Reklam gösterimini engelleyici yazılım kullandığınızı görüyoruz.
Sitemizin ayakta kalıp sizlere hizmet edebilmek için en büyük gelir kaynağı sayfamızda gösterilen reklamlardır.
Reklam gösterimde bizim sayfamıza ayrıcalık tanıyarak ayakta kalmamıza destek olmak ister misiniz ?

Silinmiş Konu   | fraglı parasut

Konu

#1
Kolay gelsin arkadaşlar ssurf dm modumuz var şöyle bi fikir geldi aklıma örneğin +25 fragin olursa paraşüt basabilsin gibi böyle bişey yapabilirmisiniz ?


#2
Paraşüt plugini biraz farklı olduğu için çökme yaratabilir . Eğer istersen yaparım . Fakat server çökerse düzeltmesi zor oluyor .(nedenini bilmiyorum.) Sıfırlaman gerekebilir serverini .


#3
deneyelim zaten yeni server ayarları yapma aşamasındayım


#4
Son Düzenleme: 24-10-2018, Saat: 15:46, Düzenleyen: Kalipso22.
PHP Kod:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

new para_ent[33],frag[33]

public 
plugin_init()
{
    
register_plugin("Parachute""1.3 Fixed""KRoT@L/JTP10181 & Fixed sector & fraga gore Kalipso22")
    
RegisterHam(Ham_Killed,    "player""adamoldurdu")
    
register_event("ResetHUD""newSpawn""be")
    
register_event("DeathMsg""death_event""a")
}
public 
plugin_natives()
{
    
set_native_filter("native_filter")
}

public 
native_filter(const name[], indextrap)
{
    if (!
trap) return PLUGIN_HANDLED
    
return PLUGIN_CONTINUE
}

public 
plugin_precache()
{
    
precache_model("models/parachute.mdl")
}

public 
client_connect(id)
{
    
parachute_reset(id)
}

public 
client_disconnect(id)
{
    
parachute_reset(id)
}
public 
adamoldurdu(id){
    
frag[id] += 1
}
public 
death_event()
{
    new 
id read_data(2)
    
parachute_reset(id)
}

parachute_reset(id)
{
    if(
para_ent[id] > && frag[id] > 25
    {
        if (
is_valid_ent(para_ent[id])) 
        {
            
remove_entity(para_ent[id])
        }
    }

    if(
is_user_alive(id)) set_user_gravity(id1.0)
    
para_ent[id] = 0
}

public 
newSpawn(id)
{
    if(
para_ent[id] > && frag[id] < 25
    {
        
remove_entity(para_ent[id])
        
set_user_gravity(id1.0)
        
para_ent[id] = 0
    
}
    else{
        
renkli_yazi(0,"!n[!t PARASUT !n] !gkullanabilmek icin !n[!t+25 KILL!n] !galman gerekiyor.")
}
}
public 
client_PreThink(id)
{
    if(!
is_user_alive(id) && frag[id] > 25) return
    
    new 
Float:fallspeed 100 * -1.0
    
new Float:frame
    
new button get_user_button(id)
    new 
oldbutton get_user_oldbutton(id)
    new 
flags get_entity_flags(id)
    if(
para_ent[id] > && (flags FL_ONGROUND)) 
    {
        if(
get_user_gravity(id) == 0.1set_user_gravity(id1.0)
        {
            if(
entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2
            {
                
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence2)
                
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence1)
                
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame0.0)
                
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser10.0)
                
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime0.0)
                
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate0.0)
                return
            }
            
frame entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0
            entity_set_float
(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
            
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
            if(
frame 254.0
            {
                
remove_entity(para_ent[id])
                
para_ent[id] = 0
            
}
            else 
            {
                
remove_entity(para_ent[id])
                
set_user_gravity(id1.0)
                
para_ent[id] = 0
                renkli_yazi
(0,"!n[!t PARASUT !n] !gkullanabilmek icin !n[!t+25 KILL!n] !galman gerekiyor.")
            }
            return
        }
    }
    if (
button IN_USE
    {
        new 
Float:velocity[3]
        
entity_get_vector(idEV_VEC_velocityvelocity)
        if(
velocity[2] < 0.0
        {
            if(
para_ent[id] <= 0
            {
                
para_ent[id] = create_entity("info_target")
                if(
para_ent[id] > 0
                {
                    
entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")
                    
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aimentid)
                    
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_ownerid)
                    
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetypeMOVETYPE_FOLLOW)
                    
entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl")
                    
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence0)
                    
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence1)
                    
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame0.0)
                    
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser10.0)
                }
            }
            if(
para_ent[id] > 0
            {
                
entity_set_int(idEV_INT_sequence3)
                
entity_set_int(idEV_INT_gaitsequence1)
                
entity_set_float(idEV_FL_frame1.0)
                
entity_set_float(idEV_FL_framerate1.0)
                
set_user_gravity(id0.1)
                
velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 fallspeed
                entity_set_vector
(idEV_VEC_velocityvelocity)
                if(
entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0
                {
                    
frame entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0
                    entity_set_float
(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
                    
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
                    if (
frame 100.0
                    {
                        
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime0.0)
                        
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate0.4)
                        
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence1)
                        
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence1)
                        
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame0.0)
                        
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser10.0)
                    }
                }
            }
        }
        else if(
para_ent[id] > 0
        {
            
remove_entity(para_ent[id])
            
set_user_gravity(id1.0)
            
para_ent[id] = 0
        
}
    }
    else if((
oldbutton IN_USE) && para_ent[id] > 
    {
        
remove_entity(para_ent[id])
        
set_user_gravity(id1.0)
        
para_ent[id] = 0
    
}
}
/*============================================================
Stocks!
============================================================*/
stock renkli_yazi(const id, const input[], any:...)
{
    new 
count 1players[32];
    static 
msg[191];
    
vformat(msg190input3);
    
    
replace_all(msg190"!n""^x01"); // Default Renk(Sarı)
    
replace_all(msg190"!g""^x04"); // Yeşil Renk
    
replace_all(msg190"!t""^x03"); // Takım Renk( CT mavi , T kırmızı )
    
    
if (idplayers[0] = id; else get_players(playerscount"ch");
    {
    for (new 
0counti++)
    {
        if (
is_user_connected(players[i]))
        {
            
            
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLEget_user_msgid("SayText"), _players[i]);
            
write_byte(players[i]);
            
write_string(msg);
            
message_end();
        }
        
    }
}

Buyur dene ;



#5
Son Düzenleme: 24-10-2018, Saat: 15:49, Düzenleyen: necromancer123.
deneyelm


#6
dostm kurdum ama paraşüt 25 kill olmadan basabiliyoruz bide 5 6 sanyede bir 10 defa sayda paraşüt için 25 kill alman gerkeiyor yazısı cok geliyor


#7
Normal paraşüt eklentisi kapalı demi ?

Eklentiler'den ve güvenlik ayarlarından kapatmayı unutma .


#8
Oyunyneticisi kullanıyorum kapatıp denedım paraşütü basılıyo


#9
Son Düzenleme: 24-10-2018, Saat: 16:14, Düzenleyen: Kalipso22.
PHP Kod:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

new para_ent[33],frag[33]

public 
plugin_init()
{
 
   register_plugin("Parachute""1.3 Fixed""KRoT@L/JTP10181 & Fixed sector & fraga gore Kalipso22")
 
   RegisterHam(Ham_Killed   "player""adamoldurdu")
 
   register_event("ResetHUD""newSpawn""be")
 
   register_event("DeathMsg""death_event""a")
}
public 
plugin_natives()
{
 
   set_native_filter("native_filter")
}

public 
native_filter(const name[], indextrap)
{
 
   if (!trap) return PLUGIN_HANDLED
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public 
plugin_precache()
{
 
   precache_model("models/parachute.mdl")
}

public 
client_connect(id)
{
 
   parachute_reset(id)
}
public 
client_disconnect(id)
{
 
   parachute_reset(id)
}
public 
adamoldurdu(id){
 
   frag[id] += 1
    set_hudmessage
(25500, -1.0, -1.006.012.0)
 
   show_hudmessage(id"Sahip olduğun kill [%d]",frag)
}
public 
death_event()
{
 
   new id read_data(2)
 
   parachute_reset(id)
}

parachute_reset(id)
{
 
   if(para_ent[id] > && frag[id] > 25
 
   {
 
       if (is_valid_ent(para_ent[id])) 
 
       {
 
           remove_entity(para_ent[id])
 
       }
 
   }

 
   if(is_user_alive(id) && frag[id] < 25set_user_gravity(id1.0)
 
   para_ent[id] = 0
}

public 
newSpawn(id)
{
 
   if(para_ent[id] > && frag[id] < 25)
 
   {
 
       remove_entity(para_ent[id])
 
       set_user_gravity(id1.0)
 
       para_ent[id] = 0
    
}
 
   else{
 
       renkli_yazi(0,"!n[!t PARASUT !n] !gkullanabilmek icin !n[!t+25 KILL!n] !galman gerekiyor.")
}
}
public 
client_PreThink(id)
{
 
   if(!is_user_alive(id) && frag[id] > 25) return
 
   
    new Float
:fallspeed 100 * -1.0
    new Float
:frame
    new button 
get_user_button(id)
 
   new oldbutton get_user_oldbutton(id)
 
   new flags get_entity_flags(id)
 
   if(para_ent[id] > && (flags FL_ONGROUND) && frag[id] < 25
 
   {
 
       if(get_user_gravity(id) == 0.1set_user_gravity(id1.0)
 
       {
 
           if(entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2
 
           {
 
               entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence2)
 
               entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence1)
 
               entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame0.0)
 
               entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser10.0)
 
               entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime0.0)
 
               entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate0.0)
 
               return
            
}
 
           frame entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0
            entity_set_float
(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
 
           entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
 
           if(frame 254.0
 
           {
 
               remove_entity(para_ent[id])
 
               para_ent[id] = 0
            
}
 
           else 
            
{
 
               remove_entity(para_ent[id])
 
               set_user_gravity(id1.0)
 
               para_ent[id] = 0
                renkli_yazi
(0,"!n[!t PARASUT !n] !gkullanabilmek icin !n[!t+25 KILL!n] !galman gerekiyor.")
 
           }
 
           return
        
}
 
   }
 
   if (button IN_USE && frag[id] < 25
 
   {
 
       new Float:velocity[3]
 
       entity_get_vector(idEV_VEC_velocityvelocity)
 
       if(velocity[2] < 0.0
 
       {
 
           if(para_ent[id] <= 0
 
           {
 
               para_ent[id] = create_entity("info_target")
 
               if(para_ent[id] > 0
 
               {
 
                   entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")
 
                   entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aimentid)
 
                   entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_ownerid)
 
                   entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetypeMOVETYPE_FOLLOW)
 
                   entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl")
 
                   entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence0)
 
                   entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence1)
 
                   entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame0.0)
 
                   entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser10.0)
 
               }
 
           }
 
           if(para_ent[id] > 0
 
           {
 
               entity_set_int(idEV_INT_sequence3)
 
               entity_set_int(idEV_INT_gaitsequence1)
 
               entity_set_float(idEV_FL_frame1.0)
 
               entity_set_float(idEV_FL_framerate1.0)
 
               set_user_gravity(id0.1)
 
               velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 fallspeed
                entity_set_vector
(idEV_VEC_velocityvelocity)
 
               if(entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0
 
               {
 
                   frame entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0
                    entity_set_float
(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
 
                   entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
 
                   if (frame 100.0
 
                   {
 
                       entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime0.0)
 
                       entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate0.4)
 
                       entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence1)
 
                       entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence1)
 
                       entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame0.0)
 
                       entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser10.0)
 
                   }
 
               }
 
           }
 
       }
 
       else if(para_ent[id] > && frag[id] < 25
 
       {
 
           remove_entity(para_ent[id])
 
           set_user_gravity(id1.0)
 
           para_ent[id] = 0
        
}
 
   }
 
   else if((oldbutton IN_USE) && para_ent[id] > && frag[id] < 25
 
   {
 
       remove_entity(para_ent[id])
 
       set_user_gravity(id1.0)
 
       para_ent[id] = 0
    
}
}
/*============================================================
Stocks!
============================================================*/
stock renkli_yazi(const id, const input[], any:...)
{
 
   new count 1players[32];
 
   static msg[191];
 
   vformat(msg190input3);
 
   
    replace_all
(msg190"!n""^x01"); // Default Renk(Sarı)
 
   replace_all(msg190"!g""^x04"); // Yeşil Renk
 
   replace_all(msg190"!t""^x03"); // Takım Renk( CT mavi , T kırmızı )
 
   
    if 
(idplayers[0] = id; else get_players(playerscount"ch");
 
   {
 
   for (new 0counti++)
 
   {
 
       if (is_user_connected(players[i]))
 
       {
 
           
            message_begin
(MSG_ONE_UNRELIABLEget_user_msgid("SayText"), _players[i]);
 
           write_byte(players[i]);
 
           write_string(msg);
 
           message_end();
 
       }
 
       
    
}
}

Sunu bir dener misin ? Eğer olmaz ise eve geçince bakarım .



#10
paraşütü aktif ediyor yine aynı




Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Silinmiş Konu   | Paraşüt sorunu SeptMonster 6 409 05-02-2019, Saat: 09:52
Son Yorum: Kalipso22
Silinmiş Konu   | fraglı parasut Sammy35 4 332 25-10-2018, Saat: 19:00
Son Yorum: ITenGriTR
JB Bahisli LR'ye Paraşüt ve Redbull kapama muzaffer22 4 1,173 07-07-2017, Saat: 23:47
Son Yorum: Mariachi

Task