Reklam gösterimini engelleyici yazılım kullandığınızı görüyoruz.
Sitemizin ayakta kalıp sizlere hizmet edebilmek için en büyük gelir kaynağı sayfamızda gösterilen reklamlardır.
Reklam gösterimde bizim sayfamıza ayrıcalık tanıyarak ayakta kalmamıza destek olmak ister misiniz ?

Yazılı Ders   | Cstrike Modülü Fonksiyonları

Konu

#1
Son Düzenleme: 15-10-2017, Saat: 22:51, Düzenleyen: emirakpinar.
Merhaba arkadaşlar. Bu konuda Cstrike modülüne ait tüm fonksiyonları bulabilir, ne işe yaradıklarını ve nasıl kullanıldıklarını öğrenebilirsiniz. / Bu Ders Alıntıdır CSP /

[b]cs_get_user_deathsindex )


Açıklama: Değeri, oyuncunun ölüm sayısına döner.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).

cs_set_user_deathsindexnewdeaths )

Açıklama: Oyuncunun ölüm sayısını ayarlar.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).
2. Parametre = newdeaths = Yeni ölüm sayısı.

cs_get_hostage_follindex )

Açıklama: Değeri, rehinenin takip ettiği oyuncunun/objenin indexine döner. Eğer kimseyi takip etmiyorsa değer 0 olur.

1. Parametre = index = Rehinenin, varlıksal indexi.

cs_set_hostage_follindexfollowedindex = 0 )

Açıklama: Rehinenin takip edeceği oyuncuyu/objeyi ayarlar. 

1. Parametre = index = Rehinenin, varlıksal indexi.
2. Parametre = followedindex = Takip edilecek oyuncunun/objenin indexi. Durması için 0 yazılır.

cs_get_hostage_idindex )

Açıklama: Degeri, rehinenin kimliksel indexine döner.

1. Parametre = index = Rehinenin, varlıksal indexi.

cs_get_user_bpammoindexweapon )

Açıklama: Değeri, oyuncunun envanterindeki belirli silahın mermi sayısına döner.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).
2. Parametre = weapon = Silahın indexi (CSW_* önekli silah indexleri)

cs_set_user_bpammoindexweaponamount )

Açıklama: Oyuncunun envanterindeki belirli silahın mermi sayısını ayarlar.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).
2. Parametre = weapon = Silahın indexi (CSW_* önekli silah indexleri)
3. Parametre = amount = Yeni mermi miktarı.

cs_get_user_defuseindex )

Açıklama: Eğer oyuncu defuse kitine sahipse değeri 1, sahip değilse değeri 0 olur.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).

cs_set_user_defuseindexdefusekit = 1= 0= 160= 0icon[] = "defuser"flash = 0 )

Açıklama: Oyuncuya defuse kit verir veya kaldırır.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).
2. Parametre = defusekit = 1 ise verir, 0 ise kaldırır.
3. Parametre = r = Defusekit ikonunun rengini ayarlar. Renk ayarı: Kırmızı Miktarı
4. Parametre = g = Renk ayarı: Yeşil Miktarı
5. Parametre = b = Renk ayarı: Mavi Miktarı
Standart olarak ikon yeşil renktedir. Sırasıyla r,g,b ayarı => (0,160,0)
6. Parametre = icon[] = Defusekit ikonu dosyasının ismi. Standarttır. "defuser"
7. Parametre = flash = 1 ise ikon kırmızı yanıp söner, 0 ise ayarlanan renkte kalır.
7.Parametreyi anlamayanlar için örnek olarak: Bomba bölgesine gelindiğinde c4 ikonu kırmızı yanıp söner. Yani flash yapar.

cs_get_user_buyzoneindex )

Açıklama: Oyuncu buy bölgesinde ise 1, değilse 0 olur.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).

cs_get_user_hasprimindex )

Açıklama: Oyuncunun birincil bir silahı varsa 1, yoksa 0 olur. Eğer kalkanı varsa yine 1 olur.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).

cs_get_user_modelindexmodel[]len )

Açıklama: Oyuncunun modelini öğrenir.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).
2. Parametre = model[] = Modelin isminin kaydedileceği dizi değişkeni.
3. Parametre = len = Değişkenin maksimum boyutu.

cs_set_user_modelindex, const model[] )

Açıklama: Oyuncunun modelini değiştirir.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).
2. Parametre = model[] = Modelin ismi

cs_reset_user_modelindex )

Açıklama: Oyuncunun modelini seçtiği standart modele sıfırlar.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).

cs_get_user_moneyindex )

Açıklama: Değeri, oyuncunun parasına döner.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).

cs_set_user_moneyindexmoneyflash = 1 )

Açıklama: Oyuncunun parasını değiştirir.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).
2. Parametre = money = Yeni para miktarı.
3. Parametre = flash = 1: Parası azalıyorsa azaltılan miktar kırmızı renkle, artıyorsa artan miktar yeşil renkle belirtilir. 0: Para değişimi belirtilmez.

cs_get_user_nvgindex )

Açıklama: Oyuncu gece görüş gözlüğüne sahipse 1, değilse 0 olur.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).

cs_set_user_nvgindexnvgoggles = 1 )

Açıklama: Oyuncunuya gece görüş gözlüğü verir veya oyuncudan gece görüş gözlüğünü kaldırır.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).
2. Parametre = nvgoggles = 1: Gece görüş gözlüğü ver, 0: kaldır.

cs_get_user_plantindex )

Açıklama: Oyuncunun bomba kurabilme becerisi varsa 1, yoksa 0 olur.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).

cs_set_user_plantindexplant = 1showbombicon = 1 )

Açıklama: Oyuncunun bomba kurabilme veya kuramama becerisini ayarlar.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).
2. Parametre = plant = 1: Bomba kurabilir, 0: Kuramaz
3. Parametre = showbombicon = 1: Bomba ikonu gösterilir, 0: Gösterilmez

cs_set_user_teamindexCsTeams:teamCsInternalModel:model = CS_DONTCHANGE )

Açıklama: Oyuncunun takımını ayarlar.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).
2. Parametre = team = Takım indexi (CS_TEAM_*)
3. Parametre = model = Takım modeli indexi

Takım Indexleri:

CS_TEAM_UNASSIGNED = 0
CS_TEAM_T = 1
CS_TEAM_CT = 2
CS_TEAM_SPECTATOR = 3

Takım Modeli Indexleri:

CS_DONTCHANGE = 0 (Modele dokunmadan takımı değiştirir)
CS_CT_URBAN = 1
CS_T_TERROR = 2
CS_T_LEET = 3
CS_T_ARCTIC = 4
CS_CT_GSG9 = 5
CS_CT_GIGN = 6
CS_CT_SAS = 7
CS_T_GUERILLA = 8
CS_CT_VIP = 9
CZ_T_MILITIA = 10
CZ_CT_SPETSNAZ = 11

cs_get_user_teamindexCsInternalModel:model )

Açıklama: Oyuncunun takımını öğrenir.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).
2. Parametre = model = Takım modelinin indexinin kaydedileceği değişken.

cs_get_user_vipindex )

Açıklama: Oyuncu VIP ise 1, değilse 0 olur.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).

cs_set_user_vipindexvip = 1model = 1scoreboard = 1 )

Açıklama: Oyuncunun takımını öğrenir.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).
2. Parametre = vip = 1: VIP yapar, 0: VIP'liği kaldırır.
3. Parametre = model = 1: VIP modeli verir, 0: VIP modeli vermez.
4. Parametre = scoreboard = 1: Skor tablosunda VIP yazar, 0: yazmaz.

cs_get_user_tkedindex )

Açıklama: Oyuncu takım arkadaşını öldürmüşse 1, öldürmemişse 0 olur.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).

cs_set_user_tkedindextk = 1subtract = 1 )

Açıklama: Oyuncunun takımını öğrenir.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).
2. Parametre = tk = 1: Oyuncu team-kill yapmış sayılır, 0: sayılmaz.
3. Parametre = subtract = Girilen değer kadar, ceza olarak oyuncunun fragını azaltır. ( Negatif değer girilirse artırır)

cs_get_user_drivingindex )

Açıklama: 
Oyuncu bir araç kullanmıyorsa: 0
Oyuncu bir araç kullanıyor fakat duruyorsa: 1
Oyuncu bir araç kullanıyor ve ilerliyorsa: 2,3,4 (Hıza bağlı olarak değişir)
Oyuncu bir araç kullanıyor ve geri gidiyorsa: 5

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).

cs_get_user_shieldindex )

Açıklama: Oyuncunun kalkanı varsa 1, yoksa 0 olur.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).

cs_get_user_stationaryindex )

Açıklama: Oyuncu haritadaki sabit bir silahı kullanıyorsa 1, kullanmıyorsa 0 olur.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).

cs_get_user_armorindex&CsArmorType:armortype )

Açıklama: Değeri, oyuncunun zırh miktarına döner.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).
2. Parametre = armortype = Armor tipi indexi

Armor Tipi Indexleri:

CS_ARMOR_NONE = 0 // Zırh yok
CS_ARMOR_KEVLAR = 1 // Vücut zırhı
CS_ARMOR_VESTHELM = 2 // Vücut + Kafa Zırhı

cs_set_user_armorindexarmorvalueCsArmorType:armortype )

Açıklama: Oyuncunun zırh miktarını ayarlar.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).
2. Parametre = armorvalue = Yeni zırh değeri.
3. Parametre = armortype = Armor tipi indexi.

cs_get_weapon_burstindex )

Açıklama: Oyuncunun elindeki silah burst modda ise 1, değilse 0 olur.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).

cs_set_weapon_burstindexburstmode = 1 )

Açıklama: Oyuncunun elindeki silahın burst modunu açıp-kapatır. Sadece Glock ve Famas'ta çalışır.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).
2. Parametre = burstmode = 1: burst aktif, 0:deaktif

cs_get_weapon_silenindex )

Açıklama: Oyuncunun elindeki silahın susturucusu takılı ise 1, değilse 0 olur.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).

cs_set_weapon_silenindexsilence = 1draw_animation = 1 )

Açıklama: Oyuncunun elindeki silahın susturucusunu takar veya çıkarır. Sadece USP ve M4A1'de çalışır.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).
2. Parametre = silence = 1: susturucu takılı, 0: değil
3. Parametre = draw_animation = 1: susturucu takılırken el modelinin animasyonu oynatılır, 0: animasyon olmadan takar.

cs_get_weapon_ammoindex )

Açıklama: Değeri, herhangi bir silahın cephane miktarına döner.

1. Parametre = index = Silahın varlıksal indexi.

cs_set_weapon_ammoindexnewammo )

Açıklama: Herhangi bir silahın cephane miktarını ayarlar.

1. Parametre = index = Silahın varlıksal indexi.
2. Parametre = newammo = Yeni cephane miktarı.

cs_get_weapon_idindex )

Açıklama: Değeri, belirtilen silahın tipik indexine döner. (CSW_*)

1. Parametre = index = Silahın varlıksal indexi.

cs_get_no_knives()

Açıklama: Değeri, bıçaksız mod açık ise 1, kapalı ise 0 olur.

cs_set_no_knivesnoknives = 1 )

Açıklama: Bıçaksız modu açar veya kapatır. Bıçaksız mod açık iken, oyuncular doğduklarında bıçak verilmez.

1. Parametre = noknives = 1: bıçaksız modu açar, 0: kapatır

cs_get_armoury_typeindex )

Açıklama: Belirtilen cephaneliğin hangi silah tipine ait olduğunu verir. (Silah tipi = CSW_*)

1. Parametre = index = Cephaneliğin varlıksal indexi.

cs_set_armoury_typeindextype )

Açıklama: Bir cephaneliğin hangi silah tipine ait olduğunu ayarlar.

1. Parametre = index = Cephaneliğin varlıksal indexi.
2. Parametre = type = Silah Tipi Indexi (CSW_*)

cs_get_user_mapzonesindex )

Açıklama: Oyuncunun, haritanın hangi bölgesinde olduğunu bitsel olarak verir. Eğer oyuncunun bomba kurma becerisi 0 ise ve oyuncu bomba bölgesinde ise bu değer 0 olur.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).

Haritadaki Bölgelerin Bitsel Karşılığı:

CS_MAPZONE_BUY // Buy noktası
CS_MAPZONE_BOMBTARGET // Bomba bölgesi
CS_MAPZONE_HOSTAGE_RESCUE // Rehine kurtarma bölgesi
CS_MAPZONE_ESCAPE // Kaçış Bölgesi
CS_MAPZONE_VIP_SAFETY // VIP kaçış noktası

cs_set_user_zoomindextypemode )

Açıklama: Oyuncunun elindeki silahın dürbününü açar veya kapatır.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32)
2. Parametre = type = Zoom Tipi
3. Parametre = mode = 1: Oyuncuya verilen dürbün, oyuncu tarafından kapatılabilir. 0: Oyuncuya verilen dürbünü, oyuncu kapatamaz.

Zoom Tipleri:

CS_RESET_ZOOM = 0 // Zoom ayarını sıfırlar.
CS_SET_NO_ZOOM // Zoomu kapalı tutar.
CS_SET_FIRST_ZOOM // Awp Stili - Birinci Seviye Dürbün
CS_SET_SECOND_ZOOM // Awp Stili - İkinci Seviye Dürbün
CS_SET_AUGSG552_ZOOM // Aug/Sg552 Tipi Zoom

Bu fonksiyon, oyuncunun elindeki silah farketmeksizin kullanılabilir. Yani bir tabancada dahi AWP dürbünü açabilirsiniz.

cs_get_user_zoomindex )

Açıklama: Oyuncunun zoomu açıksa, ne tip bir zoom olduğunu öğrenir. (Zoom tipleri yukarıdaki gibi olur)

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32)

cs_get_user_submodelindex )

Açıklama: Oyuncunun üstünde c4 veya defusekit modeli var ise 1, yok ise 0 olur.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32)

cs_set_user_submodelindexvalue )

Açıklama: 1: Oyuncunun takımına bağlı olarak, oyuncunun sırtına veya beline defusekit veya c4 modeli yerleştirir. 0: Var ise kaldırır.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32)
2. Parametre = value = 1: Altmodeli yerleştirir, 0: kaldırır.

cs_get_user_lastactivityindex )

Açıklama: Değeri, oyuncunun son aktivite zamanına döner.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32)

cs_set_user_lastactivityindexFloat:value )

Açıklama: Oyuncunun son aktivite zamanını ayarlar.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).
2. Parametre = value = Yeni zaman

cs_get_user_hostagekillsindex )

Açıklama: Değeri, oyuncunun öldürdüğü toplam rehine sayısına döner.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).

cs_set_user_hostagekillsindexvalue )

Açıklama: Oyuncunun öldürdüğü toplam rehine sayısını ayarlar.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).
2. Parametre = value = Yeni miktar.

cs_get_hostage_lastuseindex )

Açıklama: Değeri, rehinenin kullanıldığı son zamana döner.

1. Parametre = index = Rehinenin varlıksal indexi.

cs_set_hostage_lastuseindexFloat:value )

Açıklama: Rehinenin kullanıldığı son zamanı ayarlar.

1. Parametre = index = Rehinenin varlıksal indexi.
2. Parametre = value = Yeni zaman.

cs_get_c4_defusingc4index )

Açıklama: c4 etkisiz hale getiriliyorsa 1, getirilmiyorsa 0 olur.

1. Parametre = index = c4'ün varlıksal indexi.

cs_set_c4_defusingc4indexbool:defusing )

Açıklama: c4'ün etkisiz hale getirilmesini veya getirilmemesini ayarlar.

1. Parametre = index = c4'ün varlıksal indexi.
2. Parametre = defusing = true: etkisiz hale getiriliyor, false: etkisiz hale getirilmiyor.


Tüm Silah Indexleri, give_item Karşılıkları ve Şarjör Boyutları
[/b]


Index Adi         Numarasi     Cephane                              Silah                               Şarjör
CSW_P228           1          give_item(id,"ammo_357sig")       give_item(id, "weapon_p228")         ŞARJÖR BOYUTU/BP BOYUTU: 13/52
==================================================================================================================================
CSW_SCOUT          3          give_item(id,"ammo_762nato")      give_item(id, "weapon_scout")        ŞARJÖR BOYUTU/BP BOYUTU: 10/90
==================================================================================================================================
CSW_XM1014         5          give_item(id,"ammo_buckshot")     give_item(id, "weapon_xm1014")       ŞARJÖR BOYUTU/BP BOYUTU: 7/32
==================================================================================================================================
CSW_MAC10          7          give_item(id,"ammo_45acp")        give_item(id, "weapon_mac10")        ŞARJÖR BOYUTU/BP BOYUTU: 30/100
==================================================================================================================================
CSW_AUG            8          give_item(id,"ammo_556nato")      give_item(id, "weapon_aug")          ŞARJÖR BOYUTU/BP BOYUTU: 30/90
==================================================================================================================================
CSW_ELITE          10         give_item(id,"ammo_9mm")          give_item(id, "weapon_elite")        ŞARJÖR BOYUTU/BP BOYUTU: 30/120
==================================================================================================================================
CSW_FIVESEVEN      11         give_item(id,"ammo_57mm")         give_item(id, "weapon_fiveseven")    ŞARJÖR BOYUTU/BP BOYUTU: 20/100
==================================================================================================================================
CSW_UMP45          12         give_item(id,"ammo_45acp")        give_item(id, "weapon_ump45")        ŞARJÖR BOYUTU/BP BOYUTU: 25/100
==================================================================================================================================
CSW_SG550          13         give_item(id,"ammo_556nato")      give_item(id, "weapon_sg550")        ŞARJÖR BOYUTU/BP BOYUTU: 30/90
==================================================================================================================================
CSW_GALI           14         give_item(id,"ammo_556nato")      give_item(id, "weapon_gali")         ŞARJÖR BOYUTU/BP BOYUTU: 35/90
==================================================================================================================================
CSW_FAMAS          15         give_item(id,"ammo_556nato")      give_item(id, "weapon_famas")        ŞARJÖR BOYUTU/BP BOYUTU: 25/90
==================================================================================================================================
CSW_USP            16         give_item(id,"ammo_45acp")        give_item(id, "weapon_usp")          ŞARJÖR BOYUTU/BP BOYUTU: 12/100
==================================================================================================================================
CSW_GLOCK18        17         give_item(id,"ammo_9mm")          give_item(id, "weapon_glock18")      ŞARJÖR BO




Cevapla
#2
Bİlmeyen arkadaşlara guzel konu.


Cevapla
#3
aynen güzel konu.


Cevapla
#5
(01-01-2017, Saat: 11:57)MawiLarq Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Merhaba arkadaşlar. Bu konuda Cstrike modülüne ait tüm fonksiyonları bulabilir, ne işe yaradıklarını ve nasıl kullanıldıklarını öğrenebilirsiniz. / Bu Ders Alıntıdır CSP /

[Bu bir gizlenmiş içeriktir. Eğer doğru adımları uyguladıysanız aşağıdaki şifre size açılacaktır.]
Bu İçeriği Görüntüleyebilmek İçin Hesabınıza Giriş Yapmış Olmalısınız. Eğer Bir Hesabınız Yok İse Kayıt Olup İçeriği Görüntüleyebilirsiniz.



Cevapla
#9
lazım olabilir


- Naber müdür
Cevapla


Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Task