



Cevapla
#6
Mawilarq'a katılıyorum. Fakat "Destek Sistemini" böyle de iyi buluyorum.


Tekrar Görüşmemek Üzere.
Cevapla
#7
Son Düzenleme: 18-01-2019, Saat: 17:54, Düzenleyen: subardagi.
Bana göre ikisinide kullanırım.
bu daha çocuksu olmuş diğeri daha ciddiydi.

Elinize sağlık yinede.

Sizin yerinizde ben olsaydım sistem dururdu değiştirmezdim ama yeni özellikleri tickete aktarırdım.


Cevapla
#8
tasarım deişmesi gerekiyordu artık bekledigim güncelleme.


today is the first day of the rest of your life
Cevapla
#9
bootstrap lamı yaptınız , merak ettim?


Cevapla
#10
Cidden güzel bir tasarım çalışması.


Cevapla


Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Yeni AÇıldık Adminlik Ücretsiz Destek yunushan112 0 603 21-06-2020, Saat: 15:17
Son Yorum: yunushan112
YARDIM LAZIM YENİ SW bynevosis 3 800 10-12-2019, Saat: 17:52
Son Yorum: Hüseyin Orkun
Yeni Server :) `CoReCTioN* 22 1,165 16-09-2019, Saat: 23:38
Son Yorum: `CoReCTioN*
CS:GO Yeni server alımlarında çifte kampanya! MawiLarq 12 1,523 06-09-2019, Saat: 14:59
Son Yorum: Smash
TSArvar.COM Yeni gametracker sistemi ! MawiLarq 2 758 27-07-2019, Saat: 18:11
Son Yorum: Aconyonn

Task