Reklam gösterimini engelleyici yazılım kullandığınızı görüyoruz.
Sitemizin ayakta kalıp sizlere hizmet edebilmek için en büyük gelir kaynağı sayfamızda gösterilen reklamlardır.
Reklam gösterimde bizim sayfamıza ayrıcalık tanıyarak ayakta kalmamıza destek olmak ister misiniz ?

Silinmiş Konu   | Cs 1.6 Silah sesi değiştirme

Konu

#1
silah sesi değiştirme plugini arıyorum yardım edebilecek arkadaş varmıdır ? elimde bir tane plugin mevcut fakat birsürü bugu var


#2
Hangisi ve bugları neler



#3
Son Düzenleme: 09-01-2019, Saat: 23:01, Düzenleyen: allame61.
Kod:
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <cstrike>
new silahsesler[][][] = {
    {CSW_AK47,"weapons/keles.wav",4},
    {CSW_DEAGLE,"weapons/deagle.wav",2},
       {CSW_G3SG1,"weapons/g3.wav",2},
       {CSW_XM1014,"weapons/xm1014vurus",2}
}
new const susturuculuusp[] = "weapons/silahsesler/usp-2.wav"
new const susturuculum4a1[] = "weapons/m4a1-Susturuculu.wav"
new const susturucusuzusp[] = "weapons/silahsesler/usp_unsil-1.wav"
new const susturucusuzm4a1[] = "weapons/m4a1_susturucusuz.wav"
public plugin_precache(){
    for(new i;i<sizeof(silahsesler);i++){
        precache_sound(silahsesler[i][1])    
    }
    precache_sound(susturuculuusp)
    precache_sound(susturuculum4a1)
    precache_sound(susturucusuzusp)
    precache_sound(susturucusuzm4a1)
    
}
public plugin_init(){
    RegisterHam(Ham_TraceAttack, "worldspawn", "fw_TraceAttack")
    RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "fw_TraceAttack")
    register_forward(FM_UpdateClientData, "fw_UpdateClientData_Post", 1)
    register_forward(FM_PlaybackEvent, "fw_PlaybackEvent")
}


public fw_UpdateClientData_Post(id, sendweapons, cd_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
        return FMRES_IGNORED
    for(new i;i<sizeof(silahsesler);i++){
        if(get_user_weapon(id) == silahsesler[i][0][0])    
            set_cd(cd_handle, CD_flNextAttack, get_gametime() + 0.001)
    }
    if(get_user_weapon(id) == CSW_USP)
        set_cd(cd_handle, CD_flNextAttack, get_gametime() + 0.001)
    if(get_user_weapon(id) == CSW_M4A1)
        set_cd(cd_handle, CD_flNextAttack, get_gametime() + 0.001)
    return FMRES_HANDLED
}
public fw_PlaybackEvent(flags, invoker, eventid, Float:delay, Float:origin[3], Float:angles[3], Float:fparam1, Float:fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
{
    if (!is_user_connected(invoker))
        return FMRES_IGNORED
    static weapon; weapon = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", invoker)
    static weapon2; weapon2 = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", invoker)
    engfunc(EngFunc_PlaybackEvent, flags | FEV_HOSTONLY, invoker, eventid, delay, origin, angles, fparam1, fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
    for(new i;i<sizeof(silahsesler);i++){
        if(get_user_weapon(invoker) == silahsesler[i][0][0]){    
            UTIL_PlayWeaponAnimation(invoker, silahsesler[i][2][0])
            emit_sound(invoker, CHAN_WEAPON, silahsesler[i][1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
        }
    }
    if(get_user_weapon(invoker) == CSW_M4A1){
        if(cs_get_weapon_silen(weapon)){
            UTIL_PlayWeaponAnimation(invoker, 2)
            emit_sound(invoker, CHAN_WEAPON, susturuculum4a1, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)            
        }else{
            UTIL_PlayWeaponAnimation(invoker, 9)
            emit_sound(invoker, CHAN_WEAPON, susturucusuzm4a1, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)            
        }
    }
    if(get_user_weapon(invoker) == CSW_USP){
        if(cs_get_weapon_silen(weapon2)){
            UTIL_PlayWeaponAnimation(invoker, 2)
            emit_sound(invoker, CHAN_WEAPON, susturuculuusp, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)            
        }else{
            UTIL_PlayWeaponAnimation(invoker, 10)
            emit_sound(invoker, CHAN_WEAPON, susturucusuzusp, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)            
        }
    }
    return FMRES_SUPERCEDE
}
stock UTIL_PlayWeaponAnimation(const Player, const Sequence)
{
    set_pev(Player, pev_weaponanim, Sequence)
    
    message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_WEAPONANIM, .player = Player)
    write_byte(Sequence)
    write_byte(pev(Player, pev_body))
    message_end()
}

public fw_TraceAttack(Victim, Attacker, Float:Damage, Float:Direction[3], Ptr, DamageBits)
{
    static Float:flEnd[3], Float:vecPlane[3]
    get_tr2(Ptr, TR_vecEndPos, flEnd)
    get_tr2(Ptr, TR_vecPlaneNormal, vecPlane)
    if(!is_user_alive(Victim))
    {
        Make_BulletHole(Attacker, flEnd, Damage)
    }
    return HAM_IGNORED
}
stock Make_BulletHole(id, Float:Origin[3], Float:Damage)
{
    static Decal; Decal = random_num(41, 45)
    static LoopTime;
    
    if(Damage > 100.0) LoopTime = 2
    else LoopTime = 1
    
    for(new i = 0; i < LoopTime; i++)
    {
        message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
        write_byte(TE_WORLDDECAL)
        engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[0])
        engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[1])
        engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[2])
        write_byte(Decal)
        message_end()
        
        message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
        write_byte(TE_GUNSHOTDECAL)
        engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[0])
        engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[1])
        engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[2])
        write_short(id)
        write_byte(Decal)
        message_end()
    }
}


new silahsesler[][][] = {
{CSW_AK47,"weapons/keles.wav",4},
{CSW_DEAGLE,"weapons/deagle.wav",2},
{CSW_G3SG1,"weapons/g3.wav",2},
{CSW_XM1014,"weapons/xm1014vurus",2}
}

BU kısımda Sesin sonunda 2, vede 4 var bunları ifade etmek zor gibi geliyor, yani otomatik silahlar 4, tekli silahlar 2 mi ? ikisinide denemiştim fakat g3sg1'de ses değişmedi ve null oldu yani ses çıkmadı silahtan. xm1014'te aynı şekilde ayrıca silahla ateş edince elden kayboluyor 2 veya 4 yanlış yazınca


#4
Onlar konuda anlattığım gibi silahın ateş animasyonu aynı mantıkta eklerseniz sorunsuz basıcaktır.



#5
konu link atarmısınız


#7
Son Düzenleme: 09-01-2019, Saat: 23:20, Düzenleyen: allame61.
Peki g3sg1 ve sg550 Eklermisiniz rica etsem silah seslerine

new silahsesler[][][] = {
{CSW_AK47,"weapons/csgo17/ak47-1.wav",4},
{CSW_AUG,"weapons/csgo17/aug-3.wav",4},
{CSW_AWP,"weapons/csgo17/awp_12yn.wav",2},
{CSW_SG552,"weapons/csgo17/sg552-2.wav",4},
{CSW_FAMAS,"weapons/csgo17/famas-2.wav",4},
{CSW_P90,"weapons/csgo17/p90-2.wav",4},
{CSW_MP5NAVY,"weapons/csgo17/mp5-2.wav",4},
{CSW_MAC10,"weapons/csgo17/mac10-1.wav",4},
{CSW_M249,"weapons/csgo17/m249-1.wav",2},
{CSW_GLOCK18,"weapons/csgo17/glock18-12yn.wav",4},
{CSW_GALIL,"weapons/csgo17/galil-2.wav",4},
{CSW_DEAGLE,"weapons/csgo17/deagle_012yn.wav",2},
{CSW_SCOUT,"weapons/csgo17/scout-2.wav",2},
{CSW_UMP45,"weapons/csgo17/ump45-2.wav",4},
{CSW_M3,"weapons/csgo17/m3-2.wav",2},
{CSW_P228,"weapons/csgo17/scout-2.wav",2},
{CSW_XM1014,"weapons/csgo17/xm1014-2.wav",2}
}

@ ITenGriTR


#8
O modelleri atın yaırn ekleyip atacağım.



#9
Son Düzenleme: 09-01-2019, Saat: 23:36, Düzenleyen: allame61.
normal g3sg1 modeli ve normal sg550 istiyorum

@ ITenGriTR Dediginiz Gibi yaptım xm1014 ile g3sg1 sesleri hiç çıkmıyor.

ses dosyalarını eksiksiz ve dosya dizinine uygun şekilde yükledim


#10
Tamamdır bakicam bu gün





Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Silinmiş Konu   | Cs 1.6 Silah Menüsü MuptezeLBeyS .^^ 2 334 18-09-2020, Saat: 13:10
Son Yorum: JwG
Silinmiş Konu   | Furien Yerden Silah Almayı Engelleme Fuvetzkertz 1 354 10-12-2019, Saat: 10:29
Son Yorum: By.KinG
Silinmiş Konu   | TEAM DEĞİŞTİRME doba123x 2 291 26-09-2019, Saat: 23:26
Son Yorum: ITenGriTR
Silinmiş Konu   | csgo skinli silah menü mehmed654 3 369 25-09-2019, Saat: 23:51
Son Yorum: ITenGriTR
Silinmiş Konu   | T'nin elinde silah varken gömülmeme realgaming 2 325 05-09-2019, Saat: 14:35
Son Yorum: Smash

Task