Reklam gösterimini engelleyici yazılım kullandığınızı görüyoruz.
Sitemizin ayakta kalıp sizlere hizmet edebilmek için en büyük gelir kaynağı sayfamızda gösterilen reklamlardır.
Reklam gösterimde bizim sayfamıza ayrıcalık tanıyarak ayakta kalmamıza destek olmak ister misiniz ?

CSGMOD Mermiler Duvarda Siyah İz Yapıyor İstemiyorum

Konu

#11
@ canavar086 benim attığım eklentiyi kullan.



#12
Son Düzenleme: 22-09-2019, Saat: 15:26, Düzenleyen: canavar086.
resimdeki hatayı verıyor senın attıgın eklenti


                                                              [b][i]'>BURAK SÖĞÜT<[/i][/b]
                                            #Kimseye Güvenmeyen Kimseye Güven Vermez#
#13
Bende bir hata yok.



#14
@ By.KinG in eklentisindeki hatanın düzeltilmiş hali;
PHP Kod:
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <cstrike>

new silahsesler[][][] = {
    {
CSW_AK47"CSGOSound/csgo_ak47-1.wav"3},
    {
CSW_AWP"CSGOSound/csgo_awp-1.wav"2},
    {
CSW_DEAGLE"CSGOSound/csgo_deagle-1.wav"1},
    {
CSW_M3"CSGOSound/csgo_m3-1.wav"2},
    {
CSW_MP5NAVY"CSGOSound/csgo_mp5-1.wav"4}
}

new const 
susturuculuusp[] = "CSGOSound/usp1.wav"
new const susturuculum4a1[] = "CSGOSound/m4a1-1.wav"
new const susturucusuzusp[] = "CSGOSound/usp_unsil-1.wav"
new const susturucusuzm4a1[] = "CSGOSound/m4a1_unsil-1.wav"
public plugin_precache(){
    for(new 
i;i<sizeof(silahsesler);i++){
        
precache_sound(silahsesler[i][1])    
    }
    
precache_sound(susturuculuusp)
    
precache_sound(susturuculum4a1)
    
precache_sound(susturucusuzusp)
    
precache_sound(susturucusuzm4a1)
    
}
public 
plugin_init(){
    
RegisterHam(Ham_TraceAttack"worldspawn""fw_TraceAttack")
    
RegisterHam(Ham_TraceAttack"player""fw_TraceAttack")
    
register_forward(FM_UpdateClientData"fw_UpdateClientData_Post"1)
    
register_forward(FM_PlaybackEvent"fw_PlaybackEvent")
}


public 
fw_UpdateClientData_Post(idsendweaponscd_handle)
{
    if(!
is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
        return 
FMRES_IGNORED
    
for(new i;i<sizeof(silahsesler);i++){
        if(
get_user_weapon(id) == silahsesler[i][0][0])    
            
set_cd(cd_handleCD_flNextAttackget_gametime() + 0.001)
    }
    if(
get_user_weapon(id) == CSW_USP)
        
set_cd(cd_handleCD_flNextAttackget_gametime() + 0.001)
    if(
get_user_weapon(id) == CSW_M4A1)
        
set_cd(cd_handleCD_flNextAttackget_gametime() + 0.001)
    return 
FMRES_HANDLED
}
public 
fw_PlaybackEvent(flagsinvokereventidFloat:delayFloat:origin[3], Float:angles[3], Float:fparam1Float:fparam2iParam1iParam2bParam1bParam2)
{
    if (!
is_user_connected(invoker))
        return 
FMRES_IGNORED
    
static weaponweapon fm_find_ent_by_owner(-1"weapon_m4a1"invoker)
    static 
weapon2weapon2 fm_find_ent_by_owner(-1"weapon_usp"invoker)
    
engfunc(EngFunc_PlaybackEventflags FEV_HOSTONLYinvokereventiddelayoriginanglesfparam1fparam2iParam1iParam2bParam1bParam2)
    for(new 
i;i<sizeof(silahsesler);i++){
        if(
get_user_weapon(invoker) == silahsesler[i][0][0]){    
            
UTIL_PlayWeaponAnimation(invokersilahsesler[i][2][0])
            
emit_sound(invokerCHAN_WEAPONsilahsesler[i][1], VOL_NORMATTN_NORM0PITCH_NORM)
        }
    }
    if(
get_user_weapon(invoker) == CSW_M4A1){
        if(
cs_get_weapon_silen(weapon)){
            
UTIL_PlayWeaponAnimation(invoker2)
            
emit_sound(invokerCHAN_WEAPONsusturuculum4a1VOL_NORMATTN_NORM0PITCH_NORM)            
            }else{
            
UTIL_PlayWeaponAnimation(invoker9)
            
emit_sound(invokerCHAN_WEAPONsusturucusuzm4a1VOL_NORMATTN_NORM0PITCH_NORM)            
        }
    }
    if(
get_user_weapon(invoker) == CSW_USP){
        if(
cs_get_weapon_silen(weapon2)){
            
UTIL_PlayWeaponAnimation(invoker2)
            
emit_sound(invokerCHAN_WEAPONsusturuculuuspVOL_NORMATTN_NORM0PITCH_NORM)            
            }else{
            
UTIL_PlayWeaponAnimation(invoker10)
            
emit_sound(invokerCHAN_WEAPONsusturucusuzuspVOL_NORMATTN_NORM0PITCH_NORM)            
        }
    }
    return 
FMRES_SUPERCEDE
}
stock UTIL_PlayWeaponAnimation(const Player, const Sequence)
{
    
set_pev(Playerpev_weaponanimSequence)
    
    
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLESVC_WEAPONANIM, .player Player)
    
write_byte(Sequence)
    
write_byte(pev(Playerpev_body))
    
message_end()
}

public 
fw_TraceAttack(VictimAttackerFloat:DamageFloat:Direction[3], PtrDamageBits)
{
    static 
Float:flEnd[3], Float:vecPlane[3]
    
get_tr2(PtrTR_vecEndPosflEnd)
    
get_tr2(PtrTR_vecPlaneNormalvecPlane)
    if(!
is_user_alive(Victim))
    {
        
//Make_BulletHole(Attacker, flEnd, Damage)
    
}
    return 
HAM_IGNORED
}
stock Make_BulletHole(idFloat:Origin[3], Float:Damage)
{
    static 
DecalDecal random_num(4145)
    static 
LoopTime;
    
    if(
Damage 100.0LoopTime 2
    
else LoopTime 1
    
    
for(new 0LoopTimei++)
    {
        
message_begin(MSG_BROADCASTSVC_TEMPENTITY)
        
write_byte(TE_WORLDDECAL)
        
engfunc(EngFunc_WriteCoordOrigin[0])
        
engfunc(EngFunc_WriteCoordOrigin[1])
        
engfunc(EngFunc_WriteCoordOrigin[2])
        
write_byte(Decal)
        
message_end()
        
        
message_begin(MSG_BROADCASTSVC_TEMPENTITY)
        
write_byte(TE_GUNSHOTDECAL)
        
engfunc(EngFunc_WriteCoordOrigin[0])
        
engfunc(EngFunc_WriteCoordOrigin[1])
        
engfunc(EngFunc_WriteCoordOrigin[2])
        
write_short(id)
        
write_byte(Decal)
        
message_end()
    }
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1055\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/ 



Boş ol , boş ol , boş ol.
#15
@ canavar086 Konu çözüldü mü ?



#16
Konunuz Çözülmüş İsteklere Taşınmıştır.


Boş ol , boş ol , boş ol.


Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Eklentilerin Server Çökme Yapıyor Yardımcı Olurmusunuz Celebii 11 669 17-11-2019, Saat: 19:13
Son Yorum: By.KinG

Task