Öncelikle bilgisayarınızda bulunan Microsoft .NET Framework, Microsoft Visual C++ ve DirectX yazılımlarının güncel sürümlerini kullandığınızdan emin olunuz.
Başlat + S tuşlarına aynı anda basın, CMD yazın ve arama sonucunda gelen Komut İstemi'ne sağ tıklayarak ''Yönetici olarak çalıştır'' seçeneği ile açınız. Açılan pencereye SFC/SCANNOW yazıp ENTER tuşuna basınız. Sistem taraması %100 olunca bilgisayarınızı yeniden başlatarak durumu kontrol ediniz.
Sorunun devam etmesi durumunda, BURADA yer alan dosyayı masaüstüne indirip, sıkıştırılmış dosyadan çıkartınız. Çıkarttığınız Allupdate.bat dosyasına sağ tıklayarak ''Yönetici olarak çalıştır'' seçeneği ile çalıştırınız. İşlem tamamlanıp, DOS ekranı kapandıktan sonra test ediniz.
Sorunun devam etmesi durumunda, Görüntü + S tuşlarına aynı anda basın, CMD yazın ve arama sonucunda gelen Komut İstemi'ne sağ tıklayarak ''Yönetici olarak çalıştır'' seçeneği ile açınız. Açılan pencereye aşağıdaki komutları sırasıyla girerek ENTER tuşuna basınız.
DISM.exe /Online /Cleanup-image /Scanhealth
DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth
Sorununuz giderilmez ise, yeni bir Windows kullanıcı hesabı oluşturarak durumu test ediniz.
REHAREIZ Since 2 0 1 4 - 2 0 1 8
Eski Bir Efsanenin yarim kalmis hikayesi
Ben Şeytan Değilim Ama Şeytanın Benden Ögreneceği Çok Şey Var !