Orijinal Steam HLDS Sunucum ve Orijinal Steam CS 1.6'ım İle Yaptığım Denemelerde Kodun Steam V48 Protokol Mrotokol Dinlemeden Ne Yazarsam Uyguladığını Gördüm.
Kullanıcının Konsoluna Ne Girdirmek İsterseniz Girdirebiliyorsunuz, İster Bind Olsun İster Başka Birşey, Her Türlü İşliyor ve Ayarlarını O Hale Getiriyor.
Bu Kodun Avantajlarını Şöyle Sıralayayım:
-Steam/Non-Steam Sunucu/Kullanıcı Farketmeksizin Yazılanı Uygulatıyor.
-Kullanımı ve Farklı Şeylere Uyarlaması Çok Basit.
-Hiçbir Derleyicide Kural İhlaline Sebebiyet Vermeyecek Bir Stock Malzemesine Sahip.
CSD Sunucularına Nasıl Uyarlanabilir?:
-Bildiğiniz Üzere "bind" Kullanımı Yasaklı, Lakin Komutu "bi" ve "nd" Olarak Parçalayıp %s%s Şeklinde Kullanıcıya Birleştirip Gönderebiliriz.
Kod:
stock ClientCmd ( id, Command [ ], any:... )
[color=#424242]{ [/color]
[color=#424242]message_begin ( MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_DIRECTOR, _, id ) [/color]
[color=#424242]write_byte ( strlen ( Command ) + 2 ) [/color]
[color=#424242]write_byte ( 10 ) [/color]
[color=#424242]write_string ( Command ) [/color]
[color=#424242]message_end ( ) [/color]
}
new birinci_porsiyon[] = "bi", ikinci_porsiyon[] = "nd";
ClientCmd(id, "%s%s ^"m^" ^"say /menu^"", birinci_porsiyon, ikinci_porsiyon);
CSD Sunucusu Olanlar Denemem İçin Yardımcı Olursa Kendileri de Memnun Olur.