@ canavar086 benim attığım eklentiyi kullan.
Temamızın yeni versiyonuna geçilmiştir.
Görüş & Önerileriniz için [email protected] adresine mail atabilirsiniz.
Reklam gösterimini engelleyici yazılım kullandığınızı görüyoruz.
Sitemizin ayakta kalıp sizlere hizmet edebilmek için en büyük gelir kaynağı sayfamızda gösterilen reklamlardır.
Reklam gösterimde bizim sayfamıza ayrıcalık tanıyarak ayakta kalmamıza destek olmak ister misiniz ?
Konu
Son Düzenleme: 22-09-2019, Saat: 15:26, Düzenleyen: canavar086.
resimdeki hatayı verıyor senın attıgın eklenti
[b][i]'>BURAK SÖĞÜT<[/i][/b]
#Kimseye Güvenmeyen Kimseye Güven Vermez#
#Kimseye Güvenmeyen Kimseye Güven Vermez#
Bende bir hata yok.
@ By.KinG in eklentisindeki hatanın düzeltilmiş hali;
PHP Kod:
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <cstrike>
new silahsesler[][][] = {
{CSW_AK47, "CSGOSound/csgo_ak47-1.wav", 3},
{CSW_AWP, "CSGOSound/csgo_awp-1.wav", 2},
{CSW_DEAGLE, "CSGOSound/csgo_deagle-1.wav", 1},
{CSW_M3, "CSGOSound/csgo_m3-1.wav", 2},
{CSW_MP5NAVY, "CSGOSound/csgo_mp5-1.wav", 4}
}
new const susturuculuusp[] = "CSGOSound/usp1.wav"
new const susturuculum4a1[] = "CSGOSound/m4a1-1.wav"
new const susturucusuzusp[] = "CSGOSound/usp_unsil-1.wav"
new const susturucusuzm4a1[] = "CSGOSound/m4a1_unsil-1.wav"
public plugin_precache(){
for(new i;i<sizeof(silahsesler);i++){
precache_sound(silahsesler[i][1])
}
precache_sound(susturuculuusp)
precache_sound(susturuculum4a1)
precache_sound(susturucusuzusp)
precache_sound(susturucusuzm4a1)
}
public plugin_init(){
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "worldspawn", "fw_TraceAttack")
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "fw_TraceAttack")
register_forward(FM_UpdateClientData, "fw_UpdateClientData_Post", 1)
register_forward(FM_PlaybackEvent, "fw_PlaybackEvent")
}
public fw_UpdateClientData_Post(id, sendweapons, cd_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return FMRES_IGNORED
for(new i;i<sizeof(silahsesler);i++){
if(get_user_weapon(id) == silahsesler[i][0][0])
set_cd(cd_handle, CD_flNextAttack, get_gametime() + 0.001)
}
if(get_user_weapon(id) == CSW_USP)
set_cd(cd_handle, CD_flNextAttack, get_gametime() + 0.001)
if(get_user_weapon(id) == CSW_M4A1)
set_cd(cd_handle, CD_flNextAttack, get_gametime() + 0.001)
return FMRES_HANDLED
}
public fw_PlaybackEvent(flags, invoker, eventid, Float:delay, Float:origin[3], Float:angles[3], Float:fparam1, Float:fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
{
if (!is_user_connected(invoker))
return FMRES_IGNORED
static weapon; weapon = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", invoker)
static weapon2; weapon2 = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", invoker)
engfunc(EngFunc_PlaybackEvent, flags | FEV_HOSTONLY, invoker, eventid, delay, origin, angles, fparam1, fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
for(new i;i<sizeof(silahsesler);i++){
if(get_user_weapon(invoker) == silahsesler[i][0][0]){
UTIL_PlayWeaponAnimation(invoker, silahsesler[i][2][0])
emit_sound(invoker, CHAN_WEAPON, silahsesler[i][1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
}
if(get_user_weapon(invoker) == CSW_M4A1){
if(cs_get_weapon_silen(weapon)){
UTIL_PlayWeaponAnimation(invoker, 2)
emit_sound(invoker, CHAN_WEAPON, susturuculum4a1, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}else{
UTIL_PlayWeaponAnimation(invoker, 9)
emit_sound(invoker, CHAN_WEAPON, susturucusuzm4a1, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
}
if(get_user_weapon(invoker) == CSW_USP){
if(cs_get_weapon_silen(weapon2)){
UTIL_PlayWeaponAnimation(invoker, 2)
emit_sound(invoker, CHAN_WEAPON, susturuculuusp, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}else{
UTIL_PlayWeaponAnimation(invoker, 10)
emit_sound(invoker, CHAN_WEAPON, susturucusuzusp, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
}
return FMRES_SUPERCEDE
}
stock UTIL_PlayWeaponAnimation(const Player, const Sequence)
{
set_pev(Player, pev_weaponanim, Sequence)
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_WEAPONANIM, .player = Player)
write_byte(Sequence)
write_byte(pev(Player, pev_body))
message_end()
}
public fw_TraceAttack(Victim, Attacker, Float:Damage, Float:Direction[3], Ptr, DamageBits)
{
static Float:flEnd[3], Float:vecPlane[3]
get_tr2(Ptr, TR_vecEndPos, flEnd)
get_tr2(Ptr, TR_vecPlaneNormal, vecPlane)
if(!is_user_alive(Victim))
{
//Make_BulletHole(Attacker, flEnd, Damage)
}
return HAM_IGNORED
}
stock Make_BulletHole(id, Float:Origin[3], Float:Damage)
{
static Decal; Decal = random_num(41, 45)
static LoopTime;
if(Damage > 100.0) LoopTime = 2
else LoopTime = 1
for(new i = 0; i < LoopTime; i++)
{
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_WORLDDECAL)
engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[0])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[1])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[2])
write_byte(Decal)
message_end()
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_GUNSHOTDECAL)
engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[0])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[1])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[2])
write_short(id)
write_byte(Decal)
message_end()
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1055\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Boş ol , boş ol , boş ol.
Konunuz Çözülmüş İsteklere Taşınmıştır.
Boş ol , boş ol , boş ol.
Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
Eklentilerin Server Çökme Yapıyor Yardımcı Olurmusunuz | Celebii | 11 | 669 |
17-11-2019, Saat: 19:13 Son Yorum: By.KinG |
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi