Başlıkta da Bahsettiğim Gibi Yılbaşına Girilmesiyle Birlikte CSDurağı Sunucuları v1.8.3 Derleyicisine Geçiş Yaptı.
Bazı Pluginleri Derlerken Hata Alıyorsanız veya Plugin Sunucuda Çalışmıyorsa, Muhtemelen Aşağıda Bahsedilen Değişikliklerden Kaynaklanıyordur. Başıma Çok Geldiği İçin Sizlerle de Paylaşmak İstedim.
ALINTIDIR
*dhudmessage
1.8.2'de dhudmessage'ı kullanmamız için include olarak tanıtmamız gerekiyordu. 1.8.3 sürümünde ise bu include 1.8.3'ün içinde geliyor. Bu sebep ile #include olarak tanıtmaya gerek yok. Doğrudan dhudmessage komutunu kullanacaksınız.
*client_disconnect
1.8.2'de oyuncunun çıktığını algılamak için client_disconnect kullanıyorduk, 1.8.3'de client_disconnected olarak kullanıyoruz.
*client_print_color
Bu hata colorchat kütüphanesinin hatasıdır. 1.8.3 te sorunlu çalışır bu yüzden derler iken hata verir. Size tavsiyem bu kütüphaneyi silin ve aşağıda kod içerisinde verdiğim satırları kütüphanelerden(#include..) sonraki satıra yazıp kaydedin.
Kod:
enum Renk
{
NORMAL = 1, // clients scr_concolor cvar color
GREEN, // Green Color
TEAM_COLOR, // Red, grey, blue
GREY, // grey
RED, // Red
BLUE, // Blue
}
stock ColorChat(const id, Renk:type,const input[], any:...)
{
new count = 1, players[32]
static msg[191]
vformat(msg, 190, input, 3)
switch(type)
{
case NORMAL: // clients scr_concolor cvar color
{
format(msg, sizeof(msg), "^1%s", msg)
}
case GREEN: // Green
{
format(msg, sizeof(msg), "^4%s", msg)
}
default: // White, Red, Blue
{
format(msg, sizeof(msg), "^3%s", msg)
}
}
replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
{
for (new i = 0; i < count; i++)
{
if (is_user_connected(players[i]))
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
write_byte(players[i]);
write_string(msg);
message_end();
}
}
}
}