silah sesi değiştirme plugini arıyorum yardım edebilecek arkadaş varmıdır ? elimde bir tane plugin mevcut fakat birsürü bugu var
Temamızın yeni versiyonuna geçilmiştir.
Görüş & Önerileriniz için [email protected] adresine mail atabilirsiniz.
Reklam gösterimini engelleyici yazılım kullandığınızı görüyoruz.
Sitemizin ayakta kalıp sizlere hizmet edebilmek için en büyük gelir kaynağı sayfamızda gösterilen reklamlardır.
Reklam gösterimde bizim sayfamıza ayrıcalık tanıyarak ayakta kalmamıza destek olmak ister misiniz ?
Konu
Hangisi ve bugları neler
Son Düzenleme: 09-01-2019, Saat: 23:01, Düzenleyen: allame61.
Kod:
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <cstrike>
new silahsesler[][][] = {
{CSW_AK47,"weapons/keles.wav",4},
{CSW_DEAGLE,"weapons/deagle.wav",2},
{CSW_G3SG1,"weapons/g3.wav",2},
{CSW_XM1014,"weapons/xm1014vurus",2}
}
new const susturuculuusp[] = "weapons/silahsesler/usp-2.wav"
new const susturuculum4a1[] = "weapons/m4a1-Susturuculu.wav"
new const susturucusuzusp[] = "weapons/silahsesler/usp_unsil-1.wav"
new const susturucusuzm4a1[] = "weapons/m4a1_susturucusuz.wav"
public plugin_precache(){
for(new i;i<sizeof(silahsesler);i++){
precache_sound(silahsesler[i][1])
}
precache_sound(susturuculuusp)
precache_sound(susturuculum4a1)
precache_sound(susturucusuzusp)
precache_sound(susturucusuzm4a1)
}
public plugin_init(){
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "worldspawn", "fw_TraceAttack")
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "fw_TraceAttack")
register_forward(FM_UpdateClientData, "fw_UpdateClientData_Post", 1)
register_forward(FM_PlaybackEvent, "fw_PlaybackEvent")
}
public fw_UpdateClientData_Post(id, sendweapons, cd_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return FMRES_IGNORED
for(new i;i<sizeof(silahsesler);i++){
if(get_user_weapon(id) == silahsesler[i][0][0])
set_cd(cd_handle, CD_flNextAttack, get_gametime() + 0.001)
}
if(get_user_weapon(id) == CSW_USP)
set_cd(cd_handle, CD_flNextAttack, get_gametime() + 0.001)
if(get_user_weapon(id) == CSW_M4A1)
set_cd(cd_handle, CD_flNextAttack, get_gametime() + 0.001)
return FMRES_HANDLED
}
public fw_PlaybackEvent(flags, invoker, eventid, Float:delay, Float:origin[3], Float:angles[3], Float:fparam1, Float:fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
{
if (!is_user_connected(invoker))
return FMRES_IGNORED
static weapon; weapon = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", invoker)
static weapon2; weapon2 = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", invoker)
engfunc(EngFunc_PlaybackEvent, flags | FEV_HOSTONLY, invoker, eventid, delay, origin, angles, fparam1, fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
for(new i;i<sizeof(silahsesler);i++){
if(get_user_weapon(invoker) == silahsesler[i][0][0]){
UTIL_PlayWeaponAnimation(invoker, silahsesler[i][2][0])
emit_sound(invoker, CHAN_WEAPON, silahsesler[i][1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
}
if(get_user_weapon(invoker) == CSW_M4A1){
if(cs_get_weapon_silen(weapon)){
UTIL_PlayWeaponAnimation(invoker, 2)
emit_sound(invoker, CHAN_WEAPON, susturuculum4a1, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}else{
UTIL_PlayWeaponAnimation(invoker, 9)
emit_sound(invoker, CHAN_WEAPON, susturucusuzm4a1, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
}
if(get_user_weapon(invoker) == CSW_USP){
if(cs_get_weapon_silen(weapon2)){
UTIL_PlayWeaponAnimation(invoker, 2)
emit_sound(invoker, CHAN_WEAPON, susturuculuusp, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}else{
UTIL_PlayWeaponAnimation(invoker, 10)
emit_sound(invoker, CHAN_WEAPON, susturucusuzusp, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
}
return FMRES_SUPERCEDE
}
stock UTIL_PlayWeaponAnimation(const Player, const Sequence)
{
set_pev(Player, pev_weaponanim, Sequence)
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_WEAPONANIM, .player = Player)
write_byte(Sequence)
write_byte(pev(Player, pev_body))
message_end()
}
public fw_TraceAttack(Victim, Attacker, Float:Damage, Float:Direction[3], Ptr, DamageBits)
{
static Float:flEnd[3], Float:vecPlane[3]
get_tr2(Ptr, TR_vecEndPos, flEnd)
get_tr2(Ptr, TR_vecPlaneNormal, vecPlane)
if(!is_user_alive(Victim))
{
Make_BulletHole(Attacker, flEnd, Damage)
}
return HAM_IGNORED
}
stock Make_BulletHole(id, Float:Origin[3], Float:Damage)
{
static Decal; Decal = random_num(41, 45)
static LoopTime;
if(Damage > 100.0) LoopTime = 2
else LoopTime = 1
for(new i = 0; i < LoopTime; i++)
{
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_WORLDDECAL)
engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[0])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[1])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[2])
write_byte(Decal)
message_end()
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_GUNSHOTDECAL)
engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[0])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[1])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[2])
write_short(id)
write_byte(Decal)
message_end()
}
}
new silahsesler[][][] = {
{CSW_AK47,"weapons/keles.wav",4},
{CSW_DEAGLE,"weapons/deagle.wav",2},
{CSW_G3SG1,"weapons/g3.wav",2},
{CSW_XM1014,"weapons/xm1014vurus",2}
}
BU kısımda Sesin sonunda 2, vede 4 var bunları ifade etmek zor gibi geliyor, yani otomatik silahlar 4, tekli silahlar 2 mi ? ikisinide denemiştim fakat g3sg1'de ses değişmedi ve null oldu yani ses çıkmadı silahtan. xm1014'te aynı şekilde ayrıca silahla ateş edince elden kayboluyor 2 veya 4 yanlış yazınca
Onlar konuda anlattığım gibi silahın ateş animasyonu aynı mantıkta eklerseniz sorunsuz basıcaktır.
konu link atarmısınız
Son Düzenleme: 09-01-2019, Saat: 23:20, Düzenleyen: allame61.
Peki g3sg1 ve sg550 Eklermisiniz rica etsem silah seslerine
new silahsesler[][][] = {
{CSW_AK47,"weapons/csgo17/ak47-1.wav",4},
{CSW_AUG,"weapons/csgo17/aug-3.wav",4},
{CSW_AWP,"weapons/csgo17/awp_12yn.wav",2},
{CSW_SG552,"weapons/csgo17/sg552-2.wav",4},
{CSW_FAMAS,"weapons/csgo17/famas-2.wav",4},
{CSW_P90,"weapons/csgo17/p90-2.wav",4},
{CSW_MP5NAVY,"weapons/csgo17/mp5-2.wav",4},
{CSW_MAC10,"weapons/csgo17/mac10-1.wav",4},
{CSW_M249,"weapons/csgo17/m249-1.wav",2},
{CSW_GLOCK18,"weapons/csgo17/glock18-12yn.wav",4},
{CSW_GALIL,"weapons/csgo17/galil-2.wav",4},
{CSW_DEAGLE,"weapons/csgo17/deagle_012yn.wav",2},
{CSW_SCOUT,"weapons/csgo17/scout-2.wav",2},
{CSW_UMP45,"weapons/csgo17/ump45-2.wav",4},
{CSW_M3,"weapons/csgo17/m3-2.wav",2},
{CSW_P228,"weapons/csgo17/scout-2.wav",2},
{CSW_XM1014,"weapons/csgo17/xm1014-2.wav",2}
}
@ ITenGriTR
new silahsesler[][][] = {
{CSW_AK47,"weapons/csgo17/ak47-1.wav",4},
{CSW_AUG,"weapons/csgo17/aug-3.wav",4},
{CSW_AWP,"weapons/csgo17/awp_12yn.wav",2},
{CSW_SG552,"weapons/csgo17/sg552-2.wav",4},
{CSW_FAMAS,"weapons/csgo17/famas-2.wav",4},
{CSW_P90,"weapons/csgo17/p90-2.wav",4},
{CSW_MP5NAVY,"weapons/csgo17/mp5-2.wav",4},
{CSW_MAC10,"weapons/csgo17/mac10-1.wav",4},
{CSW_M249,"weapons/csgo17/m249-1.wav",2},
{CSW_GLOCK18,"weapons/csgo17/glock18-12yn.wav",4},
{CSW_GALIL,"weapons/csgo17/galil-2.wav",4},
{CSW_DEAGLE,"weapons/csgo17/deagle_012yn.wav",2},
{CSW_SCOUT,"weapons/csgo17/scout-2.wav",2},
{CSW_UMP45,"weapons/csgo17/ump45-2.wav",4},
{CSW_M3,"weapons/csgo17/m3-2.wav",2},
{CSW_P228,"weapons/csgo17/scout-2.wav",2},
{CSW_XM1014,"weapons/csgo17/xm1014-2.wav",2}
}
@ ITenGriTR
O modelleri atın yaırn ekleyip atacağım.
Son Düzenleme: 09-01-2019, Saat: 23:36, Düzenleyen: allame61.
normal g3sg1 modeli ve normal sg550 istiyorum
@ ITenGriTR Dediginiz Gibi yaptım xm1014 ile g3sg1 sesleri hiç çıkmıyor.
ses dosyalarını eksiksiz ve dosya dizinine uygun şekilde yükledim
@ ITenGriTR Dediginiz Gibi yaptım xm1014 ile g3sg1 sesleri hiç çıkmıyor.
ses dosyalarını eksiksiz ve dosya dizinine uygun şekilde yükledim
Tamamdır bakicam bu gün
Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
Silinmiş Konu | Cs 1.6 Silah Menüsü | MuptezeLBeyS .^^ | 2 | 334 |
18-09-2020, Saat: 13:10 Son Yorum: JwG |
|
Silinmiş Konu | Furien Yerden Silah Almayı Engelleme | Fuvetzkertz | 1 | 354 |
10-12-2019, Saat: 10:29 Son Yorum: By.KinG |
|
Silinmiş Konu | TEAM DEĞİŞTİRME | doba123x | 2 | 291 |
26-09-2019, Saat: 23:26 Son Yorum: ITenGriTR |
|
Silinmiş Konu | csgo skinli silah menü | mehmed654 | 3 | 369 |
25-09-2019, Saat: 23:51 Son Yorum: ITenGriTR |
|
Silinmiş Konu | T'nin elinde silah varken gömülmeme | realgaming | 2 | 325 |
05-09-2019, Saat: 14:35 Son Yorum: Smash |
Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi