Reklam gösterimini engelleyici yazılım kullandığınızı görüyoruz.
Sitemizin ayakta kalıp sizlere hizmet edebilmek için en büyük gelir kaynağı sayfamızda gösterilen reklamlardır.
Reklam gösterimde bizim sayfamıza ayrıcalık tanıyarak ayakta kalmamıza destek olmak ister misiniz ?

Silinmiş Konu   | AMXX Studio İşinize Yarayabilcek HERŞEY !

5
671

Konu

#1
Son Düzenleme: 17-03-2019, Saat: 11:58, Düzenleyen: Q47..
Amxx Studio işinize yarayabilcek birçok şeyi paylaştım hangi kütüphanede ne var vs. 
alıntılar vardır , kendi değiştirdiğim eklediklerimde


/**************************************** AMXMODX ******************************************************************/
#include <amxmodx>
Kod:
server_changelevel(mapismi)            ; Map Degistirir
set_user_info(oyuncu, infokomutu, deger)    ; Oyuncunun setinfo komutlarini degistirir. (setinfo name gibi)
console_print(oyuncu, mesaj)            ; Oyuncunun konsoluna mesaj yollar
client_print(oyuncu, type, mesaj)        ; Oyuncunun konsoluna & ekraninin ortasina & chat kismina
//Typeler  print_console [consola] print_center [ekranin ortasina] print_chat [chat kismina]
console_cmd(oyuncu, komut)            ; Oyuncunun konsoluna komut yollar
client_cmd(oyuncu, komut)            ; Oyuncunun konsoluna komut yollar
server_cmd(komut)                ; Serverin konsoluna komut yollar
set_hudmessage(red,green,blue,x,y...)        ; Hudmessage olusturmanizi saglar
show_hudmessage(oyuncu, mesaj)            ; Hudmessagenin oyuncuda gozukmesini saglar
ShowSyncHudMsg(oyuncu, syncObj, mesaj)        ; Hudmessagenin oyuncuda gozukmesini saglar
syncObj = CreateHudSyncObj()            ; syncObj komutunun hudmessage oldugunu tanitiyor
// Eger ShowSyncHudMsg komutunu kullanirsaniz bu komutu kullanmak zorundasiniz.
is_user_alive(oyuncu)                ; Oyuncunun yasiyor olup olmadigini tanir
is_user_bot(oyuncu)                ; Oyuncunun bot olup olmadigini tanir
is_user_connected(oyuncu)            ; Oyuncunun sunucuda bagli olup olmadigini tanir
is_user_connecting(oyuncu)            ; Oyuncunun sunucuya baglaniyor olup olmadigini tanir
is_user_hltv(oyuncu)                ; Oyuncunun hltv olup olmadigini tanir
is_dedicated_server()                ; Sunucunun hlds server olup olmadigini tanir
is_linux_server()                ; Sunucunun linux server olup olmadigini tanir
//
get_user_aiming(oyuncu, aimdekioyuncu, vucut)    ; Oyuncunun aimindeki kisiyi tanir
get_user_ammo(oyuncu, silah, sarjor, cephane)    ; Oyuncunun silah sarjor ve cephanesini tanir
get_user_armor(oyuncu)                ; Oyuncunun armorunu tanir
get_user_attacker(oyuncu)            ; Oyuncuya saldiran kisiyi tanir
get_user_authid(oyuncu)                ; Oyuncunun AuthID sini tanir
get_user_deaths(oyuncu)                ; Oyuncunun olme sayisini tanir
get_user_frags(oyuncu)                ; Oyuncunun frag sayisini tanir
get_user_health(oyuncu)                ; Oyuncunun canini tanir
get_user_ip(oyuncu,ip,charsmax(ip),portsuz = 0) ; Oyuncunun ip adresini tanir
get_user_name(oyuncu, name, sizeof(name) - 1)    ; Oyuncunun ismini tanir
get_user_team(oyuncu)                ; Oyuncunun takimini tanir
get_user_userid(oyuncu)                ; Oyuncunun userID sini tanir
user_has_weapon(id, CSW_SILAHISMI)        ; Oyuncunun silaha sahip olup olmadigini tanir
user_kill(oyuncu)                ; Oyuncunun kill cekmesini (olmesini / gebermesini) saglar.
user_silentkill(oyuncu)             ; Oyuncunun kill cekmesini (olmesini / gebermesini) saglar.
user_slap(oyuncu, guc)                ; Oyuncunun slaplanmasini saglar
set_cvar_num(cvarismi, deger)            ; Cvar ayarini ayarlar
get_cvar_num(cvarismi)                ; Cvar degerini tanir
get_mapname(map, sizeof(map) - 1)        ; Map ismini tanir
set_task(sure, taskismi, oyuncu)        ; Gorev ayarlayarak sureli bir sekilde gorevin gerceklesmesini saglar
remove_task(oyuncu)                ; Gorevin silinmesini saglar
task_exists(oyuncu)                ; Gorevin olup olmadigini tanir
change_task(oyuncu, yenisure)            ; Gorevin suresini degistirir

plugin init kayit sekli         :       register_event("DeathMsg", "Event_DeathMsg", "a")
Biri olunce calisir.

public Event_DeathMsg()
{
    
    new olen = read_data(1)
    new olduren = read_data(2)
    new headshotalgilama = read_data(3)

    new silahismi[20]
    read_data(4, silahismi, charsmax(silahismi))
}

plugin init kayit sekli         :       register_logevent("Event_RoundStart", 2, "1=Round_Start")
Yeni tur baslayinca calisir

public Event_RoundStart()
{
}

plugin init kayit sekli         :       register_logevent("Event_RoundEnd", 2, "1=Round_End")
Tur bitince baslayinca calisir

public Event_RoundEnd()
{
}

/**************************************** CSTRIKE *******************************************************************/
#include <cstrike>
Kod:
cs_set_user_armor(oyuncu, deger)        ; Oyuncunun armorunu ayarlar
cs_get_user_armor(oyuncu)            ; Oyuncunun armorunu tanir
cs_set_user_bpammo(oyuncu, CSW_SILAHADI, deger)    ; Oyuncunun jarjorunu ayarlar
cs_get_user_bpammo(oyuncu, CSW_SILAHADI)    ; Oyuncunun jarjorunu tanir.
cs_set_user_model(oyuncu, model)        ; Oyuncunun modelini ayarlar
cs_set_user_money(oyuncu, money)        ; Oyuncunun parasini ayarlar
cs_get_user_money(oyuncu)            ; Oyuncunun parasini tanir
cs_set_user_team(oyuncu, CS_TEAM_TAKIMISMI)    ; Oyuncunun takimini ayarlar
cs_get_user_team(oyuncu)            ; Oyuncunun takimini tanir
cs_set_user_nvg(oyuncu, deger)            ; Oyuncunun gece gorusu olup olmamasini ayarlar
cs_get_user_nvg(oyuncu)                ; Oyuncuda gece gorusu olup olmadigini ayarlar
cs_set_weapon_ammo(oyuncu)            ; Silahtaki kursun sayisini ayarlar
// Kullanimi :  cs_set_weapon_ammo(give_item(oyuncu, "weapon_silahadi"), deger)
cs_set_user_vip(oyuncu,vip=1,model=1,scoreboard=1) ; Oyuncuyu VIP yapar)
cs_get_user_vip(oyuncu)                ; Oyuncunun VIP olup olmadigini tanir
cs_set_user_tked(oyuncu,tk=1, subtract=1)    ; Oyuncunun takim arkadasi oldurup oldurmedigini ayarlar
cs_get_user_tked(oyuncu)            ; Oyuncunun hic takim arkadasini oldurup oldurmedigini tanir
cs_get_user_shield(oyuncu)            ; Oyuncuda kalkan olup olmadigini tanir
cs_get_user_driving(oyuncu)            ; Oyuncunun haritada araba kullanip kullanmadigini tanir

/**************************************** FUN ***********************************************************************/
#include <fun>
Kod:
set_user_armor(oyuncu, deger)        ; Oyuncunun armorunu ayarlar
set_user_footsteps(oyuncu, deger)    ; Oyuncunun ayak sesinin olup olmamasini ayarlar
get_user_footsteps(oyuncu)        ; Oyuncunun ayak sesinin acik olup olmadigini tanir
set_user_frags(oyuncu, deger)        ; Oyuncunun fragini ayarlar
set_user_godmode(oyuncu, deger)        ; Oyuncunun olumsuzlugunu ayarlar
get_user_godmode(oyuncu, deger)        ; Oyuncunun olumsuzlugunu tanir
set_user_gravity(oyuncu, deger)        ; Oyuncunun yer cekimini ayarlar
get_user_gravity(oyuncu)        ; Oyuncunun yer cekimini tanir
set_user_health(oyuncu, deger)        ; Oyununun canini ayarlar
set_user_hitzones(oyuncu,hedef,vucut)    ; Oyuncunun adami vurdugunda hedefin degismesini saglar [ayaga sikarsin kafaya gider mesela]
get_user_hitzones(oyuncu, hedef)    ; Oyuncunun oyuncunun neresini vurdugunu tanir
set_user_maxspeed(oyuncu, deger)    ; Oyuncunun max hizini ayarlar
get_user_maxspeed(oyuncu)        ; Oyuncunun max hizini tanir
set_user_noclip(oyuncu, deger)        ; Oyuncunun noclipini ayarlar
get_user_noclip(oyuncu)            ; Oyuncunun noclipini tanir
set_user_rendering(oyuncu, ...)        ; Oyuncunun glowunu (pariltisini) ayarlar
give_item(oyuncu, "weapon_silahismi")    ; Oyuncuya silah verir
spawn(oyuncu)                ; Oyuncunun yeniden dogmasini saglar
//Bu Komut yerine ExecuteHamB komutunun kullanilmasini oneririm. [HamSandwich include]

/**************************************** ENGINE *********************************************************************/
Kod:
#include <engine>

set_lights(deger)            ; Sunucudaki aydinligi ayarlar
// Alfabe sirasina goredir. [A] en karanlik [Z] en aydinlik. Normal ayar icin #OFF yapiniz.
client_kill(oyuncu)            ; Oyuncunun kill cekmesini (olmesini / gebermesini) saglar.

client_PreThink(id)   Saniyede 60 kez calisir.
client_PostThink(id)  PreThink biter bitmez calisir o da 59 kere.

/**************************************** HAMSANDWICH *****************************************************************/
Kod:
#include <hamsandwich>

ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, oyuncu) ; Oyuncunun yeniden dogmasini saglar


plugin init kayit sekli         :       RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "On_TakeDamage")
Adam hasar yiyince On_TakeDamageyi calistirir.

public On_TakeDamage(hasaralan, inflictor, saldiran, Float:hasar, hasarturu)
{
    return HAM_SUPERCEDE       ; HASAR ALMAYI ENGELLER
}


plugin init kayit sekli         :       RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "FwdHamSpawn", 1)
Adam dogduktan sonra calisir

public FwdHamSpawn(id)
{
}

/*************************************** CLIENT_PRINTC *****************************************************************/

Bu komutu plugini en altina koyun ve client_printc komutunu kullanarak sunucuda renkli yazilar olmasini saglayiniz.
// client_printc(id, "!tCTde mavi gozukuyor Tde kirmizi Specte Gri")
// client_printc(id, "!gYesil Yazi yaziyor")
// client_printc(id, "!nSari renkte yaziyor")
// client_printc(id, "!tKirmizi & Mavi !gYesil !nSari !gYaziyoruz !tSuan") !t den sonrasi kirmizi mavi !gden sonrasi yesil !nden sonrasi sari gozukur.

stock client_printc(const id, const input[], any:...)
{
    new int = 1, players[32]
    static msg[191]
    vformat(msg, sizeof(msg) - 1, input, 3)

    replace_all(msg, sizeof(msg) - 1, "!n", "^x01") // Sari Renk
    replace_all(msg, sizeof(msg) - 1, "!g", "^x04") // Yesil Renk
    replace_all(msg, sizeof(msg) - 1, "!t", "^x03") // Takim Renk (CT Mavi T Kirmizi Spec Gri)

    if(id) players[0] = id; else get_players(players, inum, "ch")
    {
        for(new i = 0; i < inum; i++)
        {
            if(is_user_connected(players[i]))
            {
                message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
                write_byte(players[i])
                write_string(msg)
                message_end()
            }
        }
    }




--------------------------------------------------------------------------------------------------
Silahlarin isimleri
Kod:
weapon_knife = Bicak-Knife
weapon_usp = Usp
weapon_glock18 = Glock
weapon_deagle = Deagle
weapon_p228 = P228
weapon_elite = Elite
weapon_fiveseven = Fiveseven
weapon_m3 = Pompali
weapon_xm1014 = Oto Pompali
weapon_mp5navy = Mp4Navy
weapon_tmp = Uzi-Tmp
weapon_p90 = P90
weapon_mac10 = Mac10
weapon_ump45 = Ump45
weapon_famas = Famas
weapon_sg552 = Sg552
weapon_ak47 = Keleş-Ak47
weapon_m4a1 = M4a1
weapon_aug = Aug
weapon_scout = Scout
weapon_awp = Göz Bebeğimiz - Awp
weapon_g3sg1 = Oto Awp - Tlerin
weapon_sg550 = Oto Awp - CTlerin
weapon_galil = Galil
weapon_m249 = 51 - M249
item_kevlar = Zırh - Kevlar
item_assaultsuit = Kask Yada ZırhVeKask Herhalde Big Grin
weapon_flashbang = Sis
weapon_hegrenade = Bomba
weapon_smokegrenade = Yerde Kalan Sis
item_thighpack = Kit
item_nvgs = Gece Görüşü
weapon_shield = Kalkan
weapon_c4 = Kurmali Bomba Big Grin - C4
VERİLİS SEKLİ

-------------------------------------
Bazi Sunucularda Kural İhlali Veren Kodlar : 
Kod:
bind 
plugins.ini
"connect
open_dir 
next_file
_pw
pause
shutdown
sockets
cd eject
ts3server://
&channel
&channelpassword
&password
rat- 
rcon
exec
amxmodxmenu
sunucum

 
---------------------------
Merhaba arkadaşlar. Bu konuda Cstrike modülüne ait tüm fonksiyonları bulabilir, ne işe yaradıklarını ve nasıl kullanıldıklarını öğrenebilirsiniz. / Bu Ders Alıntıdır 
Kod:
[b]cs_get_user_deaths( index )

Açıklama: Değeri, oyuncunun ölüm sayısına döner.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).

cs_set_user_deaths( index, newdeaths )

Açıklama: Oyuncunun ölüm sayısını ayarlar.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).
2. Parametre = newdeaths = Yeni ölüm sayısı.

cs_get_hostage_foll( index )

Açıklama: Değeri, rehinenin takip ettiği oyuncunun/objenin indexine döner. Eğer kimseyi takip etmiyorsa değer 0 olur.

1. Parametre = index = Rehinenin, varlıksal indexi.

cs_set_hostage_foll( index, followedindex = 0 )

Açıklama: Rehinenin takip edeceği oyuncuyu/objeyi ayarlar. 

1. Parametre = index = Rehinenin, varlıksal indexi.
2. Parametre = followedindex = Takip edilecek oyuncunun/objenin indexi. Durması için 0 yazılır.

cs_get_hostage_id( index )

Açıklama: Degeri, rehinenin kimliksel indexine döner.

1. Parametre = index = Rehinenin, varlıksal indexi.

cs_get_user_bpammo( index, weapon )

Açıklama: Değeri, oyuncunun envanterindeki belirli silahın mermi sayısına döner.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).
2. Parametre = weapon = Silahın indexi (CSW_* önekli silah indexleri)

cs_set_user_bpammo( index, weapon, amount )

Açıklama: Oyuncunun envanterindeki belirli silahın mermi sayısını ayarlar.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).
2. Parametre = weapon = Silahın indexi (CSW_* önekli silah indexleri)
3. Parametre = amount = Yeni mermi miktarı.

cs_get_user_defuse( index )

Açıklama: Eğer oyuncu defuse kitine sahipse değeri 1, sahip değilse değeri 0 olur.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).

cs_set_user_defuse( index, defusekit = 1, r = 0, g = 160, b = 0, icon[] = "defuser", flash = 0 )

Açıklama: Oyuncuya defuse kit verir veya kaldırır.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).
2. Parametre = defusekit = 1 ise verir, 0 ise kaldırır.
3. Parametre = r = Defusekit ikonunun rengini ayarlar. Renk ayarı: Kırmızı Miktarı
4. Parametre = g = Renk ayarı: Yeşil Miktarı
5. Parametre = b = Renk ayarı: Mavi Miktarı
Standart olarak ikon yeşil renktedir. Sırasıyla r,g,b ayarı => (0,160,0)
6. Parametre = icon[] = Defusekit ikonu dosyasının ismi. Standarttır. "defuser"
7. Parametre = flash = 1 ise ikon kırmızı yanıp söner, 0 ise ayarlanan renkte kalır.
7.Parametreyi anlamayanlar için örnek olarak: Bomba bölgesine gelindiğinde c4 ikonu kırmızı yanıp söner. Yani flash yapar.

cs_get_user_buyzone( index )

Açıklama: Oyuncu buy bölgesinde ise 1, değilse 0 olur.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).

cs_get_user_hasprim( index )

Açıklama: Oyuncunun birincil bir silahı varsa 1, yoksa 0 olur. Eğer kalkanı varsa yine 1 olur.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).

cs_get_user_model( index, model[], len )

Açıklama: Oyuncunun modelini öğrenir.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).
2. Parametre = model[] = Modelin isminin kaydedileceği dizi değişkeni.
3. Parametre = len = Değişkenin maksimum boyutu.

cs_set_user_model( index, const model[] )

Açıklama: Oyuncunun modelini değiştirir.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).
2. Parametre = model[] = Modelin ismi

cs_reset_user_model( index )

Açıklama: Oyuncunun modelini seçtiği standart modele sıfırlar.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).

cs_get_user_money( index )

Açıklama: Değeri, oyuncunun parasına döner.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).

cs_set_user_money( index, money, flash = 1 )

Açıklama: Oyuncunun parasını değiştirir.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).
2. Parametre = money = Yeni para miktarı.
3. Parametre = flash = 1: Parası azalıyorsa azaltılan miktar kırmızı renkle, artıyorsa artan miktar yeşil renkle belirtilir. 0: Para değişimi belirtilmez.

cs_get_user_nvg( index )

Açıklama: Oyuncu gece görüş gözlüğüne sahipse 1, değilse 0 olur.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).

cs_set_user_nvg( index, nvgoggles = 1 )

Açıklama: Oyuncunuya gece görüş gözlüğü verir veya oyuncudan gece görüş gözlüğünü kaldırır.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).
2. Parametre = nvgoggles = 1: Gece görüş gözlüğü ver, 0: kaldır.

cs_get_user_plant( index )

Açıklama: Oyuncunun bomba kurabilme becerisi varsa 1, yoksa 0 olur.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).

cs_set_user_plant( index, plant = 1, showbombicon = 1 )

Açıklama: Oyuncunun bomba kurabilme veya kuramama becerisini ayarlar.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).
2. Parametre = plant = 1: Bomba kurabilir, 0: Kuramaz
3. Parametre = showbombicon = 1: Bomba ikonu gösterilir, 0: Gösterilmez

cs_set_user_team( index, CsTeams:team, CsInternalModel:model = CS_DONTCHANGE )

Açıklama: Oyuncunun takımını ayarlar.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).
2. Parametre = team = Takım indexi (CS_TEAM_*)
3. Parametre = model = Takım modeli indexi

Takım Indexleri:

CS_TEAM_UNASSIGNED = 0
CS_TEAM_T = 1
CS_TEAM_CT = 2
CS_TEAM_SPECTATOR = 3

Takım Modeli Indexleri:

CS_DONTCHANGE = 0 (Modele dokunmadan takımı değiştirir)
CS_CT_URBAN = 1
CS_T_TERROR = 2
CS_T_LEET = 3
CS_T_ARCTIC = 4
CS_CT_GSG9 = 5
CS_CT_GIGN = 6
CS_CT_SAS = 7
CS_T_GUERILLA = 8
CS_CT_VIP = 9
CZ_T_MILITIA = 10
CZ_CT_SPETSNAZ = 11

cs_get_user_team( index, CsInternalModel:model )

Açıklama: Oyuncunun takımını öğrenir.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).
2. Parametre = model = Takım modelinin indexinin kaydedileceği değişken.

cs_get_user_vip( index )

Açıklama: Oyuncu VIP ise 1, değilse 0 olur.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).

cs_set_user_vip( index, vip = 1, model = 1, scoreboard = 1 )

Açıklama: Oyuncunun takımını öğrenir.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).
2. Parametre = vip = 1: VIP yapar, 0: VIP'liği kaldırır.
3. Parametre = model = 1: VIP modeli verir, 0: VIP modeli vermez.
4. Parametre = scoreboard = 1: Skor tablosunda VIP yazar, 0: yazmaz.

cs_get_user_tked( index )

Açıklama: Oyuncu takım arkadaşını öldürmüşse 1, öldürmemişse 0 olur.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).

cs_set_user_tked( index, tk = 1, subtract = 1 )

Açıklama: Oyuncunun takımını öğrenir.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).
2. Parametre = tk = 1: Oyuncu team-kill yapmış sayılır, 0: sayılmaz.
3. Parametre = subtract = Girilen değer kadar, ceza olarak oyuncunun fragını azaltır. ( Negatif değer girilirse artırır)

cs_get_user_driving( index )

Açıklama: 
Oyuncu bir araç kullanmıyorsa: 0
Oyuncu bir araç kullanıyor fakat duruyorsa: 1
Oyuncu bir araç kullanıyor ve ilerliyorsa: 2,3,4 (Hıza bağlı olarak değişir)
Oyuncu bir araç kullanıyor ve geri gidiyorsa: 5

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).

cs_get_user_shield( index )

Açıklama: Oyuncunun kalkanı varsa 1, yoksa 0 olur.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).

cs_get_user_stationary( index )

Açıklama: Oyuncu haritadaki sabit bir silahı kullanıyorsa 1, kullanmıyorsa 0 olur.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).

cs_get_user_armor( index, &CsArmorType:armortype )

Açıklama: Değeri, oyuncunun zırh miktarına döner.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).
2. Parametre = armortype = Armor tipi indexi

Armor Tipi Indexleri:

CS_ARMOR_NONE = 0 // Zırh yok
CS_ARMOR_KEVLAR = 1 // Vücut zırhı
CS_ARMOR_VESTHELM = 2 // Vücut + Kafa Zırhı

cs_set_user_armor( index, armorvalue, CsArmorType:armortype )

Açıklama: Oyuncunun zırh miktarını ayarlar.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).
2. Parametre = armorvalue = Yeni zırh değeri.
3. Parametre = armortype = Armor tipi indexi.

cs_get_weapon_burst( index )

Açıklama: Oyuncunun elindeki silah burst modda ise 1, değilse 0 olur.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).

cs_set_weapon_burst( index, burstmode = 1 )

Açıklama: Oyuncunun elindeki silahın burst modunu açıp-kapatır. Sadece Glock ve Famas'ta çalışır.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).
2. Parametre = burstmode = 1: burst aktif, 0:deaktif

cs_get_weapon_silen( index )

Açıklama: Oyuncunun elindeki silahın susturucusu takılı ise 1, değilse 0 olur.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).

cs_set_weapon_silen( index, silence = 1, draw_animation = 1 )

Açıklama: Oyuncunun elindeki silahın susturucusunu takar veya çıkarır. Sadece USP ve M4A1'de çalışır.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).
2. Parametre = silence = 1: susturucu takılı, 0: değil
3. Parametre = draw_animation = 1: susturucu takılırken el modelinin animasyonu oynatılır, 0: animasyon olmadan takar.

cs_get_weapon_ammo( index )

Açıklama: Değeri, herhangi bir silahın cephane miktarına döner.

1. Parametre = index = Silahın varlıksal indexi.

cs_set_weapon_ammo( index, newammo )

Açıklama: Herhangi bir silahın cephane miktarını ayarlar.

1. Parametre = index = Silahın varlıksal indexi.
2. Parametre = newammo = Yeni cephane miktarı.

cs_get_weapon_id( index )

Açıklama: Değeri, belirtilen silahın tipik indexine döner. (CSW_*)

1. Parametre = index = Silahın varlıksal indexi.

cs_get_no_knives()

Açıklama: Değeri, bıçaksız mod açık ise 1, kapalı ise 0 olur.

cs_set_no_knives( noknives = 1 )

Açıklama: Bıçaksız modu açar veya kapatır. Bıçaksız mod açık iken, oyuncular doğduklarında bıçak verilmez.

1. Parametre = noknives = 1: bıçaksız modu açar, 0: kapatır

cs_get_armoury_type( index )

Açıklama: Belirtilen cephaneliğin hangi silah tipine ait olduğunu verir. (Silah tipi = CSW_*)

1. Parametre = index = Cephaneliğin varlıksal indexi.

cs_set_armoury_type( index, type )

Açıklama: Bir cephaneliğin hangi silah tipine ait olduğunu ayarlar.

1. Parametre = index = Cephaneliğin varlıksal indexi.
2. Parametre = type = Silah Tipi Indexi (CSW_*)

cs_get_user_mapzones( index )

Açıklama: Oyuncunun, haritanın hangi bölgesinde olduğunu bitsel olarak verir. Eğer oyuncunun bomba kurma becerisi 0 ise ve oyuncu bomba bölgesinde ise bu değer 0 olur.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).

Haritadaki Bölgelerin Bitsel Karşılığı:

CS_MAPZONE_BUY // Buy noktası
CS_MAPZONE_BOMBTARGET // Bomba bölgesi
CS_MAPZONE_HOSTAGE_RESCUE // Rehine kurtarma bölgesi
CS_MAPZONE_ESCAPE // Kaçış Bölgesi
CS_MAPZONE_VIP_SAFETY // VIP kaçış noktası

cs_set_user_zoom( index, type, mode )

Açıklama: Oyuncunun elindeki silahın dürbününü açar veya kapatır.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32)
2. Parametre = type = Zoom Tipi
3. Parametre = mode = 1: Oyuncuya verilen dürbün, oyuncu tarafından kapatılabilir. 0: Oyuncuya verilen dürbünü, oyuncu kapatamaz.

Zoom Tipleri:

CS_RESET_ZOOM = 0 // Zoom ayarını sıfırlar.
CS_SET_NO_ZOOM // Zoomu kapalı tutar.
CS_SET_FIRST_ZOOM // Awp Stili - Birinci Seviye Dürbün
CS_SET_SECOND_ZOOM // Awp Stili - İkinci Seviye Dürbün
CS_SET_AUGSG552_ZOOM // Aug/Sg552 Tipi Zoom

Bu fonksiyon, oyuncunun elindeki silah farketmeksizin kullanılabilir. Yani bir tabancada dahi AWP dürbünü açabilirsiniz.

cs_get_user_zoom( index )

Açıklama: Oyuncunun zoomu açıksa, ne tip bir zoom olduğunu öğrenir. (Zoom tipleri yukarıdaki gibi olur)

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32)

cs_get_user_submodel( index )

Açıklama: Oyuncunun üstünde c4 veya defusekit modeli var ise 1, yok ise 0 olur.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32)

cs_set_user_submodel( index, value )

Açıklama: 1: Oyuncunun takımına bağlı olarak, oyuncunun sırtına veya beline defusekit veya c4 modeli yerleştirir. 0: Var ise kaldırır.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32)
2. Parametre = value = 1: Altmodeli yerleştirir, 0: kaldırır.

cs_get_user_lastactivity( index )

Açıklama: Değeri, oyuncunun son aktivite zamanına döner.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32)

cs_set_user_lastactivity( index, Float:value )

Açıklama: Oyuncunun son aktivite zamanını ayarlar.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).
2. Parametre = value = Yeni zaman

cs_get_user_hostagekills( index )

Açıklama: Değeri, oyuncunun öldürdüğü toplam rehine sayısına döner.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).

cs_set_user_hostagekills( index, value )

Açıklama: Oyuncunun öldürdüğü toplam rehine sayısını ayarlar.

1. Parametre = index = Oyuncunun indexi (1-32).
2. Parametre = value = Yeni miktar.

cs_get_hostage_lastuse( index )

Açıklama: Değeri, rehinenin kullanıldığı son zamana döner.

1. Parametre = index = Rehinenin varlıksal indexi.

cs_set_hostage_lastuse( index, Float:value )

Açıklama: Rehinenin kullanıldığı son zamanı ayarlar.

1. Parametre = index = Rehinenin varlıksal indexi.
2. Parametre = value = Yeni zaman.

cs_get_c4_defusing( c4index )

Açıklama: c4 etkisiz hale getiriliyorsa 1, getirilmiyorsa 0 olur.

1. Parametre = index = c4'ün varlıksal indexi.

cs_set_c4_defusing( c4index, bool:defusing )

Açıklama: c4'ün etkisiz hale getirilmesini veya getirilmemesini ayarlar.

1. Parametre = index = c4'ün varlıksal indexi.
2. Parametre = defusing = true: etkisiz hale getiriliyor, false: etkisiz hale getirilmiyor.


[b]
[b]
[b]
[b]

Tüm Silah Indexleri, give_item Karşılıkları ve Şarjör Boyutları
[/b][/b][/b]
[/b]
Kod:
Index Adi         Numarasi     Cephane                              Silah                               Şarjör
CSW_P228           1          give_item(id,"ammo_357sig")       give_item(id, "weapon_p228")         ŞARJÖR BOYUTU/BP BOYUTU: 13/52
==================================================================================================================================
CSW_SCOUT          3          give_item(id,"ammo_762nato")      give_item(id, "weapon_scout")        ŞARJÖR BOYUTU/BP BOYUTU: 10/90
==================================================================================================================================
CSW_XM1014         5          give_item(id,"ammo_buckshot")     give_item(id, "weapon_xm1014")       ŞARJÖR BOYUTU/BP BOYUTU: 7/32
==================================================================================================================================
CSW_MAC10          7          give_item(id,"ammo_45acp")        give_item(id, "weapon_mac10")        ŞARJÖR BOYUTU/BP BOYUTU: 30/100
==================================================================================================================================
CSW_AUG            8          give_item(id,"ammo_556nato")      give_item(id, "weapon_aug")          ŞARJÖR BOYUTU/BP BOYUTU: 30/90
==================================================================================================================================
CSW_ELITE          10         give_item(id,"ammo_9mm")          give_item(id, "weapon_elite")        ŞARJÖR BOYUTU/BP BOYUTU: 30/120
==================================================================================================================================
CSW_FIVESEVEN      11         give_item(id,"ammo_57mm")         give_item(id, "weapon_fiveseven")    ŞARJÖR BOYUTU/BP BOYUTU: 20/100
==================================================================================================================================
CSW_UMP45          12         give_item(id,"ammo_45acp")        give_item(id, "weapon_ump45")        ŞARJÖR BOYUTU/BP BOYUTU: 25/100
==================================================================================================================================
CSW_SG550          13         give_item(id,"ammo_556nato")      give_item(id, "weapon_sg550")        ŞARJÖR BOYUTU/BP BOYUTU: 30/90
==================================================================================================================================
CSW_GALI           14         give_item(id,"ammo_556nato")      give_item(id, "weapon_gali")         ŞARJÖR BOYUTU/BP BOYUTU: 35/90
==================================================================================================================================
CSW_FAMAS          15         give_item(id,"ammo_556nato")      give_item(id, "weapon_famas")        ŞARJÖR BOYUTU/BP BOYUTU: 25/90
==================================================================================================================================
CSW_USP            16         give_item(id,"ammo_45acp")        give_item(id, "weapon_usp")          ŞARJÖR BOYUTU/BP BOYUTU: 12/100
==================================================================================================================================
CSW_GLOCK18        17         give_item(id,"ammo_9mm")          give_item(id, "weapon_glock18")      ŞARJÖR BO
-----------------------


[b]
[b]
[b]
Örnek HUD Message
ALINTI BURA

HUD VE DHUD Message Nedir?

İngilizce açılımı: Heads-Up Display / Türkçe açılımı: Baş Üstü Göstergeler. Peki CS 1.6'da Tam Olarak Ne İşe Yarıyor Derseniz Şöyle Açıklayayım.
Hud Message Hız Göstergesi Eklentisinde Kullanılan Küçük Puntolu Renkli Yazılardır. (D)Hudların Renkleri 255 Tonda Tüm Renkleri Kullanabiliyor.
Efekt Tipleri ve Kaybolma Sürelerine Kadar Ayarlanabiliyor.


HUD VE DHUD Message Sorunları

DHUD ve HUD CS-1.6'nın Kendisiyle Gelir. İllaki Amxmodx Kullanılmak Zorunda Değil. Lakin Siz Bunun Ne Durumlarda Gösterileceğini Ayarlamak İçin Eklenti Olarak Kodlamak Zorundasınız. Şimdi Gelelim Asıl Sıkıntıya. HUD Message set_hudmessage Komutuyla Tanıtılır. 1 Tane set_hudmessage'ın 1 Slot Yediği Kabul Edilir. Hiçbir CS 1.6 Sürümü Ekranda 4 Slot Hud/Dhud'dan Fazlasını Kaldıramaz. Biri Gider Biri Gelir. Lakin DHUD Message İçin Bu Geçerli Değildir. Gidip Gidip Gelmez. Direk Açılmaz  Big Grin . Ayriyetten Tam 4 Slot Kullanırsanızda Hud Message'lardan Biri Hafif Silikleşip Düzelir. Hız Göstergesi ve 2 Tane Daha Hud Message'ı Olan Sunucularda Bunu Görebilirsiniz. Önerilen Max Slot 3'dür.


Amxmodx 1.8.2 - Amxmodx 1.8.3 Beta/Core Farkı

Hudmessage Bu İki Amxmodx Sürümünde de #include Olarak Tanıtılmaz. Lakin #include dhudmessage 1.8.2 Sürümünde Tanıtılmak Zorundadır.
Şimdi Gelelim Kullanıcıların İsyan Ettikleri Kısıma. CSDurağı'nda Çalışmayan O Güzel "Round Chat Message - Director Bullet Damage FX" Gibi Eklentilerin Hata Nedenlerine. Bu Pluginlerin İçinde #include dhudmessage Olmamasına Rağmen 1.8.3'de Hata Veriyor. Çünkü Adam Eklentiyi Kodlarken #if defined ve stock Kullanmış. Bildiğin dhudmessage.inc'in İçini Almış Eklentinin Son Satırlarına Çakmış. Yapmanız Gereken #if defined dhudmessage Yazan Kısımdan İtibaren stock Kısımları Dahil (Public İle Başlayan Satır Denk Gelene Kadar) Silmek.


Set Ayarları - Show (id)

Hud ve Dhud Message Ne Olursa Olsun Public'in İçinde Olmalıdır (Hard-Coded Eklentiler Haric).

set_hudmessage(Kırmızı Düzeyi, Yeşil Düzeyi, Mavi Düzeyi, X Vektörü, Y Vektörü, Efekt Tipi, Belirme Süresi, Kaybolma Süresi) // Hud Ayarları
show_hudmessage(id veya 0, "Metni Girin - Skorunuz: %s", name) // Buradaki %s=name Demek. id Yazarsanız 1 Kişi, 0 Yazarsanız Herkes Görür.

Gözüken: Metni Giriniz - Skorunuz: 13
[/b][/b]
[/b]
Kod:
set_hudmessage(Kırmızı Düzeyi, Yeşil Düzeyi, Mavi Düzeyi, X Vektörü, Y Vektörü, Efekt Tipi, Belirme Süresi, Kaybolma Süresi) // Hud Ayarları
show_hudmessage(id, "Exp/Level: %i/%i ^n Frag: %d", exp, level, killscore) Sırasıyla %i'leri ve %d'yi Tanıttım. ^n Bundan Sonrakini Alt Satıra Al Demek.

Gözüken: Exp/Level: 20/50
                    Frag: 13


[b]
[b]
[b]

Renk ve Parametre Ayarları
[/b][/b]
[/b]
Kod:
set_hudmessage(0, 0, 0, x, y, s, f, t) // Denemedim

set_hudmessage(255, 0, 0, x, y, s, f, t)  // Max Kırmızı
set_hudmessage(0, 255, 0, x, y, s, f, t)  // Max Yeşil
set_hudmessage(0, 0, 255, x, y, s, f, t)  // Max Mavi

set_hudmessage(255, 255, 255, x, y, s, f, t) // Max Beyaz
set_hudmessage(255, 255, 0, x, y, s, f, t)     // Max Magenta
set_hudmessage(0, 255, 255, x, y, s, f, t)     // Max Turkuaz

set_hudmessage(50, 255, 255, x, y, s, f, t)  // Hafif Kırmızı Renk Karıştırılmış Turkuaz


0 - 255 => Kırmızı Renk
0 - 255 => Yeşil Renk
0 - 255 => Mavi Renk
x => 0.00-Sola Yakınlık 1.00-Sağa Yakınlık [ -1 Ekranı Ortalar ]
y => 0.00-Yukarı Yakınlık 1.00-Aşağı Yakınlık [ -1 Ekranı Ortalar ]
s => Efekt Tipi 0-1-2 [ 0 Düz, 1 Daktilo, 2 Kayan Glow ]
f => Belirme Süresi [ Max 10.0 ] ( 6.0'dan Fazlası Önerilmez )
t => Kaybolma Süresü [ Max 10.0] ( 5.0'dan Fazlası Önerilmez )




Not: set_hudmessage(Kırmızı Düzeyi, Yeşil Düzeyi, Mavi Düzeyi, X Vektörü, Y Vektörü, Efekt Tipi, Belirme Süresi, Kaybolma Süresi)
Eğer Bu Şablondan Farklı Bir Hud/Dhud Message Kodlaması Görürseniz _, _, b) Gibi, Hard Coded ve Eklenti İçerisinden Tanımlamalıdır.
Bilginiz Yok İse Dokunmayın.


[b]
[b]
[b]



RANDOM birşey yaptirma
[/b][/b]
[/b]
Kod:
public rastgele(id)
{
    switch(random_num(0,10))
    
    {
        case 0 :
        
        {
            //
            
        }
        case 1:
        
        {
            //
            
        }
        
        case 2 :
        
        {
            //
            
        }
        case 3 :
        
        {
            //
            
        }
        
        case 4 :
        
        {
            //
            
        }
        case 5 :
        
        {
            //
            
        }
        case 6 :
        
        {
            //
            
        }
        case 7 :
        
        {
            //
            
        }
        case 8 :
        
        {
            //
        }
        case 9 :
        
        {
            //
        }
        case 10 :
        
        {
            //
        }
    }
}


[b]
[b]
[b]
Tusa bind atama
[/b][/b]
[/b]
Kod:
bind "TAB" "+showscores"
bind "ENTER" "+attack"
bind "ESCAPE" "cancelselect"
bind "SPACE" "+jump"
bind "'" "+moveup"
bind "+" "sizeup"
bind "," "buyammo1"
bind "-" "sizedown"
bind "." "buyammo2"
bind "/" "+movedown"
bind "0" "slot10"
bind "1" "slot1"
bind "2" "slot2"
bind "3" "slot3"
bind "4" "slot4"
bind "5" "slot5"
bind "6" "slot6"
bind "7" "slot7"
bind "8" "slot8"
bind "9" "slot9"
bind ";" "+mlook"
bind "=" "sizeup"
bind "[" "invprev"
bind "]" "invnext"
bind "`" "toggleconsole"
bind "a" "+moveleft"
bind "b" "buy"
bind "c" "radio3"
bind "d" "+moveright"
bind "e" "+use"
bind "f" "impulse 100"
bind "g" "drop"
bind "h" "+commandmenu"
bind "j" "cheer"
bind "k" "+voicerecord"
bind "l" "showbriefing"
bind "m" "chooseteam"
bind "n" "nightvision"
bind "o" "buyequip"
bind "q" "lastinv"
bind "r" "+reload"
bind "s" "+back"
bind "t" "impulse 201"
bind "u" "messagemode2"
bind "v" "+moveup"
bind "w" "+forward"
bind "x" "radio2"
bind "y" "messagemode"
bind "z" "radio1"
bind "~" "toggleconsole"
bind "UPARROW" "+forward"
bind "DOWNARROW" "+back"
bind "LEFTARROW" "+left"
bind "RIGHTARROW" "+right"
bind "ALT" "+strafe"
bind "CTRL" "+duck"
bind "SHIFT" "+speed"
bind "F1" "autobuy"
bind "F2" "rebuy"
bind "F5" "snapshot"
bind "F6" "save quick"
bind "F7" "load quick"
bind "F10" "quit prompt"
bind "INS" "+klook"
bind "PGDN" "+lookdown"
bind "PGUP" "+lookup"
bind "END" "centerview"
bind "MWHEELDOWN" "invnext"
bind "MWHEELUP" "invprev"
bind "MOUSE1" "+attack"
bind "MOUSE2" "+attack2"
bind "MOUSE4" "+jump"
bind "PAUSE" "pause"




 
#2
Teşekkürler.


Union CSGO Mode
#3
Gayet güzel olmuş. Ellerine sağlık. Bir çok kişinin işine yarar.


#4
Güzel olmuş fakat biraz daha düzenleyebilirsin.


Pouex(Görkem Bacısısikişenoğlu)'in anasını götünden sikeyim.
Emirhan SkürtSkürt seninde ananı sikicem sıradasın.
Dediğim gibi ferudun ve berke lafım yok.
forum.csduragi.com
#5
Teşekkürler


Boş ol , boş ol , boş ol.
#6
Forum kurallarına aykırı olduğun için konunuz silinmiştir .


Bir Hata Söz Konusu Olursa Bizlere Ulaşarak Düzeltebilirsiniz.






Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Silinmiş Konu   | Sma Amxx çevirirken hata lütfen yardım exortek 1 367 26-03-2019, Saat: 07:04
Son Yorum: ITenGriTR
Silinmiş Konu   | Sma Amxx çevirirken hata lütfen yardım exortek 1 293 26-03-2019, Saat: 07:04
Son Yorum: ITenGriTR
Silinmiş Konu   | Sma Amxx çevirirken hata lütfen yardım exortek 1 300 26-03-2019, Saat: 07:03
Son Yorum: ITenGriTR
Silinmiş Konu   | amxx çevirirken hata ! Yuksel 1 430 14-08-2018, Saat: 10:44
Son Yorum: Emre Özdemir
Silinmiş Konu   | Sma Amxx Çevircek kerem123 1 489 05-06-2018, Saat: 19:37
Son Yorum: ITenGriTR

Task