PHP Kod:
/**************************************** AMXMODX ******************************************************************/
#include <amxmodx>
server_changelevel(mapismi) ; Map Degistirir
set_user_info(oyuncu, infokomutu, deger) ; Oyuncunun setinfo komutlarini degistirir. (setinfo name gibi)
console_print(oyuncu, mesaj) ; Oyuncunun konsoluna mesaj yollar
client_print(oyuncu, type, mesaj) ; Oyuncunun konsoluna & ekraninin ortasina & chat kismina
//Typeler print_console [consola] print_center [ekranin ortasina] print_chat [chat kismina]
console_cmd(oyuncu, komut) ; Oyuncunun konsoluna komut yollar
client_cmd(oyuncu, komut) ; Oyuncunun konsoluna komut yollar
server_cmd(komut) ; Serverin konsoluna komut yollar
set_hudmessage(red,green,blue,x,y...) ; Hudmessage olusturmanizi saglar
show_hudmessage(oyuncu, mesaj) ; Hudmessagenin oyuncuda gozukmesini saglar
ShowSyncHudMsg(oyuncu, syncObj, mesaj) ; Hudmessagenin oyuncuda gozukmesini saglar
syncObj = CreateHudSyncObj() ; syncObj komutunun hudmessage oldugunu tanitiyor
// Eger ShowSyncHudMsg komutunu kullanirsaniz bu komutu kullanmak zorundasiniz.
is_user_alive(oyuncu) ; Oyuncunun yasiyor olup olmadigini tanir
is_user_bot(oyuncu) ; Oyuncunun bot olup olmadigini tanir
is_user_connected(oyuncu) ; Oyuncunun sunucuda bagli olup olmadigini tanir
is_user_connecting(oyuncu) ; Oyuncunun sunucuya baglaniyor olup olmadigini tanir
is_user_hltv(oyuncu) ; Oyuncunun hltv olup olmadigini tanir
is_dedicated_server() ; Sunucunun hlds server olup olmadigini tanir
is_linux_server() ; Sunucunun linux server olup olmadigini tanir
//
get_user_aiming(oyuncu, aimdekioyuncu, vucut) ; Oyuncunun aimindeki kisiyi tanir
get_user_ammo(oyuncu, silah, sarjor, cephane) ; Oyuncunun silah sarjor ve cephanesini tanir
get_user_armor(oyuncu) ; Oyuncunun armorunu tanir
get_user_attacker(oyuncu) ; Oyuncuya saldiran kisiyi tanir
get_user_authid(oyuncu) ; Oyuncunun AuthID sini tanir
get_user_deaths(oyuncu) ; Oyuncunun olme sayisini tanir
get_user_frags(oyuncu) ; Oyuncunun frag sayisini tanir
get_user_health(oyuncu) ; Oyuncunun canini tanir
get_user_ip(oyuncu,ip,charsmax(ip),portsuz = 0) ; Oyuncunun ip adresini tanir
get_user_name(oyuncu, name, sizeof(name) - 1) ; Oyuncunun ismini tanir
get_user_team(oyuncu) ; Oyuncunun takimini tanir
get_user_userid(oyuncu) ; Oyuncunun userID sini tanir
user_has_weapon(id, CSW_SILAHISMI) ; Oyuncunun silaha sahip olup olmadigini tanir
user_kill(oyuncu) ; Oyuncunun kill cekmesini (olmesini / gebermesini) saglar.
user_silentkill(oyuncu) ; Oyuncunun kill cekmesini (olmesini / gebermesini) saglar.
user_slap(oyuncu, guc) ; Oyuncunun slaplanmasini saglar
set_cvar_num(cvarismi, deger) ; Cvar ayarini ayarlar
get_cvar_num(cvarismi) ; Cvar degerini tanir
get_mapname(map, sizeof(map) - 1) ; Map ismini tanir
set_task(sure, taskismi, oyuncu) ; Gorev ayarlayarak sureli bir sekilde gorevin gerceklesmesini saglar
remove_task(oyuncu) ; Gorevin silinmesini saglar
task_exists(oyuncu) ; Gorevin olup olmadigini tanir
change_task(oyuncu, yenisure) ; Gorevin suresini degistirir
plugin init kayit sekli : register_event("DeathMsg", "Event_DeathMsg", "a")
Biri olunce calisir.
public Event_DeathMsg()
{
new olen = read_data(1)
new olduren = read_data(2)
new headshotalgilama = read_data(3)
new silahismi[20]
read_data(4, silahismi, charsmax(silahismi))
}
plugin init kayit sekli : register_logevent("Event_RoundStart", 2, "1=Round_Start")
Yeni tur baslayinca calisir
public Event_RoundStart()
{
}
plugin init kayit sekli : register_logevent("Event_RoundEnd", 2, "1=Round_End")
Tur bitince baslayinca calisir
public Event_RoundEnd()
{
}
/**************************************** CSTRIKE *******************************************************************/
#include <cstrike>
cs_set_user_armor(oyuncu, deger) ; Oyuncunun armorunu ayarlar
cs_get_user_armor(oyuncu) ; Oyuncunun armorunu tanir
cs_set_user_bpammo(oyuncu, CSW_SILAHADI, deger) ; Oyuncunun jarjorunu ayarlar
cs_get_user_bpammo(oyuncu, CSW_SILAHADI) ; Oyuncunun jarjorunu tanir.
cs_set_user_model(oyuncu, model) ; Oyuncunun modelini ayarlar
cs_set_user_money(oyuncu, money) ; Oyuncunun parasini ayarlar
cs_get_user_money(oyuncu) ; Oyuncunun parasini tanir
cs_set_user_team(oyuncu, CS_TEAM_TAKIMISMI) ; Oyuncunun takimini ayarlar
cs_get_user_team(oyuncu) ; Oyuncunun takimini tanir
cs_set_user_nvg(oyuncu, deger) ; Oyuncunun gece gorusu olup olmamasini ayarlar
cs_get_user_nvg(oyuncu) ; Oyuncuda gece gorusu olup olmadigini ayarlar
cs_set_weapon_ammo(oyuncu) ; Silahtaki kursun sayisini ayarlar
// Kullanimi : cs_set_weapon_ammo(give_item(oyuncu, "weapon_silahadi"), deger)
cs_set_user_vip(oyuncu,vip=1,model=1,scoreboard=1) ; Oyuncuyu VIP yapar)
cs_get_user_vip(oyuncu) ; Oyuncunun VIP olup olmadigini tanir
cs_set_user_tked(oyuncu,tk=1, subtract=1) ; Oyuncunun takim arkadasi oldurup oldurmedigini ayarlar
cs_get_user_tked(oyuncu) ; Oyuncunun hic takim arkadasini oldurup oldurmedigini tanir
cs_get_user_shield(oyuncu) ; Oyuncuda kalkan olup olmadigini tanir
cs_get_user_driving(oyuncu) ; Oyuncunun haritada araba kullanip kullanmadigini tanir
/**************************************** FUN ***********************************************************************/
#include <fun>
set_user_armor(oyuncu, deger) ; Oyuncunun armorunu ayarlar
set_user_footsteps(oyuncu, deger) ; Oyuncunun ayak sesinin olup olmamasini ayarlar
get_user_footsteps(oyuncu) ; Oyuncunun ayak sesinin acik olup olmadigini tanir
set_user_frags(oyuncu, deger) ; Oyuncunun fragini ayarlar
set_user_godmode(oyuncu, deger) ; Oyuncunun olumsuzlugunu ayarlar
get_user_godmode(oyuncu, deger) ; Oyuncunun olumsuzlugunu tanir
set_user_gravity(oyuncu, deger) ; Oyuncunun yer cekimini ayarlar
get_user_gravity(oyuncu) ; Oyuncunun yer cekimini tanir
set_user_health(oyuncu, deger) ; Oyununun canini ayarlar
set_user_hitzones(oyuncu,hedef,vucut) ; Oyuncunun adami vurdugunda hedefin degismesini saglar [ayaga sikarsin kafaya gider mesela]
get_user_hitzones(oyuncu, hedef) ; Oyuncunun oyuncunun neresini vurdugunu tanir
set_user_maxspeed(oyuncu, deger) ; Oyuncunun max hizini ayarlar
get_user_maxspeed(oyuncu) ; Oyuncunun max hizini tanir
set_user_noclip(oyuncu, deger) ; Oyuncunun noclipini ayarlar
get_user_noclip(oyuncu) ; Oyuncunun noclipini tanir
set_user_rendering(oyuncu, ...) ; Oyuncunun glowunu (pariltisini) ayarlar
give_item(oyuncu, "weapon_silahismi") ; Oyuncuya silah verir
spawn(oyuncu) ; Oyuncunun yeniden dogmasini saglar
//Bu Komut yerine ExecuteHamB komutunun kullanilmasini oneririm. [HamSandwich include]
/**************************************** ENGINE *********************************************************************/
#include <engine>
set_lights(deger) ; Sunucudaki aydinligi ayarlar
// Alfabe sirasina goredir. [A] en karanlik [Z] en aydinlik. Normal ayar icin #OFF yapiniz.
client_kill(oyuncu) ; Oyuncunun kill cekmesini (olmesini / gebermesini) saglar.
client_PreThink(id) Saniyede 60 kez calisir.
client_PostThink(id) PreThink biter bitmez calisir o da 59 kere.
/**************************************** HAMSANDWICH *****************************************************************/
#include <hamsandwich>
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, oyuncu) ; Oyuncunun yeniden dogmasini saglar
plugin init kayit sekli : RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "On_TakeDamage")
Adam hasar yiyince On_TakeDamageyi calistirir.
public On_TakeDamage(hasaralan, inflictor, saldiran, Float:hasar, hasarturu)
{
return HAM_SUPERCEDE ; HASAR ALMAYI ENGELLER
}
plugin init kayit sekli : RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "FwdHamSpawn", 1)
Adam dogduktan sonra calisir
public FwdHamSpawn(id)
{
}
/*************************************** CLIENT_PRINTC *****************************************************************/
Bu komutu plugini en altina koyun ve client_printc komutunu kullanarak sunucuda renkli yazilar olmasini saglayiniz.
// client_printc(id, "!tCTde mavi gozukuyor Tde kirmizi Specte Gri")
// client_printc(id, "!gYesil Yazi yaziyor")
// client_printc(id, "!nSari renkte yaziyor")
// client_printc(id, "!tKirmizi & Mavi !gYesil !nSari !gYaziyoruz !tSuan") !t den sonrasi kirmizi mavi !gden sonrasi yesil !nden sonrasi sari gozukur.
stock client_printc(const id, const input[], any:...)
{
new int = 1, players[32]
static msg[191]
vformat(msg, sizeof(msg) - 1, input, 3)
replace_all(msg, sizeof(msg) - 1, "!n", "^x01") // Sari Renk
replace_all(msg, sizeof(msg) - 1, "!g", "^x04") // Yesil Renk
replace_all(msg, sizeof(msg) - 1, "!t", "^x03") // Takim Renk (CT Mavi T Kirmizi Spec Gri)
if(id) players[0] = id; else get_players(players, inum, "ch")
{
for(new i = 0; i < inum; i++)
{
if(is_user_connected(players[i]))
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
write_byte(players[i])
write_string(msg)
message_end()
}
}
}
}