Reklam gösterimini engelleyici yazılım kullandığınızı görüyoruz.
Sitemizin ayakta kalıp sizlere hizmet edebilmek için en büyük gelir kaynağı sayfamızda gösterilen reklamlardır.
Reklam gösterimde bizim sayfamıza ayrıcalık tanıyarak ayakta kalmamıza destek olmak ister misiniz ?

Cs 1.6 Kodları.

Konu

#1
Konusu : İşinize yarayacak kodlar.
Harita : Her haritada.
Açıklama : 

Duck Yapma :

Kod:

Kod:
bind MWHEELDOWN +duck     / Mouse topunu aşağı çekince yapar.

bind MWHEELUP +duck       / Mouse topunu yukarı itince yapar.




Fps Yükseltme Kodları :


Kod:

Kod:
violence_ablood "0"
violence_hblood "0"
violence_agibs "0"
violence_hgibs "0"
ightgamma "0.001"
gamma "999"
brightness "500"
gl_max_size "512"
gl_cull "1"
gl_dither "1"
gl_picmip "1"
m_pitch "0.022"
m_yaw "0.022"
m_forward "1"
m_side "0.8"
m_filter "1"
gl_maxsize "512"
fps_max "101.0"
developer "2"




Ses Kodları :


Kod:

Kod:
snd_mixahead "0.1"
bgmvolume "0.000000"
hisound "1.00000"
loadas8bit "0"
suitvolume "0.250000"
s_verbwet "0.25"
s_geometry "0"
s_geom_reverb "0"
s_occ_epsilon "0"
s_occfactor "1"
s_occlude "1"
s_reflect    "0"
s_reverb    "0"
s_usepvs "0"
s_showtossed "0"
s_2dvolume "1"
s_materials "0"
MP3Volume "0.8"
s_eax "0"
s_a3d "0"
s_verbwet "0.25"
s_bloat "2.0"
s_numpolys "200"
s_polykeep "1000000000"
s_polysize "10000000
s_refdelay "4"
s_refgain "0.4"
s_leafnum "0"
s_max_distance "1000.0"
s_min_distance "8"
s_automax_distance "30"
s_automin_distance "2"
voice_modenable "1"
voice_scale "1"
voice_enable "1"
voice_loopback "1"
ambient_level "0"
voice_forcemicrecord "1"
s_distance "60"
s_doppler "0"
sv_voiceenable "1"




Görüntü Kodları :


Kod:

Kod:
gl_clear "x"
Hem FPS Hem de Görüntü açısından bu değere 1 verilmesi gerektiğini düşünüyorum.

gl_max_size "x"
Görüntü kalitesini belirler. 256 tavsiyemdir. Daha farklı değerler size sıkıntı verir.

gl_cull "x"
Muhakkak ki 1 olması gerekiyor. Yoksa ciddi bir FPS sorunu yaşarsınız. 0 Yapan daha görülmedi duyulmadı =)

gl_flipmatrix "x"
Bu değeri 1 yapmanız taktirde awp zoom mouse ile hareket edecektir. Bu nedenle 0

gl_keeptjunctions "x"
Görüntü kalitesi bir nebze etkiler. 1 Daha iyi bir oyun için. Ama FPS Sorunu çekiyorsanız 0 kalsın. Tamamen sizin tercihiniz.

gl_lightholes "x"
Karanlık yerleri aydınlatmak için bu değeri 1 yapın.

gl_monolights "x"
Karanlık yerleri aydınlatmak için bu değeri 1 yapın.

gl_overbright "x"
Bu değeri 1 yaparsanız haritadaki gamma ayarları bozulur. 0 Kalması en idealidir.

gl_palette_tex "x"
Kesinlikle 0 olmalıdır. 1 Yapılması taktirinde sulu boyalı bir oyun oynarsınız.

gl_picmip "x"
Default değeri 0.75 olan bu değer görüntü kalitesini gl_max_size kadar etkiler. 1 veya 2 yapmanız HD Kalite sağlayacaktır.

gl_polyoffset "x"
Duvar arkası kan sprey vs izlerini görmek istiyorsanız bu değeri "999999" yapın istemiyorsanız default değerinde yani "0.1" de kalsın.

gl_spriteblend  "x"
Sniper zoom'u kalın yapmak isterseniz bu değeri 0 yapın. 1 Değeri ise zoom çizgilerini inceltir.

gl_dither "x"
32 Bit oynuyorsanız bu değeri 1 yapın. 16 BİT Oynayan yoktur heralde.

gl_texsort "x"
1 Yapmanız durumda textureler netleşecektir.. Ama bana sorarsanız muhakkak 0 kalmalı.

gl_wateramp "x"
Su dalgalarının seviyesini belirler. Kesinlikle 0 olmalı.

gl_ztrick "x"
FPS Ve diğer katkıları nedeniyle 1 kalmalı. Not : 1 yapınca hata alırsanız, 0 yapınız.

gl_dynamic "x"
Tabikide 0.

gl_smoothmodels "x"
Defaul değeri 1 olmasına rağmen model kenarlarının daha pürüzsüz olması sağlamak için 0 yapılması gerekir. Ayrıca FPS Artışı olur.

gl_texturemode GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST
Texure mode yani görüntü, fps için en ideal değer budur.

mp_decals "x"
Duvar spreylerini görmek istiyorsanız 300 değerini verin.

r_decals "x"
Duvardaki silah izlerini görmek istiyorsanız 300 yapın. Veya 30 ' a düşürüp dozunu ayarlayabilirsiniz.

max_shells "x"
Silahdan çıkan mermi dozunu ayarlar. 10 veya daha aza düşürülmelidir  [frmcs.net]

max_smokepuffs "x"
Silahdan çıkan duman dozunu ayarlar 10 iyidir.




Silah Alma Menüsü Kodları :


Kod:

Kod:
Resimli : setinfo "_vgui_menus" "1"

Resimsiz : setinfo "_vgui_menus" "0"





Cl kodları :


Kod:

Kod:
cl_himodels ; Gereksiz modelleri kapatarak fps artışı sağlamak açısından 0 yapmamız gerekir. 1 Olmasının herhangi bir avantajı yoktur.
Önerilen Değer ; 0

cl_allowdownload ; Bu değeri "1" yapmanız ; sizde olmayan haritaların otomatik olarak sunucudan yüklenmesini sağlar.
cl_allowupload ; Bu değeri "1" yapmanız ; sizde olmayan haritaların otomatik olarak sunucudan yüklenmesini sağlar.
Önerilen Değerler ; 1

cl_download_ingame ;  Oyuncuların logolarını kaydederek oyun içersindeki fps'yi düşürür. Bu değeri 0 yapmanız fps açısından katkı sağlayacaktır.
Önerilen Değer ; 0

cl_showfps ; Sol Üst Köşede FPS ' nizi gösterir. Ancak net_graph ile biz sağ alt bölümde zaten fps ' mizi görebiliyoruz. Tercih tamamen size kalmış..
Önerilen Değer ; 0

cl_vsmoothing ; Oyuncu cvar ' ları ile alakalıdır. Default değerin kalması fps açısından katkı sağlayacaktır.
Önerilen Değer ; 0.05

cl_dynamiccrosshair ; Ateş ederken crosshair'in büyümesini engellemek istiyorsanız bu değere 0 verin.
Önerilen Değer ; 0

cl_bobcycle ; Default değer "0.8" Kalırsa Silah size yakın olur eğer 0 yaparsanız silah uzaklaşır. Tercih meselesidir.
Önerilen Değer ; 0

cl_righthand ; 1 Yaparsanız silah sağ elde ; 0 Yaparsanız sol elde olur.
Önerilen Değer : 1

cl_timeout ; Örnegin bu değere default değeri yani 30 girdisini verirseniz ; 30 saniye içersinde oyunda olmazsanız sizi oyundan atar. Yani AFK Süresi olarak tanımlanır.
Önerilen Değer ; 9999

cl_pitchup , cl_pitchdown ; Bu değere 89 Vermeniz Headshot oranınızı yükseltir. Bu ayarla kesinlikle oynamayın!
Önerilen Değerler ; 89

cl_gaitestimation ; Mouse'dan daha iyi verim almak istiyorsanız ; rahatlık için 1 değerini Kullanın.
Önerilen Değer ; 1

cl_solid_players ; 0 Yapmanız bazı sıkıntılar yaratabilir. Default değerde kalsın
Önerilen Değer ; 1

cl_minmodels ; Bu komuta 0 verirseniz Gereksiz özellikleri kapatarak fps artışı sağlayabilirsiniz.
Önerilen Değer ; 0

cl_logofile ; Logo Türünü belirler.
Önerilen Değer ; gun1

cl_logocolor ; Logo rengini belirler
Önerilen Değer ; #Valve_Ltblue

cl_corpsestay ; Cesetlerin yerde kalma süresidir. Default değer 600 ' dür.
Önerilen Değer ; 180

cl_crosshair_size ; Sadece CS 1.6 ' ya özel olan bu komut crosshair boyutunu ayarlar.
1 : En Küçük
Small : Küçük
Medium : Orta
Large : Büyük
Auto : Otomatik
Önerilen Değer ; 1

_cl_autowepswitch ; Bu değere 0 komutu verirseniz sıkıntı Çekersiniz. Çünkü yerden alınan silahlar direk elinize gelmez
Önerilen Değer ; 1

cl_crosshair_color ; Crosshair rengini belirler.
Kırmızı
cl_crosshair_color "250 50 50"
Default (Green)
cl_crosshair_color "50 250 50
Beyaz
cl_crosshair_color "250 250 250"
Siyah 
cl_crosshair_color "1"

cl_crosshair_translucent ; Bu değeri 1 yaparsanız crosshair rengi parlak olur
Önerilen Değer ; 0

cl_radartype : Radar Görünümünü Ayarlar
Önerilen Değer ; 1





Ekran Aydınlatma Kodları :


Kod:

Kod:
gl_monolights "1" 
gl_lightholes "1" 
gl_overbright "0" 
r_lightmap "1"
gamma "31337"
brightness "31337"
lambert "-1.0001"
texgamma "2"





Hud Kodları :


Kod:

Kod:
hud_classautokill "0"
hud_centerid "1"
hud_fastswitch "1"
hud_saytext_time "10"
hud_drawhistory_time "0.3"
hud_deathnotice_time "5"
hud_capturemouse "1"
hud_takesshots "1"





Graph'ın yerini belirleyen kodlar :


Kod:

Kod:
graphheight "30"
net_graph "3"
net_graphwidth "105"
net_scale "5"
net_graphpos "1"





Duvar Arkasındaki Kan, Mermi İzlerini Gösterme Kodları :


Kod:

Kod:
gl_polyoffset "9999999999"
r_decals "4096"
mp_decals "500"





Scr Kodları :


Kod:

Kod:
scr_conspeed "7777"
scr_centertime "1.5"
con_notifytime "0"
developer "0"
contimes "2"
con_notifytime "4"





Ati Ayarları (Görüntü Ayarları) :


Kod:

Kod:
ati_subdiv "2"
ati_npatch "1"





Hız Kodları : 


Kod:

Kod:
cl_forwardspeed "999" - İleri Hız
cl_backspeed "999" - Geri Hız
cl_pitchspeed "999" - Zemin Hızı
cl_sidespeed "999" - Yan Hız
cl_upspeed "999" - Zıplama Hızı
cl_yawspeed "999" - Kendi etrafınızda dönme Hızıdır.





Mikrofon Sesini Kapatma/Açma : 


Kod:

Kod:
voice_enable 0 |0 Yaparsanız Kapatır 1 Yaparsanız Açar|




Crosshairi İnceltmek İçin : 


Kod:

Kod:
gl_spriteblend 2 ve 2den yukarı değerler yazın.




Crosshairi Kalınlaştırmak İçin : 

Kod:

Kod:
gl_spriteblend 0



Cevapla
#2
Teşekkurler


REHAREIZ Since 2 0 1 4 - 2 0 1 8
Eski Bir Efsanenin yarim kalmis hikayesi
Ben Şeytan Değilim Ama Şeytanın Benden Ögreneceği Çok Şey Var !
Cevapla
#5
Teşekkürler...


Cevapla


Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
+FPS Artırma Kodları ! RasKoLn. ! 10 689 30-06-2020, Saat: 19:13
Son Yorum: xReSuLx
Cs 1.6 Performans Kodları !AKINCI! 4 2,453 31-08-2019, Saat: 01:34
Son Yorum: !AKINCI!
Cs 1.6 Kişisel Ayar Kodları !AKINCI! 1 563 31-08-2019, Saat: 01:20
Son Yorum: SincapDesiqn
Cs 1.6 Silah satın Alma menusu kodları !AKINCI! 0 1,418 27-08-2019, Saat: 16:50
Son Yorum: !AKINCI!
Weapon Silah Kodları kapkep9000 5 885 13-05-2018, Saat: 10:38
Son Yorum: MuhammeDesigN

Task