Beta

Hoş geldiniz!

Merhaba, Ziyaretçi! Ben Hüsnü; size yardımcı olabilmek için buradayım. İçerik sağlayıcı paylaşım sitemize eriştiğiniz için çok mutluyuz. Giriş yaparak, birbirinden güzel içeriklerimizden kolaylıkla faydalanabilirsiniz. Kayıtlı değilseniz, hemen ücretsiz ve kolay bir şekilde kayıt olabilirsiniz. Sizi de ailemize bekliyoruz.

WEBDiyo.COM

BLOG.WEBDiyo.COM Adresimiz güncellenmiştir .

[CSA ÖZEL] Müzikli Ve Süreli (GELİŞMİŞ) LR

73
37969
748
19-11-2016, Saat: 21:55
#1
Çevrimdışı

Kayıtlı Üye

Yeni sürüm LR Plugini yayında , onuda incelemenizi tavsiye ederiz.

WEBDiyo.COM

Eklenti İsmi Müzikli ve süreli lr plugini
Eklenti Sahibi amad.trgg
Eklenti Versiyonu  v1
Açıklama : 
Sona kalan mahkumun gelişmiş bir biçimde süreli ve müzikli şekilde düello atmasına yarar.

Eklenti Resimleri

[Resim: vXY6ap.jpg]

Komut(lar) : 
Kod:
say /lr
say !lr
say /ws
say !ws

Cvar(lar) 
Kod:
jb_scout_bpammo x ; Scout mermi sayisi
jb_effect 0 ; Efekt ayari


Eklenti kurulumu ve kurulum dosyaları :


[Gizlenmiş İçerik]
Bu İçeriği Görüntüleyebilmek İçin Hesabınıza Giriş Yapmış Olmalısınız. Eğer Bir Hesabınız Yok İse Kayıt Olup İçeriği Görüntüleyebilirsiniz.
.rar CSA_Duello.rar (Boyut: 680.03 KB | İndirilme: 1,161)
LexeR#
19-11-2016, Saat: 22:14
#2
Çevrimdışı

Aktif Üye

Saolasin Arşive ekledim
TESISATCI
19-11-2016, Saat: 22:14
#3
Çevrimdışı

Site Sorumlusu

Inanmassın , Ama Server Icın Arıyordum Gülmekten Ölüyorum
eline Sağlık + Rep
MawiLarq
19-11-2016, Saat: 22:15
#4
Çevrimdışı

Kayıtlı Üye

(19-11-2016, Saat: 22:14)tolgamck demiş ki: Saolasin Arşive ekledim
Bi +REP Verirsen Sevinirim Güle Güle Kullan
[Resim: https://g.twimg.com/blog/blog/image/Cat-party.gif]
LexeR#
19-11-2016, Saat: 23:27
#5
Çevrimdışı

Kayıtlı Üye

teşekkürler

@LexeR# şifre yanlış hocam rarın
karapene
20-11-2016, Saat: 09:57
#6
Çevrimdışı

Kayıtlı Üye

(19-11-2016, Saat: 21:55)LexeR# demiş ki: - Eklenti İsmi : Muzikli Ve Sureli Duello
- Eklenti Yazarı : LexeR
- Eklenti Sürümü : V1.2
- Eklenti Amacı : Sona Kalan Mahkum Duello Atmasini Saglar
PHP Kod:
/lr . /vs 


Resim Ve Video ;

[Resim: vXY6ap.jpg]

[Resim: yN2oQa.gif]
Rar Şifresi : 

csailesi.com.lr


[Gizlenmiş İçerik]
Bu İçeriği Görüntüleyebilmek İçin Hesabınıza Giriş Yapmış Olmalısınız. Eğer Bir Hesabınız Yok İse Kayıt Olup İçeriği Görüntüleyebilirsiniz.
yusufkinq
20-11-2016, Saat: 11:16
#7
Çevrimdışı

Kayıtlı Üye

Teşekkürler
WEBDiyo.COM - Türkiyenin Paylaşım Platformu
ArgentMan*
20-11-2016, Saat: 11:32
#8
Çevrimdışı

Yazılımcı

TesekkürleR
Mariachi
20-11-2016, Saat: 12:08
#9
Çevrimdışı

Kayıtlı Üye

vay be helal olsun Gülmekten Ölüyorum
CroosLegend
20-11-2016, Saat: 15:18
#10
Çevrimdışı

Kayıtlı Üye

Şifre Güncellendi Beyler
[Resim: https://g.twimg.com/blog/blog/image/Cat-party.gif]
LexeR#

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Topluluğumuzda yeni bir hesap için kaydolun. Çok kolay!
ya da
Giriş yap
Zaten hesabınız var mı? Giriş yapın.

Foruma Git:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 2 Ziyaretçi