Harita : Her haritada.
Açıklama :
Duck Yapma :
Kod:
Kod:
bind MWHEELDOWN +duck / Mouse topunu aşağı çekince yapar.
bind MWHEELUP +duck / Mouse topunu yukarı itince yapar.
Fps Yükseltme Kodları :
Kod:
Kod:
violence_ablood "0"
violence_hblood "0"
violence_agibs "0"
violence_hgibs "0"
ightgamma "0.001"
gamma "999"
brightness "500"
gl_max_size "512"
gl_cull "1"
gl_dither "1"
gl_picmip "1"
m_pitch "0.022"
m_yaw "0.022"
m_forward "1"
m_side "0.8"
m_filter "1"
gl_maxsize "512"
fps_max "101.0"
developer "2"
Ses Kodları :
Kod:
Kod:
snd_mixahead "0.1"
bgmvolume "0.000000"
hisound "1.00000"
loadas8bit "0"
suitvolume "0.250000"
s_verbwet "0.25"
s_geometry "0"
s_geom_reverb "0"
s_occ_epsilon "0"
s_occfactor "1"
s_occlude "1"
s_reflect "0"
s_reverb "0"
s_usepvs "0"
s_showtossed "0"
s_2dvolume "1"
s_materials "0"
MP3Volume "0.8"
s_eax "0"
s_a3d "0"
s_verbwet "0.25"
s_bloat "2.0"
s_numpolys "200"
s_polykeep "1000000000"
s_polysize "10000000
s_refdelay "4"
s_refgain "0.4"
s_leafnum "0"
s_max_distance "1000.0"
s_min_distance "8"
s_automax_distance "30"
s_automin_distance "2"
voice_modenable "1"
voice_scale "1"
voice_enable "1"
voice_loopback "1"
ambient_level "0"
voice_forcemicrecord "1"
s_distance "60"
s_doppler "0"
sv_voiceenable "1"
Görüntü Kodları :
Kod:
Kod:
gl_clear "x"
Hem FPS Hem de Görüntü açısından bu değere 1 verilmesi gerektiğini düşünüyorum.
gl_max_size "x"
Görüntü kalitesini belirler. 256 tavsiyemdir. Daha farklı değerler size sıkıntı verir.
gl_cull "x"
Muhakkak ki 1 olması gerekiyor. Yoksa ciddi bir FPS sorunu yaşarsınız. 0 Yapan daha görülmedi duyulmadı =)
gl_flipmatrix "x"
Bu değeri 1 yapmanız taktirde awp zoom mouse ile hareket edecektir. Bu nedenle 0
gl_keeptjunctions "x"
Görüntü kalitesi bir nebze etkiler. 1 Daha iyi bir oyun için. Ama FPS Sorunu çekiyorsanız 0 kalsın. Tamamen sizin tercihiniz.
gl_lightholes "x"
Karanlık yerleri aydınlatmak için bu değeri 1 yapın.
gl_monolights "x"
Karanlık yerleri aydınlatmak için bu değeri 1 yapın.
gl_overbright "x"
Bu değeri 1 yaparsanız haritadaki gamma ayarları bozulur. 0 Kalması en idealidir.
gl_palette_tex "x"
Kesinlikle 0 olmalıdır. 1 Yapılması taktirinde sulu boyalı bir oyun oynarsınız.
gl_picmip "x"
Default değeri 0.75 olan bu değer görüntü kalitesini gl_max_size kadar etkiler. 1 veya 2 yapmanız HD Kalite sağlayacaktır.
gl_polyoffset "x"
Duvar arkası kan sprey vs izlerini görmek istiyorsanız bu değeri "999999" yapın istemiyorsanız default değerinde yani "0.1" de kalsın.
gl_spriteblend "x"
Sniper zoom'u kalın yapmak isterseniz bu değeri 0 yapın. 1 Değeri ise zoom çizgilerini inceltir.
gl_dither "x"
32 Bit oynuyorsanız bu değeri 1 yapın. 16 BİT Oynayan yoktur heralde.
gl_texsort "x"
1 Yapmanız durumda textureler netleşecektir.. Ama bana sorarsanız muhakkak 0 kalmalı.
gl_wateramp "x"
Su dalgalarının seviyesini belirler. Kesinlikle 0 olmalı.
gl_ztrick "x"
FPS Ve diğer katkıları nedeniyle 1 kalmalı. Not : 1 yapınca hata alırsanız, 0 yapınız.
gl_dynamic "x"
Tabikide 0.
gl_smoothmodels "x"
Defaul değeri 1 olmasına rağmen model kenarlarının daha pürüzsüz olması sağlamak için 0 yapılması gerekir. Ayrıca FPS Artışı olur.
gl_texturemode GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST
Texure mode yani görüntü, fps için en ideal değer budur.
mp_decals "x"
Duvar spreylerini görmek istiyorsanız 300 değerini verin.
r_decals "x"
Duvardaki silah izlerini görmek istiyorsanız 300 yapın. Veya 30 ' a düşürüp dozunu ayarlayabilirsiniz.
max_shells "x"
Silahdan çıkan mermi dozunu ayarlar. 10 veya daha aza düşürülmelidir [frmcs.net]
max_smokepuffs "x"
Silahdan çıkan duman dozunu ayarlar 10 iyidir.
Silah Alma Menüsü Kodları :
Kod:
Kod:
Resimli : setinfo "_vgui_menus" "1"
Resimsiz : setinfo "_vgui_menus" "0"
Cl kodları :
Kod:
Kod:
cl_himodels ; Gereksiz modelleri kapatarak fps artışı sağlamak açısından 0 yapmamız gerekir. 1 Olmasının herhangi bir avantajı yoktur.
Önerilen Değer ; 0
cl_allowdownload ; Bu değeri "1" yapmanız ; sizde olmayan haritaların otomatik olarak sunucudan yüklenmesini sağlar.
cl_allowupload ; Bu değeri "1" yapmanız ; sizde olmayan haritaların otomatik olarak sunucudan yüklenmesini sağlar.
Önerilen Değerler ; 1
cl_download_ingame ; Oyuncuların logolarını kaydederek oyun içersindeki fps'yi düşürür. Bu değeri 0 yapmanız fps açısından katkı sağlayacaktır.
Önerilen Değer ; 0
cl_showfps ; Sol Üst Köşede FPS ' nizi gösterir. Ancak net_graph ile biz sağ alt bölümde zaten fps ' mizi görebiliyoruz. Tercih tamamen size kalmış..
Önerilen Değer ; 0
cl_vsmoothing ; Oyuncu cvar ' ları ile alakalıdır. Default değerin kalması fps açısından katkı sağlayacaktır.
Önerilen Değer ; 0.05
cl_dynamiccrosshair ; Ateş ederken crosshair'in büyümesini engellemek istiyorsanız bu değere 0 verin.
Önerilen Değer ; 0
cl_bobcycle ; Default değer "0.8" Kalırsa Silah size yakın olur eğer 0 yaparsanız silah uzaklaşır. Tercih meselesidir.
Önerilen Değer ; 0
cl_righthand ; 1 Yaparsanız silah sağ elde ; 0 Yaparsanız sol elde olur.
Önerilen Değer : 1
cl_timeout ; Örnegin bu değere default değeri yani 30 girdisini verirseniz ; 30 saniye içersinde oyunda olmazsanız sizi oyundan atar. Yani AFK Süresi olarak tanımlanır.
Önerilen Değer ; 9999
cl_pitchup , cl_pitchdown ; Bu değere 89 Vermeniz Headshot oranınızı yükseltir. Bu ayarla kesinlikle oynamayın!
Önerilen Değerler ; 89
cl_gaitestimation ; Mouse'dan daha iyi verim almak istiyorsanız ; rahatlık için 1 değerini Kullanın.
Önerilen Değer ; 1
cl_solid_players ; 0 Yapmanız bazı sıkıntılar yaratabilir. Default değerde kalsın
Önerilen Değer ; 1
cl_minmodels ; Bu komuta 0 verirseniz Gereksiz özellikleri kapatarak fps artışı sağlayabilirsiniz.
Önerilen Değer ; 0
cl_logofile ; Logo Türünü belirler.
Önerilen Değer ; gun1
cl_logocolor ; Logo rengini belirler
Önerilen Değer ; #Valve_Ltblue
cl_corpsestay ; Cesetlerin yerde kalma süresidir. Default değer 600 ' dür.
Önerilen Değer ; 180
cl_crosshair_size ; Sadece CS 1.6 ' ya özel olan bu komut crosshair boyutunu ayarlar.
1 : En Küçük
Small : Küçük
Medium : Orta
Large : Büyük
Auto : Otomatik
Önerilen Değer ; 1
_cl_autowepswitch ; Bu değere 0 komutu verirseniz sıkıntı Çekersiniz. Çünkü yerden alınan silahlar direk elinize gelmez
Önerilen Değer ; 1
cl_crosshair_color ; Crosshair rengini belirler.
Kırmızı
cl_crosshair_color "250 50 50"
Default (Green)
cl_crosshair_color "50 250 50
Beyaz
cl_crosshair_color "250 250 250"
Siyah
cl_crosshair_color "1"
cl_crosshair_translucent ; Bu değeri 1 yaparsanız crosshair rengi parlak olur
Önerilen Değer ; 0
cl_radartype : Radar Görünümünü Ayarlar
Önerilen Değer ; 1
Ekran Aydınlatma Kodları :
Kod:
Kod:
gl_monolights "1"
gl_lightholes "1"
gl_overbright "0"
r_lightmap "1"
gamma "31337"
brightness "31337"
lambert "-1.0001"
texgamma "2"
Hud Kodları :
Kod:
Kod:
hud_classautokill "0"
hud_centerid "1"
hud_fastswitch "1"
hud_saytext_time "10"
hud_drawhistory_time "0.3"
hud_deathnotice_time "5"
hud_capturemouse "1"
hud_takesshots "1"
Graph'ın yerini belirleyen kodlar :
Kod:
Kod:
graphheight "30"
net_graph "3"
net_graphwidth "105"
net_scale "5"
net_graphpos "1"
Duvar Arkasındaki Kan, Mermi İzlerini Gösterme Kodları :
Kod:
Kod:
gl_polyoffset "9999999999"
r_decals "4096"
mp_decals "500"
Scr Kodları :
Kod:
Kod:
scr_conspeed "7777"
scr_centertime "1.5"
con_notifytime "0"
developer "0"
contimes "2"
con_notifytime "4"
Ati Ayarları (Görüntü Ayarları) :
Kod:
Kod:
ati_subdiv "2"
ati_npatch "1"
Hız Kodları :
Kod:
Kod:
cl_forwardspeed "999" - İleri Hız
cl_backspeed "999" - Geri Hız
cl_pitchspeed "999" - Zemin Hızı
cl_sidespeed "999" - Yan Hız
cl_upspeed "999" - Zıplama Hızı
cl_yawspeed "999" - Kendi etrafınızda dönme Hızıdır.
Mikrofon Sesini Kapatma/Açma :
Kod:
Kod:
voice_enable 0 |0 Yaparsanız Kapatır 1 Yaparsanız Açar|
Crosshairi İnceltmek İçin :
Kod:
Kod:
gl_spriteblend 2 ve 2den yukarı değerler yazın.
Crosshairi Kalınlaştırmak İçin :
Kod:
Kod:
gl_spriteblend 0